Markės
1501 iš 1554
Volkswagen Passat CC 2008 - 2017
Volkswagen Passat CC, 2008 - 2017
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.212% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)Viso įvertinimų: 5
18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)30% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Smagūs turbo varikliai
  • Puikus išorės dizainas
  • Gera įranga
TRŪKUMAI
  • Interjeras pasiskolintas iš įprasto Passat
  • Didelė kaina
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
"Galingiausia šio Passat versija yra visais keturiais ratais varomas variantas su 3.6 L VR6 varikliu, 300 AG galia"
Puikaus dizaino Passat CC (šifruojama kaip Comfort Coupe) yra originalus 4 durų kupė. Šis automobilis Volkswagen gamoje stovi tarp įprasto Passat ir flagmano Phaeton ir gaminamas ant Passat bazės, tačiau yra ilgesnis, platesnis ir žemesnis už jį. CC atstovauja paskutiniais metais naujai atrastai nišai – prabangių, sportiškų, dinamiško dizaino su galingais varikliais, keturių durų, tačiau dizaino artimo kupė automobiliams niša. Vienas pirmųjų šios nišos atstovų yra gerai žinomas Mercedes-Benz CLS. Galingiausia šio Passat versija yra visais keturiais ratais varomas variantas su 3.6 L VR6 varikliu, 300 AG galia ir įsibėgėjimu iki 100 km/h per 6.6 sekundės. Interjere naudojamos kokybiškesnės medžiagos nei paprastame Passat ir gausi standartinė įranga tam, kad dar labiau atskirti šiuos du automobilius. Be abejo Passat CC yra taip pat ženkliai brangesnis nei Passat, o interjero erdvė mažesnė, bet ar tai svarbu sportiškų automobilių mėgėjams?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ward's organizacija 2009 metais šio automobilio interjerą išrinkto tarp 10 geriausių.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2019-04-02
VW CC 1.8 TSI, 2013 m
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Išvaizda, valdymas, garso izoliacija
Nepatogi ilgoms kelionėms,
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5
Bendras automobilio aprašas
Pirkau iš salono Lietuvoje 3 metų senumo, 70 000 km rida (Facelift modelis), pirmas įspūdis tikrai neblogas, gera išvaizda, gražus vidus, gera trauka, gera garso izoliacija, trumpiems atstumams pats tas, tačiau ilgesnėje kelionėje tikrai nepatogus, labai keita važiuoklė, jauti kėkvieną įtrūkimą ar nelygumą, sedynės sport, jau po 1h vairavimo nugara pradėdavo skaudėt, nepaisant to automobilio valdymas tikrai puikus, tiesiog kaip prikaltas prie kelio. Salono medžiagų kokybė tikrai kokybiška, traškesių - girgždesių minimaliai. Pavarų dėžė DSG 7 pavarų, tarnavimo laikas maždaug 100 000 km, poto atsiranda įvairūs praslydimai ir t.t, apsukos nebekyla tolygiai, drebėjimai, labai skaudžiai iš 1 į 2 meta ir pan., taip, kad jau prie 130t. km teko keisti sankabos komplektą, bet ir po pakeitimo nebebuvo sklandaus darbo. (teko girdėt, kad ir prie mažesnių kilometrų jau jas tvarkydavo), zodžiu nieko gero. Variklis įspūdį duoda gerą, bet iki tol kol užsidega tepalo lemputė. Šiaip jie nauji katik iš salono išvažiavę valgo tepalą (čia apie visus tuos 1.4, 1,8 2.0 TFSI), tai maniškis prie 150t. km ridos valgydavo apie 1L / 3000 km, tai čia dar visai neblogai sakyčiau, kiti net į 1000km netelpa su 1L tepalo, prie tokios ridos. Šiaip visi kiti agregatai pakankamai patikimi, važiuoklė ir pan., didelių problemų nebuvo. Bendrai tai automobilis tikrai neblogas trumpiems atstumams, bet varikliai ir pavarų dėžės, tai sakyčiau skirtos atlaikyti tik garantinį laikotarpį.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nuvertėjimas nėra didelis, pakankamai nebogai išlaiko kainą rinkoje.
Patarimai perkančiajam
Jeigu nusprendėte pirkti su benzininiu varikliu, susitaikykite, kad pilsite tepalus (ir nemažai), jeigu pardavėjas sakys priešingai - meluoja. Dėl DSG, tai sūlyčiau paieškoti su pakeistom sankabom, priešingu atvėju bus brangus remontas. Jeigu ieškote automobilio ilgesnėms kelionėms, tikrai ne šis modelis.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė Corrado  Scirocco 
  Keturduriai kupė    Passat CC 
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Mini krosoveriai     T-Cross
  Krosoveriai     T-Roc
  Dideli krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   TransporterTransporterTransporter
  CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai