Markės
1834 iš 1917
Volkswagen Golf, (Mk7) 2012 - 2019
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.46% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 5
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Komfortiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • GTI
TRŪKUMAI
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Gana brangus
"Visi Mk7 Golf komplektuojami su standartine variklio Stop/Start bei stabdžių energijos rekuperacijos sistema"
Tai vienas iš tų automobilių, kuriuos itin sunku sukritikuoti, tačiau kartu sunku likti kažkuom nustebintam. Tai puikus automobilis kokybės kartelę kilsterėjęs dar aukščiau. Septintos kartos Golf dizainas yra evoliucinis – visi dizaino elementai išliko tie patys, tik tapo kiek aštresni ir agresyvesni ir dar labiau pritaikyti prie kompanijos propaguojamo stiliaus. Priekiniai žibintai buvo įkvėpti Passat, Polo ir Phaeton modelių, o galiniai – iš to paties Passat. Automobilis atrodo ne tik dinamiškiau, moderniau bet ir tapo lengvesnis, nors yra 5 cm ilgesnis, tiek pat ilgesnė ir jo ratų bazė. Privalumai matomi visur – automobilio ratai yra arčiau kampų, todėl Golf atrodo sportiškiau, salone daugiau vietos, o ir saugumo lygis padidėjo. Naujoko viduje karaliauja subtilus stilius ir itin kokybiškos medžiagos. Visi Golf variantai turi 5.8 colių LED lietimui jautrų ekraną, nors jis nėra tobulas. Ekranas spalvas atkuria neitin kokybiškai, o ir į paspaudimus reaguoja nenoriai. Prietaisų skydelis standartinis ir paprastas – dvi ryškios rodyklės rodo esminius parametrus: greitį ir variklio apsukas. Tarp spidometro ir tachometro įtaisytas juodai baltas ekranas, kuriame galima matyti pagrindinius automobilio parametrus: kuro sąnaudas, radijo ar MP3 informaciją, navigacinės sistemos nurodymus ar tiesiog laiką. Paprasta, subtilu, tačiau visada madinga. Kitas svarbus privalumas – automobilis yra tikrai erdvus ne tik priekyje sėdintiems, bet ir ant galinių sėdynių sėdintiems keleiviams. Čia dviems suaugusiems keleiviams vietos užteks ne tik pečiams, galvai, bet ir kojoms. Bagažinės erdvė taip pat nenuvils. Dauguma Golf pirkėjų rinksis vieną iš dviejų TDI dyzelinių variklių: 1,6 arba 1,9 versijų. Pirmoji turi 104 AG, antroji 150 AG. Puikiai įvetintas ir benzininis 1.4 TSI variklis su 140 AG galia. Visi Mk7 Golf komplektuojami su standartine variklio Stop/Start bei stabdžių energijos rekuperacijos sistema. Bluemotion versijos šių sistemų pagalba leidžia maksimaliai sutaupyti kurą, o CO2 emisiją sumažinti iki įspūdingų 82 g/km. Kelyje automobilis elgiasi nepriekaištingai – varikliai džiugina geru sukimo momentu, pakaba rafinuota, puikiai sugerianti kelio nelygumus, tačiau neatitraukianti vairuotojo nuo vairavimo proceso. Nenuostabu, kad iš naujos kartos Golf visada daug tikimasi, todėl jokios silpnybės jam nebūtų atleidžiamos. Volkswagen kompanija tai puikiai žino ir paprastai pirkėjų nenuvilia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Volkswagen Golf buvo pripažintas Europos metų ir Pasaulio metų automobiliu 2013 metais.

Galingiausia R versija turėjo dviejų litrų 300 AG variklį:



2019-06-14

„Volkswagen“ pristatė galingiausią GTI šeimos narį – „Golf GTI TCR“

„Volkswagen“ pristatė galingiausią GTI šeimos narį – „Golf GTI TCR“
Ką tik Baltijos šalis pasiekusi naujausia legendinio „Volkswagen“ automobilio versija, „Golf GTI TCR“, šiandien, kartu su kitais GTI šeimos nariais – „Polo GTI“, „Golf GTI Performance“ ir „up! GTI“ – buvo pristatyta Kačerginės „Nemuno žiedo“ lenktynių trasoje. Renginio metu taip pat pristatytas unikalus lenktyninis automobilis „Polo GTI R5“ ir „Juta Racing“ komanda.

Dizainas, galia ir pajėgumas yra kertiniai sportinių automobilių doktrinos elementai. 2 litrų turbininis „Golf GTI TCR“ variklis išvysto 213 kW/290 AG (nuo 5 400 iki 6 400 sūkių/min.). Tai net 33 kW/45 AG daugiau nei dabartinis „Golf GTI Performance“. Į jį montuojama 7 laipsnių DSG automatinė greičių dėžė, benzino dalelių filtras ir išskirtinė standartinė įranga. Tam, kad ši galia neperkaitintų variklio bet kokioje situacijoje, „Golf GTI TCR“ komplektuojamas su dviem papildomais vandens radiatoriais priekyje – visai kaip visais ratais varomame „Golf R“.

Maksimalus greitis ribojamas ties 250 km/val., tačiau, pasirinkus pašalinti greičio ribotuvą, šis skaičius išauga iki 260 km/val. Nesvarbu, kur sustoja skaitmeninio spidometro rodyklė (standartinis „Active Info Display“ skaitmeninis prietaisų skydelis), stogo spoileris garantuoja reikiamą spaudimą galinei ašiai. Iki 100 km/val. „Golf GTI TCR“ įsibėgėja per 5,6 sekundės.


Visuose „Golf GTI TCR“ montuojamos tokios technologijos, kaip automatinio stabdymo sistema „Front Assist“, „Active Info Display“ skaitmeninis prietaisų skydelis, LED priekiniai žibintai ir kt. Į standartinę įrangą taip pat įeina priekinio diferencialo užraktas, perforuoti stabdžių diskai, pasirenkami vairavimo režimai, specialaus dizaino sėdynės ir išskirtinis sportinis daugiafunkcinis vairas. Pradinė šio modelio kaina Lietuvoje – 39 814 eurų su PVM.

„Daugiau nei 40 metų šios raidės simbolizavo mūsų sportiškus modelius. Didžiuojamės galėdami pristatyti naujausią „Volkswagen GTI“ šeimos narį – „Golf GTI TCR“. Taip mes pažymime naują šios etaloninės kolekcijos erą. GTI šeima atspindi gryną galią ir emocijas, kurios slypi „Volkswagen“ genuose“, – teigė „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Justas Nekrošius.

„Golf GTI“ yra sėkmingiausias kompaktinis sportinis automobilis pasaulyje. Iš viso parduota beveik 2,3 mln. šio modelio automobilių, o jo istorija tęsiasi jau septynias kartas. Pirmasis GTI debiutavo 1976-siais ir šio „Golf“ DNR išliko nepakitusi – kompaktiškas hečbeko kėbulas, mažas svoris, eiklus keturių cilindrų variklis, priekiniai varantys ratai, klusni pakaba, raudonos juostelės priekinėse grotelėse ir klasiškas dizainas.
 


Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt