Markės
1560 iš 1579
Volvo S80 1998 - 2006
Volvo S80, 1998 - 2006
521Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 21
0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Volvo S80 yra Volvo gamos flagmanas pradėtas gaminti 1998 metais ir pakeitė galiniais ratais varomą kampuotą Volvo 960/S90 sedaną. Skirtingai nuo beveik visų kitų Volvo modelių pirmos kartos S80 neturėjo automobilio su universalo versija. Tai vienas pirmųjų Volvo kuris apleido konservatyvų kampuotą dizainą, vietoj jo S80 dizainas yra švelnesnių, lenktų linijų su siaurėjimu galinėje dalyje ir būdingais pakopiniais galiniais žibintais vėliau įvestais S60 ir S40 sedanams. S80 5 metus turėjo vieno saugiausių automobilių pasaulyje titulą. Automobilis pasižymi 6 cilindrų linijiniu varikliu montuojamu skersai. Tokiam varikliui naudojama itin kompaktiška mechaninė pavarų dėžė. S80 reikia pagirti už erdvų interjerą, puikią surinkimo kokybę, gausią įrangą. Trūkumai – kiek prastokas galinis matomumas ir didokos remonto kainos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šios kartos S80 buvo pirmasis automobilis turintis integruotą mobilųjį telefoną su laisvų rankų įranga.

Volvo kompanija teigė, kad šis S80 yra pirmasis automobilis pasaulyje turintis 6 cilindrų eilėje variklį sumontuotą ne išilgai, o skersai.

Taip pat, šios kartos S80 buvo pirmasis automobilis su specialia specifikacija, kurioje buvo pažymėtos interjere naudojamų medžiagų alerginės savybės, bei detalizuotas automobilio gyvavimo ciklas nuo gamybos pradžios iki automobilio išardymo.

Šios kartos S80 net penkis metus turėjo vieną geriausių saugumo testų įvertinimų pasaulyje.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Tratalas | 2014-11-25
s80 2.5 tdi AT
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
patikimas automatas, techniškai geras variklis
prasta elektronika, brangokos važiuoklės detalės, prastos kokybės salono apdailos medžiagos, tragiška vibracija ir keliamas triukšmas
Pagaminimo metai: 2000
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Bendras automobilio aprašas
Vairuoju jau 2 metus šį auto, per kuriuos prasukau 45 tukst. km. Kai pirkau, specialiai rinkausi senesnį modelį su 2.5 tdi varikliu ir automatine dėže, nes buvau prisiskaitęs apie naujesnių volvų blogas dėžes (aisin), kurios dažnai genda ir brangiai remontuojasi. Pirkimo metu automobilis atrodė neblogos būklės, su nedidele rida, tačiau gedimų per du metus buvo nemažai ir įvairių ir jie vis nesibaigia:) Kaip jau minėjo kiti savininkai, automobilis pagal savo klasę lyg ir turėtų būti konkurentas rimtesniems audi, bmw automobiliams, tačiau dėl prastokų medžiagų ir prastos garso izoliacijos pastariesiems nusileidžia. Variklio ir dėžės vibracija puikiai persiduoda į saloną ir traška braška visos plasmasės aplinkui, o tai varo į neviltį:) Važiuojant to nesijaučia, bet stovint tai baisu. GM automatinė dėžė dirba kiek grubiai, 4 bėgių automatui mažoka, ypač tai jaučiasi jungiant iš 3 į 4 bėgį ir atvirkščiai. Silpnų vietų automobilis turi ne mažai, pvz.: elektronika.. abs valdymo blokas, srs valdymo modulis, įvairūs davikliai ir pan. Beje su srs moduliu šiame volvo yra linksmiausia dalis. Volvo iki 2000 metu montavo srs valdymo modulius, kurie buvo neprogramuojami. Jei užfiksavo klaidą, tai jos ištrinti jau nebeis ir softo pačiam moduliui irgi neperrašysi. Taigi jei auto turėjo eismo įvykį ir šovė pagalvės, tai reikės kito srs valdymo modulio, kuris naujas kainuoja 1000 eurų. Galima ieškoti laužyne, bet reikia rasti panašių metų auto, europinį modelį, kuris būtų neturėjęs įvykių. Misija beveik neįmanoma:) Kartais užtenka tik išimti vairuotojo sėdynę, įjungti degimą ir srs užfiksuoja klaidą, kai negauna signalo iš sėdynės airbag'o.. arba neteisingai atjungti akumuliatorių.. tada išlaidos garantuotos:) dar reikėtų vengti žiemą su laidais užvedinėti kitus auto, nes irgi srs modulis pareina. Važiuoklės detalės nėra pigios ir važiuoklę tenka paremontuoti reguliariai. Pvz. keičiau priekinius amortizatorius ir jų atramas. Po 40 t km jau viena atrama kliba, vadinasi neužilgo reikės keisti ir greičiausiai abi. Servise meistras sakė, kad tai silpnesnė važiuoklės dalis, nes priekis sunkus ir didelis krūvis tenka amortizatoriams ir jų atramoms. Stabilizatoriaus traukutes pakeičiau jau po du kartus, o kainuoja viena 70-80 litų. Priekinis guolis keistas į ne pigiausią variantą - kainavo 350 litų. Taigi važiuoklės dalys nėra pigios ir paremontuoti reguliariai prisireikia, bet gal ne dažniau, nei kitiems auto. Kita silpna vieta - vakuuminis stabdžių siurblys. Visiems anksčiau ar vėliau jis sugenda ir reikia keisti. aš dar nekeičiau, bet jau stabdžiai kartais dingsta, o tai ženklas, kad reikia nebedelsti. Siurblys kainuoja apie 300 litų neoriginalas. Yra dar nemažai visokių smulkmenų, kurios genda ir itin erzina. Pvz. mėgsta sulūžti stiklų pakėlėjai ir langai neatsidaro. Aišku viskas remontuojama, bet visvien erzina ir iš volvo to nesitikėjau. Sėdynių oda labai prastos kokybės, jau nuo 200 t ridos vairuotojo sėdynė atrodo klaikiai, ne ka geriau ir kitos sėdynės bei vairas. Reziumuojant, iš volvo tikėjausi kažko daugiau, nes prieš perkant daug kas gyrė ir sakė, kad retai gendantis ir labai smagus automobilis, tačiau nelabai galiu to patvirtinti. Nors kita vertus, tai esu turėjęs ir baisesnių variantų, pvz renault:)
Variklis
variklis - patikimas darbinis arklys, tačiau nelabai ekonomiškas, lyginant su naujuoju D5 volvo agregatu, tai sanaudos labai skiriasi. Mieste suvartoja apie 9,5 - 10 ltr., užmiestyje 6-7 ltr.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Per 2 metus įvairiems nenumatytiems remontams išleidau 1000 eurų. Į šią sumą nepatenka eksploatacija (tepalai, filtrai, diržų keitimas, kaladėlės, stabdžių diskai ir pan.). Prieš tai vairavau opel astra g 2.0 dti. Tai per 2 metus nuvažiavau irgi apie 40 t km., bet remontams išleidau viso labo 500 litų. Nors opelis buvo ir senesnis ir akivaizdžiai prastesnės techninės būklės:)
Patarimai perkančiajam
Morališkai pasenęs modelis, tai patarčiau jau taupytis pinigus naujesniam
Įvertink šį atsiliepimą (viso 60)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   S40S40 
  V40V50V40
   C30 
  Vidutiniai   850S70S60S60S60
  V70V70 V60V60
  Dideli    S80S90
   V70 
    V90
  Reprezentaciniai   S80  
  Kupė   C70C70 
  Krosoveriai     XC40
  Dideli krosoveriai   XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai    XC60XC60
  Dideli visureigiai    XC90XC90
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt