Markės
1898 iš 1917
Volvo S80, 1998 - 2006
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.30% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 23
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Volvo S80 yra Volvo gamos flagmanas pradėtas gaminti 1998 metais ir pakeitė galiniais ratais varomą kampuotą Volvo 960/S90 sedaną. Skirtingai nuo beveik visų kitų Volvo modelių pirmos kartos S80 neturėjo automobilio su universalo versija. Tai vienas pirmųjų Volvo kuris apleido konservatyvų kampuotą dizainą, vietoj jo S80 dizainas yra švelnesnių, lenktų linijų su siaurėjimu galinėje dalyje ir būdingais pakopiniais galiniais žibintais vėliau pristatytais ir S60 ir S40 sedanuose. Volvo S80 net 5 metus turėjo vieno saugiausių automobilių pasaulyje titulą. Automobilis turi ir 6 cilindrų linijoje variklį, kuris montuojamas skersai. Tokiam varikliui naudojama itin kompaktiška mechaninė pavarų dėžė. S80 reikia pagirti už erdvų interjerą, puikią surinkimo kokybę, gausią įrangą. Trūkumai – kiek prastokas galinis matomumas ir aukštos remonto kainos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šios kartos S80 buvo pirmasis automobilis turintis integruotą mobilųjį telefoną su laisvų rankų įranga.

Šešiaduris Volvo S80:



Volvo kompanija teigė, kad šis S80 yra pirmasis automobilis pasaulyje turintis 6 cilindrų eilėje variklį sumontuotą ne išilgai, o skersai.

Taip pat, šios kartos S80 buvo pirmasis automobilis su specialia specifikacija, kurioje buvo pažymėtos interjere naudojamų medžiagų alerginės savybės, bei detalizuotas automobilio gyvavimo ciklas nuo gamybos pradžios iki automobilio išardymo.

Šios kartos S80 net penkis metus turėjo vieną geriausių saugumo testų įvertinimų pasaulyje.
Patalpino: Antonio Di Sabotini | 2012-10-22
Stipriai pervertintas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Eiline miesto masina kuri siek tiek prabangesne ir kokybiskesne uz konkurentus, solidi, grazi, gal patogi. Siek tiek sustriau uz gera passata...
Kad perkant nori nenori dar turi sukrapstyti 2-3 stukas garso izoliacijai ir dar stuka, vakumams kuriu sioj masinoj yra visur ir jie visi kiauri
Bendras automobilio aprašas
Sios masinos klase skaitosi auksciausia, o realiai pretenduoja geriausiu atveju i vidutine. S80 tai ne kazka blatniau nei audi A4 ar A6, trecia ar penkta bmw. Tiesiog eiline masina ir joks cia limuzinas. Kaip ir visose yra minusu ir yra pliusu todel nera visiskai nieko isskirtinio. Valdosi ji gan gerai, nors nera itin stabili, bet jei sumeto tai buna labai nesunku pagauti. Apsisukimo spindulys ne didesnis nei kitu masinu. Kas sako, kad jis didziulis greiciausiai lygina su smartu ar renault twingo, nes man su tuo apsisukimu ir parkavimusi jokiu problemu. Vaziuokleje viskas paprasta, remontas nera brangus. O kuria tai dali pakeitus ja gali ilgam ilgam pamirsti. Isvaizda gan kukli, vieniem tai pliusas kitiem minusas. Man demesio netruksta, o kur pasireiksti turiu ir be masinu. Sia savybe vertinu teigiamai, viskas surinkta ir atrodo gan kokybiskai ir neissokanciai. Garso izoliacija silpnoka. Labai silpnoka. Sudejus pilna to gerio paketa isskyrus nuo variklio situacija pagerejo, bet vistiek girdisi pakabos tuksejimas per griovius ir plastmasiu vibracija. Tai bene pagrindine problema kuri sia masina daro lygiaverte bulkai ir pasatui. Nors viskas grazu ir solidu, kol neuzvedi variklio ir nepradedi vaziuot. Tada pradeda viskas baubt, dudndet, barsket. Visgi masina yra aukstos klases jei pasedeti, bet nevaziuoti. Ir aisku su kuo lyginsi, as tikejaus merso ar bmw analogo o realiai gavau vidutiniska, vidutinisko zmogaus masina. Pigi eksplotuoti, paprasta, neutrali ir pakankamai patogi, kad galetum vaziuoti ir jaustis zmogum, o ne ubagu. Kadangi man komfortas yra pagrindinis kriterijus, tai to komforto ieskantiems zmonems galiu duoti patarima. Nori komforto ? imk mersa w220 ar w221, grand voyageri antra, ar gran cherokee naujesnnius modelius. Mokek daugiau pinigu, remontuok brangiai, pilk daug. O tikrai komfortiskos masinos iki 15k lt paimti nepavyks, tai bus geriausiu atveju idealios bukles vidutiniskas automobilis vidutiniam zmogui. Tad kas visgi dar ziurit ekonomijos ir esat susidomeja siuo volvo - tai vertas demesio variantas o kas ieskote komforto - pamirskite. Gamintojai negamina ekonomisku ir prabangiu masinu. Prabanga prasideda nuo 4l benzo. Gal kam tai akivaizdu, bet sita suprasti reikejo laiko. Tad kalkim chebra bapkes ir vazinekim su kuo patinka, o jei bapkiu nera teks vaziuoti pigiai bet ne taip patogiai kaip noretus
Variklis
2.5d transporterio motoriukas. Turint galvoj, kad transporteriai pravaziuoja po milijona. O jusu volvo apie 2000 metu bus kokie 400-500k su atsukta rida iki 220k tai varikliuko jums turetu pakakti dar kokiems 10 metu tai tikrai. Remontas nera brangus, kaip ir visa volvo taip ir variklis yra labai paprastas, nera jokiu fokusu, kad keiciant zvakes reiketu iskelt varikli ir pns kaip buna... O cipuotas rauna tikrai gerai, o ekonomija - vidurkis 5,6.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kaip ir visu kitu
Patarimai perkančiajam
Kad nebut lavonas, kad nebut rudziu, kad nebut suluzusiu plastmasiu, prikrauta visokiu magiu, pritampyta laidu sudwuferiam ir t.t. Imti masina kuri kuo arciau gerai islaikyto orginalo bukles, tada ja atsiremontuoti. Tai beveik simtu proc vakumines variklio paduskas, stabdziu vakuma, iskirmyjusi srs bloka ir t.t. siek tiek vaziuokle ir apsitraukti sedynes nauja oda, nes ji bus dazyta arba sutrinta. Ka teks remontuoti galima rasti volvo forume, ten viskas kas parasyta simtu proc atspindi realybe ir nera eiline kalchozu rasliava. Nusipirkus uz 10k ir idejus dar 5k, galima tureti gera masina, labai ilgam laikotarpiui kurio metu nereikes daug investiciju, tepalai, kaladeles, karts nuo karto kokia nereiksminga traukute uz 20lt, ar kooks daviklis variklio skyriuje uz 50lt kuri pasikeisi tik isejas is parduotuves ne ilgiau nei per 5 min. Jei traukia sitas modeliukas - pirk. Tai ne koks bmw su savo siurbliu istorijom ar renault "dingo padangos oro slegio rysys su kompu todel masina neuzsikuria". Normali, protinga masina be jokiu stebuklu kurie sapnuojasi naktim. Tai masina su kuria drasiai vaziuosite kur norite be tos minties gallvoj "oh blin, kad tik vel kazkas nepasidarytu vidury magistrales"
Įvertink šį atsiliepimą (viso 93)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt