Markės
1846 iš 1911
Volkswagen Passat, (B5.5) 2000 - 2005
535Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.415% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 35
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 69% Ne 31%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Solidus dizainas
  • Ekonomiški ir patikimi TDI varikliai
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema"
2000 metų viduryje Passat gavo reikšmingus dizaino atnaujinimus – nors daugelis kėbulo detalių nepakito, tačiau dėl pasikeitusių priekinių ir galinių žibintų, buferių ir chromo apdailos atrodo kaip visiškai naujas modelis. Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema vadinama "4motion". Passat tapo šio variklio bandomuoju stendu, nes vėliau analogiškos komponuotės variklis buvo montuojamas į W12 Phaeton, Audi A8 ir galiausiai į visiems gerai žinomą W16 Bugatti Veyron. Passat dažnai sukelia dvejopus jausmus – vairuotojai be abejo vertino patrauklų dizainą, standartinę komplektaciją, patogumą ir dyzelinių variklių ekonomiją. Tačiau daugelis vairuotojų toliau skundėsi dažnais smulkiais gedimais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia versija turėjo neįtikėtiną 4.0 L W8 variklį generuojantį 275 AG (202 kW) galią. Ši versija buvo kaip testavimo bazė vėliau pasirodysiantiems modeliams su dar didesniais panašios konfigūracijos varikliais: W12 Phaeton ir Audi A8 modeliuose bei W16 Bugatti Veyron superautomobilyje:



W8 variklis tai iš esmės sujungti du keturių cilindrų VR4 varikliai. Kad būtų lengviau suprasti:



Pats variklis atrodo taip:



Patalpino: nzn | 2012-08-18
Volkswagen Passat - Gyvenimo Klaida 1.9 TDI 110BHP 2003
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Automobilio dizainas, spidometros apšvietimas, važiavimas, patogesnė negu senieji Volkswagen, trauka, kuro sanaudos
Visa kita turbut tik minusai
Bendras automobilio aprašas
Sveiki, prieš mazdaug metus laiko turejau šį "Volskwagen Passat". Ji buvo vairuojama Airijoje. Kai ja pirkau viskas atrode liuks, variklis buvo netepaluotas, važiuoklė nebarškejo, važiavo gerai, galvojau nusipirksiu masina su kuria nuvaziuosiu daug ir be problemu, salonas buvo veliuro, buvo kondicionierius kuris buvo valdomas kompiuteriu, viskas labai gražiai žibejo melyna spalva, galvojau nusipirksiu gera masina į kuria nereikes daug det, nors visi man sake nepirkt sito modelio, ir visi buvo teisus... jau po antros dienos užsidege ESP lempute, nuvariau į servisa, pajunge ant kompiuterio, ir pati masina atsisako but pajungiama ant to kompiuterio, nuvariau pas kita meistra, vistiek tas pats, galvojau tiek to, nereikia to ESP, dar po 2 dienu važiuojant vos 40km/h, užvažiavus ant bilekokios duobutes, vaira pradedavo metyt y dešine puse. Po kiek laiko pamaciau, kad kuo daugiau vaziuoju, tuo daugiau problemu atsiranda su ta mašina, ant galo nuvažiavau pas profesionala meistra, ir jis man tiesiai sviesiai pasake "parduok, nes cia gamyklinis brokas, prie kompiuterio neįmanoma prisijungt, nes visi 3 kompiuteriai yra nueje, variklis eina ant pabaigos, nors vienintelis dalykas ka rodo kompiuteris tai tikra rida (116000 myliu), bet jeigu uzsiimtum taisymu, reiketu keist visus 3 kompiuterius ir varikly, bet netgi jei juos pakeistum, variklis su kompais susiėstu, ir tau vel reiketu keist visus kompus" nusivįles sita mašina jau ruošiausi keisti į Toyota Avensis, bet vėl, turbina nusprogo, ir buvo vėl papildomos išlaidos, ir dar, turejau atrestauruot visa važiuokle. Bet buvo ir dalyku kurie man patiko, jos komfortas buvo geresnis negu senuju Volkswagen, gera garso sistema, jeigu reikia tvarkyt, priejimas gan geras, bei variklio trauka, ir sanaudos, važiavimas irgi buvo gan neblogas.
Variklis
Variklis pas mane nebuvo patvarus, bet kiek girdejau is kitu, sie varikliai yra geri, ir turi mažai problemu. Pas mane buvo 110BHP, galios buvo per akis, nors variklis jau buvo ant pabaigos, sanaudos buvo apie 5 litrus autostradoi, mieste apie 6-7.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Automobily pirkau už 3750 euro, tai yra gan normali kaina Airijoje, o kai keičiau į kita mašina per "Toyota" salona man už ja pasiule 3300 euro, tai kad galima sakyt beveik nenuvertejo po 2 men kai aš ja pirkau. Bet visi tvarkymai neskaitant tepalu ir kaladėliu, man atsejo virš 1000 euro o nuvažiavau vos virš 3000km, kas man yra nežmoniškai daug (į senaja Renault Laguna sukisau vos 200 euro per 4 metus)
Patarimai perkančiajam
Jeigu pirksit, ieškokit kuris nebutu uždroštas, ir nepatingėkit nuvažiuot pas patikima mechanika prieš perkant šį auto, nes jeigu nepataikysit kaip aš, bus daug vargo ir nervu, o jeigu pataikysit, vienintelė silpna vieta gali but važiuoklė, kuri kas maždaug 50000km turi buti atrestauruojama, nes čia naujuju Audi / Volkswagen silpnoji vieta
Įvertink šį atsiliepimą (viso 64)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt