Markės
1866 iš 1917
Volkswagen Sharan, (7M) 2000 - 2010
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.024% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 13
31% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)37% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 54% Ne 46%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gera konstrukcijos kokybė
  • Daug vietos viduje
  • Geri dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Pasenęs išorės ir salono dizainas
  • Galinės sėdynės nesusilanksto į plokščią plokštumą
2000 metais Sharan buvo ženkliai atnaujintas. Automobilis įgavo naują priekinę dalį, kuri yra tipiška Volkswagen modeliams, bei naują prietaisų skydelį. Automobilio ratų bazė pailgėjo 6 mm. Viduje naudojamos kokybiškesnės medžiagos, o po kapotu slepiasi nauji varikliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: HM | 2015-09-05
Seat Alhambra 85 kw PD 4 motion
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Didelis tūris, gerai transformuojamas salonas, patikimi pagrindiniai agregatai.
Kieta pakaba, neatsparus rūdims.
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Iš esmės neblogas naujesnis modelis. Jau pravažiavau apie 40 t. km. Svarbiausia paimti neuždrožtą. rekomenduoju nusipirkti VAG laidą, klaidų diagnostikai, labai naudingas daiktas. Daugelis komentuoja pagal kitų nuogirdas kas blogai auto. Pakomentuosiu iš savo patirties. Pagrindinis pliusai: didelis tūris, patikimas variklis, transmisija, pakaba, elektros/elektronikos sistema. Pagrindiniai minusai: neatsparus korozijai kėbulas, gendanti kondicionavimo sistema, nepatikimas autonominis šildymas kuris retam auto veikia - be jo žiemą tikrai neįšyla salonas normaliai (pataisai jį ir vėl kas nueina), nėra stabili kelyje, kietai priima kelio nelygumus (žvyrkeliu ne daugiau kaip 20 km/val), sunkokai nupūtinėja priekinį stiklą. Šiaip nebloga auto jei kreipsim dėmesį tik į pagrindinius auto mazgus - variklį, transmisiją, pakabą, vairo mechanizmą. Variklis PD, traukos mažoka, bet ramiam važiavimui užtenka, variklis netamprus (mažam sūkių diapazone galia, kaip traktoriaus) bet galia pastovi tai visai nieko, greitai reaguoja į akceleratoriaus pedalo paspaudimą. Tepalo ima apie 1-2 l 15000km manau normos ribose, tepalas pilasi su specifikacija 505 01, toks tepalas nedaug brangesnis už įprastą bet tik tokį reikia pilti (pilasi apie 4 l), kartais padūmina melsvu dūmu šalto užkūrimo metui ar kai staigiau užspaudi gazą - manau turbina šiek tiek praleidinėja tepalą, bet normos ribose. Purkštukų ar smagračio dar nereikėjo tvarkyti, bet tai nepigus būtų malonumas (naujas purkštukas 1000 Lt, dėvėtas apie 200-400 lt, naujas smagratis su sankaba 1500-2000 Lt) bet jie gerai laiko (bet aišku viskam ateina pabaiga). Dyzelis tik iš degalinių. Pakaba kieta, skaičiuoja duobes, nėra labai stabili kelyje, bet laiko gerai, tik galinės spyruoklės mėgsta sulūžti (jei keičiau - 50 eur komplektas), karts nuo karto reikia pasikeisti stabilizatoriaus traukutes, bet jos nebrangios, stabdžiai labai geri, stiprūs, šiaip palyginus su broliu Ford Galaxy, tai priekiniai stabdžių suportai Alhambros yra didesni, todėl Galaxio lieti ratlankiai jau netinka (jau remiasi stipinai į suportą). Pagirtinos šviesos, labai gerai apšviečia kelią, nors dažnokai perdega lemputės, bet pasikeiti jas nesudėtinga pačiam, buvo sugedęs pakėlimo varikliukas vienas faros, berods 12 eurų naujas, bet reikia išimti farą norint pakeisti. Buvo dingę šviesos, tai jungiklį šviesš šrote pasikeičiau - 10 eur. Geras daiktas yra priekinio lango apšildymas, bet jis pas mane jau šildo tik ruožais, sunkokai apipūtinėjo priekinį langą - reikia išvalyti po valytuvais esančią ertmę - prisineša lapų, nešvarumų, tai užsilaiko drėgmė ten, ir kol išgaruoja, tai visą tą drėgmę neša ant lango, taip pat reikia būtinai pravalyti vandens nutekėjimo angas po valytuvus ertmės - ir viskas daugiau mažiau gerai būna su nupūtimu. Pasiskaičius, kad valytuvai už kirmija daug kam, karts nuo karto (kartą metuose keičiant salono filtrą - norint jį pakeiti nereikia nuiminėti valytuvų) sutepu judamas dalis. Kondiškė neveikia, nes sulūžinėjo vamzdeliai, bet aš jos netvarkau, nematau būtinumo. Atskira kalba apie autonominį šildymą, didelė problema, nepatikimas įrenginys, nors ir suremontuoju, vėl kas paeina. Man jis paėjęs, tad neremontuoju daugiau, žiemą be jo šaltoka salone, bet kaip yra taip, brangus remontas. Vasarą aušinimo skystis pilnai įšyla (normali temp. 90 lapsnių) pravažiavus kokius 5-6 km, žiemą 10-20 km (be autonominio šildymo veikimo) ir aukščiau 70 laipsnių (žiemą) retai pakyla. Dėl autononmkės aušinimo skysčio kiekis daug didesnis yra sistemoje todėl įšilimas lėtesnis jei autonomkė žiemą neveikia (ji pradeda veikti tik esant apie 5 laipsniam t.) Ten toks yra dar aušinimo skysčio cirkuliacijos siurbliukas veikiantis su autonomke, tai jei autonomkė kažkiek paveikusi vis užgęstą, tai gali būti problema tame siurbliuke (naujas siurbliukas 350 Lt). Kaip kažkas minėjo, kvailai padaryta atsarginio ratą tvirtinimas - jautrus mechanizmas, gendantis ir neremontuojamas, man buvo paėjęs, nuleidau ratą, bet atgal jau nepakėliau - 100 Lt šrote kitas mechanizmas. Pavaros metasi švelnia, tarsi pačios įšoka į vietą, kaip kokiame robote, viskas tvarkoje ten su ja, pavarų šešios, normalus perdavimo santykis. Sėdynės kietokos bet patogios , kaip foteliukai, salono medžiagos priekinės panelės, durų - kokybiškos, išskyrus centrinė konsolę ir bagažinės plastmasės, jos ir po tiek metų atrodo gerai, sunkiai braižosi, tačiau manau dėl kietumo važiuoklės visgi barškesys salone yra nuo jų. Niekas salone lengvai nelūžinėja, nebent specialiai ką laužytum. 4-motion sistema - labai patikima, tik neužmiršti pasikeiti joje tepalus kas 30 t. km ) ir filtriuką (kas 60 t. km.) (su pakeitimu tepalas + filtriukas servise oficialiame 350 Lt). Šiam auto 4 motion sistema - tik slidiems keliams bet ne bekelei (auto žema ir sunki). Nemaža bėda rūdys, nu neatsparus rūdims ir viskas (gal naujesnių metų jau atparesni, nežinau), tai kas keli metai reiktų pasitvarkyti kėbulą. Kuro užmiestyje apie 6.5. Šiaip vidurkis apie 8 mišriai. Salono tūris didelis, gerai transformuojamas, bet pati auto tokia iš esmės kompaktiška, tad mieste didelių bėdų nebus.
Variklis
85 kw, PD, geras, patikimas, netamprus, bet pastovi galia tam tikrame sūkių diapazone, greitai reaguoja į akceleratoriaus paspaudimą, tepalas ne prastesne kaip 505 01 specifikacija, purkštukai, samgratis patikimi, bet kai reikia keisti - brangu, kuras tik iš degalinių. Šiaip atidarius variklio tepalo pylimo angą ar matuoklę ištraukus daugeliui tokių variklių garuoja pro tas angas - nieko baisaus -taip yra daugeliui šių variklių. Važinėti ir nesukti galvos.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Išlaikymas normos ribose jei nebūsime prefekcionistai ir žiūrėsim kad gerai veiktų tik pagrindiniai agregatai, jei norėsi tvarkyti viską kas neveikia - prasikeiksi. Nuvertėjimas - nežinau, bet anksčiau buvo mažesnis, šiuo metu kai sužino daug kas apie šių modelių ypatumus - didesnis.
Patarimai perkančiajam
Žiūrėti naujesnius atnaujintus modelius dėl atsparumo rūdims, galingesnių dyzelinių variklių, nepirkti už paskutinius pinigus, išlaikymas nėra pigus, visa kita tikrinti kaip ir kitus auto (gerai geram servise varyti, ypač tikrinti variklio būklę).
Įvertink šį atsiliepimą (viso 32)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt