Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškas interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas
- Ekonomiški BlueMotion varikliai
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Triukšmingi senesni TDI varikliai
"Passat R36 versija turinti 3.6 L VR6 variklį su 300 AG (221 kW) galia ir 350 Nm sukimo momentu ir galėjo pagreitėti iki 100 km/h per 5.6 sekundės"
Naujas Passat pristatytas 2005 metais stipriai pasikeitė tiek išorėje, tiek viduje. Automobilis yra ženklus šuolis į priekį tiek kokybės, tiek įvaizdžio srityje. Dabar Passat tapo dar artimesnis pusbroliui Audi A6, nors pats automobilis gaminamas ant Golf Mk5 bazės. Dizainas yra panašus į neseniai pristatyto flagmano Volkswagen Phaeton – didelės priekinės chromo grotelės, įdomios formos priekiniai ir galiniai žibintai, dinamiškas siluetas. Po kapotu slepiasi nauji varikliai, kurių darbinis tūris varijuoja nuo 1.4 iki 3.2 L. Silpniausias variklis yra 1.6 L DOHC, kuris 100 km/h pasiekia per 11.5 sekundės, o galingiausias - 3.2 L VR6 automobilis turi net 280 AG. Buvo gaminama ir ypatinga Passat R36 versija turinti 3.6 L VR6 variklį su 300 AG (221 kW) galia ir 350 Nm sukimo momentu. Ši versija galėjo pagreitėti iki 100 km/h per 5.6 sekundės. Automobilis buvo komplektuojamas ir su visų varomųjų ratų pavara, kuri normaliomis salygomis galią perduoda tik priekiniams ratams taip sumažindama vidutines degalų sanaudas. Tačiau atsiradus poreikiui gali būti į darbą įjungti ir galiniai ratai. Automobilis ženkliai pasikeitė ir viduje – visiškai naujas, prabangiai atrodantis prietaisų skydelis, gerokai kokybiškesnės medžiagos, gražios skydelio apšvietimo spalvos, viskas dvelkia kokybe būdinga ne tiek VW, kiek Audi markei.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia R36 versija turėjo 3.6 L VR6 280 AG variklį:
VR6 variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:
Buvo gaminama visais ratais varoma Passat Alltrack versija:
VR6 variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:
Pats variklis atrodė taip:
Buvo gaminama visais ratais varoma Passat Alltrack versija:
2018-10-08 |
Passat B6, 2007 m., 2.0 TDI, 100 kW, mechaninė, comfortline. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Talpi bagažinė, erdvus ir patogus salonas, ekonomiškas, gero garso aparatūra ir garso izoliacija, pigios dalys. Paprastas, bet tikrai neprastas.
Rūdys
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,3
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,9 |
Bendras automobilio aprašas |
Jau trečiasis B6'as modelis mano kieme. Nei su vienu didesnių problemų neturėjau. Pirmieji 2 buvo CR varikliais, dabar nusipirkau PDP. Pirkau PDP, nes radau tikrai gero stovio, su 294 000 rida, sudėti autorizuotame servise nauji Bosch purkštukai prieš 45000 km. Turiu pastarąjį modelį pakankamai neseniai, tai keičiau tik filtrus, tepalą ir stabdžių diskus bei kaladėles (pačiam pirmam turėtam B6'am papildomai be einamųjų dalių keitęs tik lambda zondą ir xenon lemputes). Katalizatoriai ir DPF vietoje, niekas neprogramuota, nepjauta, trauka nedingusi, nedūmina. Užkūrus vėsesnį ryta, variklis nuo pat pradžių dirba gražiai, be purtymosi, be pašalinių garsų, apsukos nešokinėja. Automobilio techninė būklė tikrai labai gera, tačiau, kad ir kaip gerai ten viskas būtų variklio, pakabos ar pavarų dėžės skyriuose, bet to paties negalėtum pasakyti apie kėbulą. Automobilis rūdyja... Kaip yra juokaujama, kad užgesinus variklį, girdisi kaip kėbulas rūdyja... Bagažinės dangtis ir galiniai sparnai dažyti, tai kol kas dar nepramušė, bet durų apačios, taip pat po rankenėlėmis, slenksčiai iš vidaus jau kyla, tik klausimas kaip peržiemos šią žiemą. O šiaip ir anksčiau, kur turėjau 2008 metų modelius, tai abiems rūdijo bagažinės dangčių apačios, po žibintais, durų apačios po moldingais, variklio dangčiai, stogas virš priekinio stiklo. Jei atmestume rūdžių problemą, tai modelis labai vykęs. Vietos daug tiek salone, tiek bagažinėje, važiuoja patogiai, yra tikrai kantrus - tikras darbinis arkliukas. Ekonomija nebloga - trasoje apie 5, mieste apie 8-8,5 litro per daug netaupant, bet ir nedrožiant. Rytiniuose kamščiuose Vilniuje tenka praleisti nemažai laiko, tai sąnaudos tikrai, skaitau, kad neblogos. Komplektacija geriau "užbombintuose" variantuose tikrai džiuginanti (antras turėtas modelis: memory odinės sėdynės, gal. vaizdo kamera, automatas, navi, liukas, fotochrom. veidrodžiai - apypilnis faršas, niekas negedo). Dar vienas dalykas be rūdžių, kas užkliūna, tai, kad labai dažnas keliuose. Kiekviename daugiabučio kieme tokį pamatysi ir dažnu atveju net ne po vieną. Eksploatacija pigi, detalės pigios, jų pilni šrotai, o ir naujos ne kosmosą kainuoja, aptarnavimą pasidaryti irgi nebrangu. Sako, jog vagia medijas su NAVI, bet dar nepasitaikė nei man, nei mano draugams nieko panašaus (tuk tuk tuk į medį). Garso izoliacija nebloga, garso aparatūra tikrai geresnė nei to meto BMW modeliuose, o ir už MB ar Audi stocką man skamba geriau. Salone negirgžda nei viena plastmasė ar per duobes važiuojant ar muziką garsiau užsileidus. Kaip už tokią sumą, už kokią ieškojau, tai pats geriausias kainos ir kokybės santykis. Mažiau klausykit tų verkšlentojų, kurie nusiperka "ledinį, katek nuo tralo" modelį, su atsukta nuo 600 000 iki 250 000 rida, muštą ir lopytą, nudrožtą, o paskui pradeda byrėti ir verkia forumuose krokodilo ašaromis, kad čia ne mašina, o bėdų rinkinys ir klaidina žmones. Kaip jau minėjau - trečias toks pats modelis ir visais iš techninės pusės buvau visiškai patenkintas. Laiku keiti tepalus, filtrus, tikrini stabdžių dalis, pakabos mazgus ir važiuoji patenkintas ilgai ir laimingai :). REKOMENDUOJU. |
Patarimai perkančiajam |
Nepatingėkit, nepagailėkit kelių eurų patikrai, prašykit sąskaitų remonto ar aptarnavimų jei ne oficialiuose daryti. Jei jau į servisą varyti nenorit, tai kelius pagrindinius dalykus: smagratis ar nebarška, ar dūmo nemeta, el. stabdis, kita elektronika, ką galima pasitikrinti vietoje, na ir belieka pasidaryti testdrive ir paklausyti ar niekas pakaboje nebarška ir kaip motoras groja :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 15)
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen Passat TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis