Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Klasėje pirmaujanti konstrukcijos kokybė
- Puikus variklių asortimentas
- Nuostabus Up GTI modelis
TRŪKUMAI
- Brangesnis nei daugelis konkurentų
- Tik keturios vietos
- Trijų žvaigždučių Euro NCAP įvertinimas
Naujojo Volkswagen kompanijos mini automobiliuko dizainas yra švarus, grynas ir „industrinis“. Negalima nesutikti – Volkswagen „up!“ turi tikrai patrauklų priekį ir išsiskiriantį galą. Nedidukas vos 3,5 metro ilgio automobilis gali pasigirti labai didele ratų baze – 2,42 m. Kaip žinia, kuo didesnė ratų bazė, tuo daugiau vietos turi automobilyje įsitaisę keleiviai. Keturiems suaugusiems keleiviams čia vietos tikrai pakaks, vietos pakaks ir 251 litrui bagažo (951 litrų nulenkus galines sėdynes). 1 litro variklį turintis „up!“ sveria vos 929 kg, o kėbulo atsparumas sukimui yra geriausias klasėje. Automobilio interjeras pabrėžtinai aiškus, patogus, o naudojamos medžiagos nepaisant kiek pigokos vairaračio odos palieka tik gerą įspūdį. Vairuotojo sėdynę galima lanksčiai reguliuoti, o vairą reguliuoti kryptimis viršun arba apačion. „up!“ komplektuojamas ir su kondicionieriumi bei šildomomis sėdynėmis. Viduje daugybė įvairių ertmių susidėti smulkiems daiktams. „up!“ yra pirmasis miesto automobilis su „City Emergency Braking“ sistema. Kelyje pasitaikius ekstremaliai situacijai priekyje sumontuotas lazeris nuspaus stabdžius vairuotojui dar nespėjus sureaguoti vairuotojui. Kaip žinia dauguma susidūrimų mieste įvyksta važiuojant mažesniu greičiu, todėl sistema veikia važiuojant iki 30 km/h greičiu. Automobilis turi elektroninę stabilumo sistemą ir stabdžių antiblokavimo sistemą. Kelyje „up!“ elgiasi lyg būtų gerokai didesnis, aukštesnės klasės automobilis – pakaba veikia minkštai, sukibimas geras, posūkiuose posvyriai jaučiami, tačiau tai negasdina. Tiesiog puikus miesto automobilis. Tad, eilinį kartą automobilių gamintojai mums įrodo, kad net ir nedideli automobiliai gali savyje sutalpinti daug daugiau nei mes tikimės.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Volkswagen up! yra pirmasis mini klasės automobilis su automatinio stabdymo sistema.
Net ir šis mažylis turi GTI versiją su vieno litro turbo varikliu:
Koncepcinis modelis atrodė taip:
Net ir šis mažylis turi GTI versiją su vieno litro turbo varikliu:
Koncepcinis modelis atrodė taip:
2011-08-24
Automobilis modernioms masėms – „Volkswagen Up!“ Kokius reikalavimus „Volkswagen“ kėlė naujam „Up!“ automobiliui? Tokius pat kaip kadaise Adolfas Hitleris surašė ant popieriaus ir įteikė Ferdinandui Porsche su nurodymu sukurti legendinį „vabalą“. Tiesa, nuo „vabalo“ premjeros viskas pasikeitė neatpažįstamai. Vietoje FM/AM dabar turime MP3, „iPod“ jungtis. Vietoje ilgųjų žibintų ieškoti keliui, dabar turime GPS navigaciją. Pageidautina su 3D...
Taigi pasižiūrėkime, kaip VW pavyko pagaminti automobilį modernioms masėms. „Volkswagen“ iki oficialios „Up!“ automobilio premjeros Frankfurto automobilių parodoje pristato šio ilgai laukto automobilio nuotraukas ir techninius parametrus. Ir tai jau ne koncepcija, o serijinei gamybai paruošta mašina. Mažesnis nei „Polo“, trijų durų „Up!“ yra pirmasis iš plačios mažų automobilių gamos, kurią planuoja pristatyti VW per artimiausius metus. Serijinis modelis įkūnyja visuose konceptiniuose modeliuose matytus bruožus – mažą dydį, bet ilgą ratų bazę, didelę salono erdvę. Jo ratų bazė – 2,42 m., o viso automobilio ilgis – 3,54 m. „Up!“ salone tilps keturi suaugę keleiviai. Jų „pramogas“ užtikrins „Portable Infotainment Device“ – nešiojamas pramogų įrenginys, grojantis MP3, turintis GPS navigaciją ir t.t. Taip pat bus galimą užsisakyti „Kid Box“, „Travel Box“ ar „City Box“ paketus – atitinkamai juose bus įrangos vaikams užimti, kelionėms supaprastinti ar nepasiklysti mieste. Pirkėjai galės pasirinkti vieną iš dviejų 1 litro variklių – 59 ar 74 AG. Planuojami ir gamtinėmis dujomis, ir elektros varikliais varomi modeliai. Šiame automobilyje debiutuoja visiškai nauja „Volkswagen“ sukurta „City Emergency Braking“ sistema – ji, važiuojant iki 30 km/h greičiu, sustabdys automobilį priekyje atsiradus kliūčiai. Tokia pati sistema jau kelis metus diegiama „Volvo“ automobiliuose. Švedai tikina, kad ji puikiai veikia. Deja, per pristatymus žiniasklaidai ji jau kelis kartus „susimovė“... |
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen Up TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis