Markės
1895 iš 1918
Volvo S60, 2000 - 2009
549Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 49
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 96% Ne 4%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Brangus išlaikymas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu"
Volvo S60 galų gale įtvirtino naują lūžį Volvo dizaino filosofijoje, nors yra panašus į prieš tai pasirodžiusį S80 modelį. Pati Volvo kompanija šį modelį įvardino kaip "revolvoliucija", todėl sekantys šios kompanijos modeliai laikosi būtent šio modelio pademonstruotos dizaino linijos. Automobilis buvo gaminamas ant Volvo P2 platformos, kuria dalijasi su kitais Volvo modeliais: S80, V70 ir XC90. Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu. Ši versija komplektuojama su 6 greičių mechanine pavarų dėže arba 5 greičių automatine. Kiti patobulinimai išskiriantys R serijos modelius iš kitų - keturių stūmoklių Brembo stabdžiai, 18" colių ratlankiai, mėlynos spalvos rodmenų apšvietimas, ksenoniniai žibintai ir stipresnė pakaba. Šis automobilis buvo testuojamas laidoje “Top Gear”, kur automobilio dinamika nebuvo labai pagirta, tačiau pagirtas automobilio patogumas. Jeremy Clarkson automobilį apibūdino kaip : "Tai daugiau mini Rolls-Royce Phantom versija nei rimtas konkurentas BMW M3". S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2000 metais Volvo S60 T5 pamušė net 18 Britanijos greičio rekordų, tame tarpe didžiausio vidutinio greičio rekordą 24 valandų laikotarpyje (serijiniam automobiliui darbinio tūrio klasėje nuo 2 iki 3 litrų) pasiekęs 217.4 km/h greitį:



S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:



Lankytojo
reitingas
4.0

Atsiliepimai įvertinti 149 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: DK | 2017-02-01
#VOLVO S60 2.5T BENZINAS/DUJOS
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Šio automobilio, puikus variklis, maloni trauka. Kokybiška vidaus apdaila. Gera garso izoliacija. Pakankamai minkštas ir patogus.
Mažas vairo susukamumas (Priprantama). Mažai vietos keleiviams gale (Tiesiog nevežioti :) ).
Pagaminimo metai: 2006
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 13,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas
Automobilis parvarytas iš Amerikos prieš 9 metus į Lietuvą. Esu antras savininkas. Nebuvo muštas, brėžti šonai. Rida, tikėkit arba ne. 91000km. tikra. Reta yra rasti tokį automobili su tokia rida, o tai daug ką pasako. Prieš dvejus metus įdėtos KME IV kartos dujos. Komplektacija tikrai maloni, beveik galima būtų vadinti pilna, apart tai, kad nėra šildomų sėdynių ir navigacijos (man tai asmeniškai ne problema). Šviesi/kreminė oda, su rudo medžio apdaila. Paprasta, išlaikyta ir gražu (tik vairuotojo sėdynės šonas šiek tiek įdrėkstas, kiek teko kalbėtis su kitais, tai dažnas Volvo automobiliuose pasitaikantis dalykas). Vietoje gamyklinės magnetolos įdėta Kenwood (TOUCHSREEN) su usb/aux, tad tikrai malonus priedas. Garso apratūra gera, PREMIUM Volvo komplektacija, net nustebau, kad taip gerai skamba. Bendrai apie automobilį, jis visada buvo prižiūrimas laiku. Kėbulas, neturėjo nei vieno įbrėžimo(buvęs savininkas laikė daug laiko garaže, bei puoselėjo per metus kartą nupoliruoti kėbulą (tai duodą daug). Spalva žalsva, tokia netradicinė, bet ir ne žalia, pereinanti per smėlio ir geltoną. Garso izoliacija automobilio tikrai puiki. Surinkimo kokybė salono taip pat puiki. Vietos atžvilgiu, taip, priekyje yra užtektinai, bet vat jau galia SVEČIAMS, jos ne per daugiausia. Bagažinė taip pat pakankamai erdvi, kaip tokio dydžio automobiliui. Automobilis ir ne kietas, bet ir ne per minkštas, viduriukas sakyčiau. Šiek tiek žemas automobilis, tad parkuojantis kartais trigdis priekinis bamperis, nes gali kabinti, arba lipant ant, kad ir neaukšto bortelio. Vairas gana kietas, bet pripratus tai ne trigdis. Bėda, mažas susukamumo kampas ir pastovus bružinimas į
Variklis
Variklis 2.5T 154kw. Bezinas/Dujos. Galios man asmeniškai per akis, kai yra tik priekis varomas. Tiek dujomis, tiek benzinu trauka puiki. Automatinė pavarų dėžė dirba puikiai. Bėgiai jungiasi sklandžiai, tad važiavimas malonus. Draugauja su dujomis jis puikiai. Manau kai daiktas yra prižiūrimas jokiu problemų su juo nekyla. Sąnaudos benzinu mišrios apie 11/12l, dujomis aštriau važiuojant 15/17l, ramiai nuo 12/14l. Man tai atrodo skaičiai tikrai normalūs. Daugiau net neturiu ką aprašyti.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kadangi pakolas neteko nieko nupirkus dar tvarkyti/keisti, tad neturiu net kuo pasidalinti. Kiek domėjausi, kainos nėra didelės einamųjų dalių.
Patarimai perkančiajam
Viskas pagal galimybes. Pirkti FACELIFT modelį. Nuo 2005/2006. Skirti laiko paieškoms. Skirti truputi lėšų pasitikrinimams. Savo metų ir kokybės automobilis. Sekmės!
Įvertink šį atsiliepimą (viso 22)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt