Markės
1895 iš 1918
Volvo S60, 2000 - 2009
549Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 49
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 96% Ne 4%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Brangus išlaikymas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu"
Volvo S60 galų gale įtvirtino naują lūžį Volvo dizaino filosofijoje, nors yra panašus į prieš tai pasirodžiusį S80 modelį. Pati Volvo kompanija šį modelį įvardino kaip "revolvoliucija", todėl sekantys šios kompanijos modeliai laikosi būtent šio modelio pademonstruotos dizaino linijos. Automobilis buvo gaminamas ant Volvo P2 platformos, kuria dalijasi su kitais Volvo modeliais: S80, V70 ir XC90. Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu. Ši versija komplektuojama su 6 greičių mechanine pavarų dėže arba 5 greičių automatine. Kiti patobulinimai išskiriantys R serijos modelius iš kitų - keturių stūmoklių Brembo stabdžiai, 18" colių ratlankiai, mėlynos spalvos rodmenų apšvietimas, ksenoniniai žibintai ir stipresnė pakaba. Šis automobilis buvo testuojamas laidoje “Top Gear”, kur automobilio dinamika nebuvo labai pagirta, tačiau pagirtas automobilio patogumas. Jeremy Clarkson automobilį apibūdino kaip : "Tai daugiau mini Rolls-Royce Phantom versija nei rimtas konkurentas BMW M3". S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2000 metais Volvo S60 T5 pamušė net 18 Britanijos greičio rekordų, tame tarpe didžiausio vidutinio greičio rekordą 24 valandų laikotarpyje (serijiniam automobiliui darbinio tūrio klasėje nuo 2 iki 3 litrų) pasiekęs 217.4 km/h greitį:



S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:



Patalpino: Andrius | 2016-11-02
S60 D5 120kW
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, patikimumas, patvarumas, dyzelinių variklių trauka, standus ir kietas kėbulas
Kaikurios salono medžiagos galėtų būt kokybiškesnės, apsisukimo spindulys, vyresniem žmonėm sudėtinga išlipti.
Pagaminimo metai: 2003
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5
Bendras automobilio aprašas
Turiu jau 4 metus - 60 000km. Nereikalauja praktiškai jokio remonto. Buvo nupirktas su kiauru oro aušintuvu - interkūleriu. Pakeičiau naudotu - vienintelis rimtesnis remontas. Nuo pirkimo buvo pakeisti priekinių šakių sailent blokai. Litais kainavo apie 150lt. Pakeistos stabilizatorių traukės po 25-35lt. Reikėjo keturių. Buvo sulužęs degalų bako dangtelio lankstas - 15lt. Mašina skirta tinginiams. Jei tikitės kas mėnėsį susidurt su kažkokiu gedimu ar sugest kažkur kelionės viduryje, tai ši mašina ne jums :) Varikliai dyzeliniai galingi, pakankamai ekonomiški ir patvarūs. Kaikurios salonos medžiagos galėtų būt geresnės kokybės. Aišku jeigu nusipirksit lavonėlį patį pigiausią, tai tarnaus kaip kaip prancūziųkas kibiriukas, nes bus visas apleistas ir remontuotas neaišku kokiom dalym ir turbūt su rida arti puse milijono.
Variklis
Sanaudos nėra jau pačios mažiausios, bet tikrai mažos. 6.5 litro - 100km mišriu rėžimu. Jeigu labai smagiai važinėjant, tai gali ir iki 7.5 pakilt. 120kW atrodo nedaug, bet trauka įspūdinga. Visai nesijaučia turbinos vėlavimo.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Išlaidos remontui minimalios. Nėra kažkokių ligų. Ant dyzelinių variklių silpna vieta tarpinis oro aušintuvas- interkūleris. Sustreikavus turbinos valdymui - jis sugadinimas - atsiranda skylė. Reikia keist. Bet retai kam pasitaiko tokia problema. O daugiau ką remontuot tenka man ir pažįstamiem savininkams s60, tai važiuoklės stabilizatoriaus traukės po 10-15eurų. Mūsų keliais jas reik keist kas 20-30 000 km. Dar esu keitęs priekinių šakių sailent blokus - 150lt. Nupirkta mašina jau buvo su šia problema. Toliau išlaidos tik kurui ir tepalams. Tiesa, alyvos reikia 6,5l ir 0w30 klampumo - pilnai sintetinės. Čia minusiukas, nes tokia alyva yra brangesnė už kitas. Nuvertėjimas mažas. Nusipirkus mašiną su mažomis problemomis ar gedimais, juos sutaisius po metų ar dviejų s60 galima parduot beveik už tą pačia kainą už kurią buvo nupirkta.
Patarimai perkančiajam
Tikrinti smagračio būklę - kaip ir kiekvienam šiuolaikiniam dyzeliui. Barškesys iš po kairės pusės priekinio rato rodo apie smagračio susidevėjimą ir apie 500-600eurų išlaidas. Patikrinti visą elektroniką viduje. Jei kažkas neveikia - poto brangu ar sudėtinga viską atsatyti, nes šie modeliai "nedraugauja" su elektronikos blokais iš kitų mašinų ( nebent naudojama detalė tų pačių metų iš donorinės mašinos) - juos reikia "pririšinėti". O tas kainuoja nemažai. Todėl perkant įsitikinti, kad viskas veikia puikiai ir tada problemų ateityje nebus. Elektronika savaime negenda beveik - nebent buvo autoįvykis ar nekokybiškas remontas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt