Markės
1852 iš 1917
Volkswagen Passat, (B5.5) 2000 - 2005
535Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.415% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 35
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 69% Ne 31%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Solidus dizainas
  • Ekonomiški ir patikimi TDI varikliai
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema"
2000 metų viduryje Passat gavo reikšmingus dizaino atnaujinimus – nors daugelis kėbulo detalių nepakito, tačiau dėl pasikeitusių priekinių ir galinių žibintų, buferių ir chromo apdailos atrodo kaip visiškai naujas modelis. Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema vadinama "4motion". Passat tapo šio variklio bandomuoju stendu, nes vėliau analogiškos komponuotės variklis buvo montuojamas į W12 Phaeton, Audi A8 ir galiausiai į visiems gerai žinomą W16 Bugatti Veyron. Passat dažnai sukelia dvejopus jausmus – vairuotojai be abejo vertino patrauklų dizainą, standartinę komplektaciją, patogumą ir dyzelinių variklių ekonomiją. Tačiau daugelis vairuotojų toliau skundėsi dažnais smulkiais gedimais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia versija turėjo neįtikėtiną 4.0 L W8 variklį generuojantį 275 AG (202 kW) galią. Ši versija buvo kaip testavimo bazė vėliau pasirodysiantiems modeliams su dar didesniais panašios konfigūracijos varikliais: W12 Phaeton ir Audi A8 modeliuose bei W16 Bugatti Veyron superautomobilyje:



W8 variklis tai iš esmės sujungti du keturių cilindrų VR4 varikliai. Kad būtų lengviau suprasti:



Pats variklis atrodo taip:



2019-08-12
passat b5 plius 1.9 dyzelis universalas 2005 m syncro
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Talpus,greitas,ekonomiškas(6 pavaros) ,neblogas įvaizdis
brangus variklio remontas,aliuminio važiuoklė pakeisti labai brangiai kainuoja,nepankamas elektronon
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Nusprendėme įsigyti lengvąjį automobilį kaip trečią šeimoje,išsilaikius dukrai teises,tačiau nenorėjome pirkti jau buvusių tautiečių rankose,todėl po ilgų debatų ir turint omenyje dukrelės mažą vairavimo stažą ir kad gyvename užmiesčio sodyboje ir turime du visureigius,tai : Mitsubischi Pajero III kartos(man) ir Suzuki Vitara (mano žmonai) ,nusprendėme kad reikia įsigyti nebrangų ,bet keturiais ratais varomą sedaną,ir ne senesnį kaip 2006 m.Per pažįstamus pradėjome ieškoti,kas veža |ar pirko| ,vienok iš atvežtinių auto :) Radome Šiauliuose : Volvo,VW Passat,Audi A4,VW Golf. Volvo iš karto atkrito,didelė ir dar benzinas su automatine pavarų dėže-kuro daug ims,o privalumai to neatperka:(,nors salonas labai gražus,bet tokio didelio auto nereikia,Audi ir Golf labai paprasti pasirodė prieš Volvo,užtat VW Passatas paliko įspūdį visai mūsų šeimai: raudonos beveik vyšninės spalvos,salonas tamsus labai gražus veliūras(kas reta!) ,visi keturi veikia puikiai,variklis 1.9 96 kw murkia puikiai.Taigi patiko visiems ,kas jį žiūrėjo.Kaina buvo nebrangi,kadangi reikėjo pat varkyti aliuminę pr.važiuoklę.Pardavėjas to ypatingai neslėpė.Mašina labai patiko : kaina gera,stovis geras,išvaizda puiki,variklis labai gyvas.Nupirkome.Kaip reikia pakeitėme tepalus,filtrus,diržą,įtempiamus guolius,paskui po kurio laiko visus st.diskus,kaladėles,rankinio trosą.Įdėjome dar apie 5oo eur,labai džiaugiamės žiemą,kai gerokai pasnigus šviežiam sniegui visų kaimynų nuostabai tas "paprastas raudonas" universalas skynėsi sau kelią per pusnis ne blogiau už mūsų turimus visureigius.Tačiau tuo linksmybės ir baigėsi.Pavasarį,po gero pusmečio ,šis auto pradėjo užsivedęs dūmais piltis,aišku įkaitęs dirbo lygiai,paskui trauka dingo.Nuvarius pas specą buvo diagnuozuota : visiškas velenėlio ir jo indėklų išsidėvėjimas,dviejų purkštukų nepakankamas sukuriamas slėgis,trečias akivaizdžiai "myžantis",o ketvirtas aplamai striginėjantis ir jau subraižęs velenėlio kakliuką.Variklio keitimas tapo išsigelbėjimas.tačiau vietinis "Kulibinas",matomai pajautęs pinigus ,taip patvarkė,kad po jo įsikišimo pradėjo gęsti viskas iš eilės : purkštukai,davikliai.galop turbina."Pigiai" pirkta mašina pasidarė auksinė žiūrint rinkos kaina. Aišku ,tai vieno pirkinio istorija.Kas paskaitė iki galo apie šį auto galiu pasakyti ,per ketverius metus eksploatavimo(turime jį ir dabar:) ) štai ką : tai puikus ekonominės klasės automobilis keturių asmenų šeimai,pakankamai talpus(ypač su stogo bagažine), minkšta važiuokle ir tikrai dinamišku varikliu pasižymintis automobilis,plius sincro mova ,įjungianti galinį tiltą nesykį gelbėjo netgi nereikšmingose(vairuotojo nuomone) situacijose.Dabar faktai:VW pirktas 2017.Mokėta 1870 eur. Pirmos sumos tik įsigijus : 5oo eur.,vėliau dar 700 eur variklio remontas, paskui dar 600 eur kėbulo remontui(po 1.5metų).Šį automobilš turime ik šiolei,tačiau visus susidomėjusius šiuo modeliu kviečiu prieš jį įsigyjant kreiptis į atsakingą autoservisą,kad paskui netaptumėte tokio "pigaus" pirkinio objektais.Pats automibilis tikrai dėmesio nevertas,nebent esi VW 4wd fanatas
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt