Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
S60 ir S40 sedanuose. Volvo S80 net 5 metus turėjo vieno saugiausių automobilių pasaulyje titulą. Automobilis turi ir 6 cilindrų linijoje variklį, kuris montuojamas skersai. Tokiam varikliui naudojama itin kompaktiška mechaninė pavarų dėžė. S80 reikia pagirti už erdvų interjerą, puikią surinkimo kokybę, gausią įrangą. Trūkumai – kiek prastokas galinis matomumas ir aukštos remonto kainos.
Volvo S80 yra Volvo gamos flagmanas pradėtas gaminti 1998 metais ir pakeitė galiniais ratais varomą kampuotą Volvo 960/S90 sedaną. Skirtingai nuo beveik visų kitų Volvo modelių pirmos kartos S80 neturėjo automobilio su universalo versija. Tai vienas pirmųjų Volvo kuris apleido konservatyvų kampuotą dizainą, vietoj jo S80 dizainas yra švelnesnių, lenktų linijų su siaurėjimu galinėje dalyje ir būdingais pakopiniais galiniais žibintais vėliau pristatytais ir SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šios kartos S80 buvo pirmasis automobilis turintis integruotą mobilųjį telefoną su laisvų rankų įranga.
Šešiaduris Volvo S80:
Volvo kompanija teigė, kad šis S80 yra pirmasis automobilis pasaulyje turintis 6 cilindrų eilėje variklį sumontuotą ne išilgai, o skersai.
Taip pat, šios kartos S80 buvo pirmasis automobilis su specialia specifikacija, kurioje buvo pažymėtos interjere naudojamų medžiagų alerginės savybės, bei detalizuotas automobilio gyvavimo ciklas nuo gamybos pradžios iki automobilio išardymo.
Šios kartos S80 net penkis metus turėjo vieną geriausių saugumo testų įvertinimų pasaulyje.
Šešiaduris Volvo S80:
Volvo kompanija teigė, kad šis S80 yra pirmasis automobilis pasaulyje turintis 6 cilindrų eilėje variklį sumontuotą ne išilgai, o skersai.
Taip pat, šios kartos S80 buvo pirmasis automobilis su specialia specifikacija, kurioje buvo pažymėtos interjere naudojamų medžiagų alerginės savybės, bei detalizuotas automobilio gyvavimo ciklas nuo gamybos pradžios iki automobilio išardymo.
Šios kartos S80 net penkis metus turėjo vieną geriausių saugumo testų įvertinimų pasaulyje.
Patalpino: Mindaugas | 2014-03-10 |
Volvo S80, 2.4 benzinas/dujos 125 kW, mechanika |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimumas, gera važiuoklė, nekaprizinga elektronika
benzininio variklio (1999-2001 m) droselinės sklendės kampo padėties daviklis (bėda sutvarkoma)
|
Bendras automobilio aprašas |
Turiu tokį truputį daugiau nei metus, manasis 2000 metų, mechaninė pavarų dėžė. Įsidėjau tiesiogines dujas, kurios veikia be jokių priekaištų, kiek žinau šitos kartos Volvo benzininiai varikliai su dujomis gerai draugauja. Dujų ima apie 11 litrų (važinėjant 30 proc. mieste, 70 proc. už miesto). Šiaip automobiliu esu patenkintas, traukos su 125 KW užtenka per akis. Sėdynės patogios, turbūt visų modelių šildomos, automobilis yra vienas saugiausių. Kaip ir visuose tokių metų automobiliuose elektronikos yra daug, bet ji gana patikima. Patarimas įsigijusiam – atsiradus gedimui – neskubėti vežti pas oficialius atstovus, priešingu atveju reikia turėti labai storą piniginę. Kaip teko įsitikinti, Lietuvoje yra auksarankių, besispecializuojančių su Volvo modeliais ir puikiai tvarkančių jų elektroniką protingomis kainomis. Jei įsigysite tokį automobilį, būtina žinoti vieną pagrindinę taisyklę – teisingai atjungti akumuliatorių jei to prireiktų: ištraukti raktelį iš užvedimo spynelės ir 10 minučių palaukti. Važiuoklė yra gera, nebrangiai taisoma, žymiai geresnė nei tokių metų audi A6 ar A4. Kiek turiu automobilį, su važiuokle nieko nedariau. Šiaip labai daug vertingos informacijos galima rasti lietuviškuose Volvo forumuose, jei turite Volvo ir esate forumo dalyvis, galite sutaupyti daug pinigų remontui. Variklio kėbulas labai atsparus korozijai, nors manoji 14 metų, jokių rūdžių požymių aptikti nepavyko. |
Variklis |
5 cilindrų, 125 Kw (be turbo) veikia be priekaištų. Tepalų pravažiavus 10 000 km praktiškai nesumažėja. Nusipirkęs pakeičiau pagrindinį diržą, įtempėjus, vandens pompą ir degimo žvakes. Viskas su darbu kainavo apie 1200 lietuviškų, bet viską dariau servise, taigi manau galima tą patį pasidaryti ir pigiau. Šitų Volvo taip pat S60, V70, pagamintų 1999-2001 metais problema (tai liečia benzininius variklius) – variklio droselinė sklendė, tiksliau tos sklendės pasukimo kampo padėties daviklis. Jam susidėvėjus, į pagrindinį kompą siunčiamas neteisingas signalas, dėl to variklis dirba netolygiai. Ši bėda sėkmingai sutvarkoma, tik nereikia to daryti pas oficialius atstovus, kitaip reikia pasiruošti mokėti 2500 lietuviškų. Kas turi supratimą apie tuos dalykus, reikalingų dalių atsisiųs ir susitvarkys ganėtinai nebrangiai, o kiti gali susitvarkyti pas auksarankius Lietuvoje. Man tą bėdą sutvarkė Kaune, davė garantiją visam eksploatacijos laikui, iki šiol esu patenkintas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Auto pirkau už 10 k, po metų nuvertėjo jis nedaug. Eksploatacijos kaštai vidutiniai. Galinės stabdžių kaladėlės su darbu ir suportų profilaktika – 120 Lt, termostatas – apie 50 Lt. Pagrindinio diržo keitimo kaštus minėjau pradžioje. Daugiau nieko neteko remontuoti, tad kitų kainų nežinau. |
Patarimai perkančiajam |
Šituo atveju siūlau pasinaudoti oficialių atstovų paslaugomis ir patikrinti automobilį prieš perkant. Investicijos atsipirks. Jei tam neturite laiko – reikia bent jau atlikti kompiuterinę diagnostiką ir būtinai su dilerine įranga, nes ji pateiks apie automobilį labai daug informacijos. Teko girdėti, kad automatinės pavarų dėžės modeliuose iki 2004 metų nėra patikimos. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 53)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo S80 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis