Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
S60 ir S40 sedanuose. Volvo S80 net 5 metus turėjo vieno saugiausių automobilių pasaulyje titulą. Automobilis turi ir 6 cilindrų linijoje variklį, kuris montuojamas skersai. Tokiam varikliui naudojama itin kompaktiška mechaninė pavarų dėžė. S80 reikia pagirti už erdvų interjerą, puikią surinkimo kokybę, gausią įrangą. Trūkumai – kiek prastokas galinis matomumas ir aukštos remonto kainos.
Volvo S80 yra Volvo gamos flagmanas pradėtas gaminti 1998 metais ir pakeitė galiniais ratais varomą kampuotą Volvo 960/S90 sedaną. Skirtingai nuo beveik visų kitų Volvo modelių pirmos kartos S80 neturėjo automobilio su universalo versija. Tai vienas pirmųjų Volvo kuris apleido konservatyvų kampuotą dizainą, vietoj jo S80 dizainas yra švelnesnių, lenktų linijų su siaurėjimu galinėje dalyje ir būdingais pakopiniais galiniais žibintais vėliau pristatytais ir SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šios kartos S80 buvo pirmasis automobilis turintis integruotą mobilųjį telefoną su laisvų rankų įranga.
Šešiaduris Volvo S80:
Volvo kompanija teigė, kad šis S80 yra pirmasis automobilis pasaulyje turintis 6 cilindrų eilėje variklį sumontuotą ne išilgai, o skersai.
Taip pat, šios kartos S80 buvo pirmasis automobilis su specialia specifikacija, kurioje buvo pažymėtos interjere naudojamų medžiagų alerginės savybės, bei detalizuotas automobilio gyvavimo ciklas nuo gamybos pradžios iki automobilio išardymo.
Šios kartos S80 net penkis metus turėjo vieną geriausių saugumo testų įvertinimų pasaulyje.
Šešiaduris Volvo S80:
Volvo kompanija teigė, kad šis S80 yra pirmasis automobilis pasaulyje turintis 6 cilindrų eilėje variklį sumontuotą ne išilgai, o skersai.
Taip pat, šios kartos S80 buvo pirmasis automobilis su specialia specifikacija, kurioje buvo pažymėtos interjere naudojamų medžiagų alerginės savybės, bei detalizuotas automobilio gyvavimo ciklas nuo gamybos pradžios iki automobilio išardymo.
Šios kartos S80 net penkis metus turėjo vieną geriausių saugumo testų įvertinimų pasaulyje.
Patalpino: Volvo S80 | 2014-02-17 |
S80 2.9 2004m. automatas, benzinas - dujos |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Saugus, talpus, ypatingai stabilus ant kelio tiek žiemą, tiek vasarą, galingas, reprezentacinis.
Brangokas išlaikymas, mažas apsisukimo spindulys
|
Bendras automobilio aprašas |
Su šiuo Volvo jau metai. Prieš tai irgi buvo Volvo.. tad tęsiu tradiciją. Šis S80 (t.y. nuo 2004m.) jau šiek tiek atnaujintas - Facelift padarytas. Kiek pasikeitusi išorė, vidus ir kt. smulkmenos. Automobilis komfortiškas, daug vietos visiems keleiviams - tiek priekyje, tiek gale. Bagažinė didelė - telpa daug, jei reikia galima atsilenkti sėdynes, na, bet to dar neteko - ne kroviniams vežioti pirkta ir skirta.. Kaip ir visos auto - turi privalumų ir trūkumų. Manasis auto aprūpintas visomis saugos bei apsaugos priemonėmis, nuo ASR, ESP, EBD ir traukos kontrolės sistemos iki gamyklinės signalizacijos su "DeadLock" sistema (neprasuksi spynelių). Žiemą jautiesi užtikrintas - jau įvertino ir žmona, kai į posūkį pergreitai įlėkė ir suveikė viskas, kam reikia suveikti. Taip pat galybė saugos pagalvių ir kt. Minusus pastebėsite jei auto bus nuvaikytas arba neprižiūrėtas. Dalys gana brangios - tai reikia įvertinti jau prieš perkant.. kaip pvz., galiu pasakyti vienas paprastas priekinis amortizatorius ~280 Lt. Tepalai tik sintetiniai ~6,6L. Kaip jau kažkas minėjo su R17 225/50 gana kietoka. |
Variklis |
2.9 i6 variklis - "i" - tai nuo žodžio "Inline", 6 cilindrai eilės tvarka. Auto erdvėje minimas kaip labai neekonomiškas, tačiau asmeniškai 6 cilindrų benzininių variklių ir taip nelaikau ekonomiškais. Pas mane su dujomis. Vien mieste arba vien užmiesty nevažinėju. Sąnaudų vidurkis iki 14 dujų + kažkiek kol persijungia benzino su automatine dėže. Yra pavykę sunaudoti tik 12/100km, tada daugiau užmiesty buvau, bet niekada daugiau 15l/100km dujų. Kad ir ką rašytų apie šių variklių sąnaudas, jie sako kaip ir mersų vos ne amžini. Mano ~280 000 pravažiavęs - tepalų neėda, traukia gerai, jokių pašalinių garsų, žiemą vedėsi prie -26 be problemų. Yra tekę matyti ir su 400 000 km rida benzininių, kurie puikiai važiuoja.. gal jau po remonto, gal ne nežinau. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kaip ir minėjau, perkančiam būtina ieškoti kuo labiau prižiūrėto, jei įmanoma su ataskaitom iš oficialių atstovų. Būtina tikrinti su dylerine diagnostika "Vida", jokios kitos kompiuterinės diagnostikos Volvo markės automobilio neišnagrinės kaip oficiali. Nepagailėkite nuvaryti į servisą. Išlaidos: nusipirkęs keičiau tepalus + pusašio riebokšlį - viso ~260, žvakes - 120, galinius diskus su kaladėm (nes įvyko kažkokia mistika - trūko rankinio spyruoklė, ko pasekoje užsikirto kaladėlė ir suėdė diską su kaladėlėm, nugraužė vieną trosą... na tiek to, bus nauja dabar) - viso ~ 500 su darbais. Ateityje laukia amortizatoriai - vienas priekinis ~280lt. Bendras auto nuvertėjimas nedidelis. Originalios dalys gana brangios - į Vistą atstovybę žmonės kreipiasi arba labai turtingi, arba iš bėdos. Dalys ne deficitinės - pasirinkimas didelis - nuo lemfordfer.. iki "made in king kong" (pastarųjų kokybė atitinka pavadinimą). |
Patarimai perkančiajam |
Lyg ir viską jau paminėjau... važiuoti į servisą ir ten prašyti, kad patikrintų VIDA diagnostine įranga, dėžę, prasisunkimus ir t.t. kaip ir visiems kitiems auto. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 33)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo S80 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis