Markės
1845 iš 1918
Volkswagen Jetta, (A5) 2005 - 2010
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.93% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 10
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Ekonomiški varikliai
  • Gerai surinktas interjeras
  • Kokybiškas
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Ne toks praktiškas kaip Golf
  • Triukšmingi TDI varikliai
"Jetta tapo sportiškesnė, geriau valdoma, kartu išlaikė daugelį savybių, kuriomis visada pasižymėjo"
Naujasis Volkswagen Golf sedanas arba universalas susigrąžino savo buvusį vardą Jetta. Skirtingai nei Bora naujos Jetta dizainas yra analogiškas Golf su didelėmis priekinėmis chromo grotelėmis ir dideliais žibintais. Bendrai automobilis tiek solidumu, tiek savo dydžiu tapo panašus į aukštesnės klasės Passat. Jetta Automobilis tapo didesnis - 170 mm ilgesnis, 30 mm platesnis ir 70 mm ilgesnė ratų bazė. Šis pailgėjimas pirmiausia suteikia daugiau komforto priekyje sėdintiems žmonėms. Kadangi senesnės kartos Golf/Bora buvo kritikuojamas kaip ne itin dinamiškas ir sportiškas automobilis, kuriant šį Golf/Jetta buvo padirbėta iš peties. Automobilis gaminamas su nauja galine daugiasvirte pakaba labai panašia kokią turi Ford Focus. Tai itin patobulino automobilio elgesį kelyje ir dabar būtent Golf/Jetta šioje srityje laikomas lyderiu savo klasėje. Jetta turi naujus FSI ir TSI turbo variklius garsėjančius ne tik didele galia, bet ir ekonomiškumu. Taigi nauja Jetta tapo sportiškesnė, geriau valdoma, kartu išlaikė daugelį savybių, kuriomis visada pasižymėjo - patikimą elgesį kelyje, patogumą, ekonomiškumą ir talpumą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pavadinimas „Jetta“ yra užuomina į Atlanto vandenyne vyraujantį „jet-stream“ vėją. Volkswagen kompanija vėjų pavadinimais yra pavadinusi ir daugiau savo modelių: the Volkswagen Passat, Volkswagen Bora ir Volkswagen Scirocco.
Lankytojo
reitingas
5+

Atsiliepimai įvertinti 1511 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: M.B. | 2010-08-06
tiesiog "Das Auto"
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
erdvus salonas, didelė bagažinė, taupus, dinamiškas, paprastas
nepatvari pakaba, 2 litrų dyzeliai. yra smulkių defektų su surinkimu
Bendras automobilio aprašas
Volkswagen Jetta netolygu Volkswagen Bora? Vokiečiai nusprendė grąžinti senesnį pavadinimą ir 2005 metais pradėjo 3 kartos Jetta gamybą. Gaminama ant 5 Golf platformos, mašina tapo perkama Golf sedano versija. Koks tai automobilis? Na lietuviui volkswagen visada buvo aukštame lygyje, ši mašina irgi pateisina savo vardą. Visų pirma reikia atkreipti dėmesį, kad Jetta tai nėra kažkoks naujas automobilis. Užtenka pasakyti tiek - šonai ir priekis 5 Golfo, užpakalis - Passato. Didelė 527 litrų bagažinė pirmiausia pasako, kad tai mašina konservatyviai ir praktiškai šeimynai, nors kaip kompaktinės klasės atstovas, gali būti ir per maža. Chromuotos priekinės grotelės suteikia prabangesnės mašinos įspūdį. Salone, skirtingai nei Bora modelyje, yra daug vietos. Pridėjus dyzelinį agregatą gaunasi visai solidi mašina. Didelių techninių inovacijų ar kažkokio išskirtinumo šiame tautos vežėjo markės modelyje nerasite. Dizainas nesenstantis ir daug kam patiks, nors buvo galima sugalvoti ir ne sulipdytą iš dviejų mašinų dizainą. Salone viskas dvelkia kaip 5 serijos Golf. Medžiagos kokybiškos, viskas savo vietoje. Kaip visada žudo Volkswagen konservatyvi pilka spalva ir skurdas salone, jei modelis yra kukliai įrengtas. Na VW koncernas neveltui yra vadinamas grobikais, nes net tokie dalykai, kaip el.valdomi langai ar veidrodėliai yra už papildomą mokestį. Ką kalbėti apie klimato kontrolę ar malonesnę panelio spalvą??? Viskas kainuoja papildomai. Bet perkant nenaują mašiną tai jau ne tiek aktualu, nes už tai nemokėsime pradinės kainos. Salone vietos pakanka visų keleivių kojoms, aukštesniems gal ir ne idealu sėdėti gale, bet perdaug nesiskundžiama. Didžiausi mašinoje pastebimi trūkumai- skurdi bazinė kai kurių mašinų įranga, todėl perkant reikia žinoti ką perki ir skaičiuoti pinigus. Kritikos nusipelno netiksliai dirbanti pavarų dėžė. Kaip ir golfe, tai ir Jettoje, girgžda kai kurios salono plastmasės, nors surinkime to nesimato. Taip pat būna, kad nublunka įvairios mygtukų funkcinės žymos, rankenėlės, išlūžta kokia nors rankenėlė. Prastokas matomumas važiuojant atgal (aikštelėse ypatingai). Reikalinga atbulinio vaizdo kamera. Verta sukritikuoti kietą pakabą, nors Lietuvoje žmonėms atrodo, kad Golf yra komfortiški, taip nėra. gera garso izoliacija.
Variklis
Variklių yra daug ir jie labai naujoviški, šiuolaikiški. Benzininiai tiesioginio įpurškimo FSI 1,6 ir 2 litrų, turbininiai Tsi 1,4 litro. Taip pat yra forsuojantis tempą 2 litrų TFSI variklis. Visi jie gana dinamiški ir galingi. bet ne visada taupūs, nors yra deklaruiojamas šių variklių taupumas, bet greitai ir dinamiškai bvažiuojant benzininiai varikliai nepasiteisina. be to jie mėgsta kokybiškus degalus, tepalus ir yra gana sudėtingai sukonstruoti. dyzeliai yra visiems žinomi. tiesa, geriausias yra VW 1,9 litro tdi siurblio - purkštuko pumpadūzas, turintis 77kw. didesnių nusiskundimų apie juos negirdėti. Jis labai ekonomiškas o traukos pakaks. Galingesni ir naujesno 2,0 litrų tdi turi labai daug ir rimtų trūkumų. Kai kurie iš jų yra Pumpadūzai, kai kurie ir common rail, nes volkswagen jau pamažu pereina prei šios technologijos. šie varikliai turi tokių trūkumų kaip turbinų gedimai, įtrūkę kolektoriai, maitinimo sistemos gedimai. Nors jie turi didelį sukimo momentą, dėl to greičiau dėvisi sankaba. Mėgstantiems lenktyniauti tiks iš Amerikos atvarytos versijos su benzininiu 2,5 litro varikliu. Tiesa, jo patikimumas mažai žinomas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
daug dalių tinka nuo golf. kainos įvairios, bet tikrai nėra viskas pigu. sankaba kainuoja nuo 850 lt, amortitoriai apie 550 už porą. mažiausiai problemų kels 1,9 l tdi. jis labai garsiai dirba ir vibruoja, bet yra patikimas. netikėkite kad pigios dalys atsipirks. bent jau remontruojant tokius naujus variklius, negalima taupyti.
Patarimai perkančiajam
pačiam spręsti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 58)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt