Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Solidus dizainas
- Itin komfortiškas, ypač sėdynės
- Kokybiškas ir stilingas interjeras
TRŪKUMAI
- Triukšmingi dyzeliniai varikliai
- Neekonomiški varikliai
- Nedaug erdvės salone
"S80 interjeras yra laikomas vienu iš patogiausių visoje automobilių pramonėje – automobilis yra daug prabangesnis negu ankstesnė karta ir puikuojasi "skandinaviško dizaino" atmosfera"
Naujas Volvo S80 buvo gaminamas ant Ford EUCD platformos kartu su kitais Ford modeliais - S-MAX, Mondeo ir Galaxy nors visi jie labai skirtingi automobiliai. S80 turi naujus 3.2 L 6 cilindrų linijoje arba 4.4 L V8 variklius ir gali būti varomas tik priekiniais arba visais ratais. Galingiausias V8 variklis turi 316 AG galią ir 440 Nm sukimo momentą. Šis variklis sukurtas kartu su Yamaha kompanija yra vienas švariausių V8 variklių pasaulyje ir pirmiausia buvo pristatytas Volvo XC90 modelyje. S80 interjeras buvo laikomas vienu patogiausių tarp visų to meto automobilių – automobilis yra daug prabangesnis, ergonomiškesnis negu ankstesnė karta ir puikuojasi "skandinaviško dizaino" atmosfera. Volvo S80, be abejo, garsėja geresnėmis nei puikios saugumo savybėmis – jis įvertintas puikiai tiek priešakinio, tiek šoninio, tiek galinio smūgio atvejais ir yra geresnis nei vokiški ar japoniški konkurentai. Šalia daugelio įprastų saugumo sprendimų automobilis turėjo ir sistemą BLIS (Blind Spot Information System) padedančią sekti vairuotojams nematomas “aklas zonas”, bei sistemą tikrinančią priekyje esančias transporto priemones ir perspėjančią vairuotoją jei šis per daug priartėja. Bendrai – tai itin saugus, patogus, solidus ir gana išvaizdus automobilis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pirmasis Volvo automobilis turintis adaptyvią kruizo kontrolės sistemą (ACC) su susidūrimo perspėjimo ir automatinio stabdymo funkcija (CWBS).
Šis Volvo s80 yra komplektuojamas ir su V8 varikliu, kuris laikomas vienu švariausių V8 variklių pasaulyje.
Buvo gaminama ir prailginta Volvo S80L versija su 2976 mm ratų baze:
Buvo pagaminta speciali Volvo S80 versija Švedijos karaliui.
Šis Volvo s80 yra komplektuojamas ir su V8 varikliu, kuris laikomas vienu švariausių V8 variklių pasaulyje.
Buvo gaminama ir prailginta Volvo S80L versija su 2976 mm ratų baze:
Buvo pagaminta speciali Volvo S80 versija Švedijos karaliui.
Patalpino: RRR | 2013-12-11 |
Volvo S80 T5 Momentum |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Salonas, pakaba, garso izoliacija ir kad ir standartinė aparatūra - nuostabūs
Neradau dar... rasiu - įrašysiu :)
|
Bendras automobilio aprašas |
2011m Volvo S80 T5 Momentum pateko į mano akiratį, kai ieškojau kažko - greito, galingo, komfortiško, priekiniais varomo, benzino, ir t.t. Sakysit - nebūna? Patikėkit - po beveik 3mėn svarstymų ją isigijau - tai Volvo S80 T5 Momentum. Svarstyta - ne senesnė nei 2010m, rinkausi tarp BMW 520, MB klasė C ir Volvo. BMW - galiniai varomi, variklis silpnesnis, pati - ilgesnė beveik 30mm; MB - salonas kiek nepatiko, vėlgi - galiniai varomi. Išnaršytas visas internetas visom kalbom, daugiausia info gavau iš rusų tinklapių. Pirmas ispūdis - didelė, neiššaukianti, klusni mašina. Oda, automatas, visi privalumai, išskyrus - el.sėdynės. Garso izoliacija aukščiausio lygio. Salonas pakankamai didelis. Kai rinkausi - "matavausi", kaip kostiumą: mano ūgis 192cm - atsireguliavus, kaip vairuotojui - persėdau "už savęs" - dar beveik 5cm tarp kelių ir sėdynės atlošo.Pakaba minkšta, subalansuota, gerai sugeria kelio smulkius nelygumus. Gal kiek didelis apsisukimo spindulys, bet tokios bazės automobiliui...Turiu Honda Accord - senelė jau, 2.3l (atsiliepimas yra) ten Bose garso aparatūra negali lygintis su Volvo... Žodžiu - tik geriausi atsiliepimai |
Variklis |
T5. Benzinas, 2,0l, 177KW, ~240A.G., 320Nm. Vidutinės sąnaudos ~8,5-9 l/100km. Volvo deklaruoja 8,3l/100km, bet negi važiuoji 90km/val? dinamika nuostabi, sąnaudos optimalios. Lenkimui net negalvoji - bus/nebus - paspaudei ir turi. kažkada važiavau su senesne Volvo S80 2,8 Biturbo - jausmas panašus. Dizelinio net nesvarsčiau |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Sostena brangi... kadangi garantinė - tepalo keitimas ir T.A.(filtrai, dar kažką keitė) kainavo ~1200Lt. Užteks. Daugiau niekas nekeista. Pravažiuota ~34.000km. - nieko. Skydelyje "išmetė" - book time for maintenance - na jau ne... Kaip panaikinti užrašą - pilna youtube.Tepalas Crone 0w30, pasikeist galiu pats; filtrai, kaladėlės ir kt. smulkmė - taip pat nebrangūs, taip kad atia, Sostena |
Patarimai perkančiajam |
Jei rinktis - geriau brangesnę, bet naujesnę. Pasitikrinti, kad ir Sostenoje - patikra kainuoja ~140Lt. Jie labai nenori pasirašyti ant patikros lapo, bet draugui išsireikalavau, kad garantuotų, kad šiandien tik tas ir taip.Jei mechaninis gedimas - dar pusė velnio, jei elektronika - prakeiksit Volvo...Nors dizelio nesvarsčiau - netikėti, kad dizelinė tik ~200.000km pravažiavusi - pasitikrinkit mobile.de - tokių pat metų, turguose mačiau visokių |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 60)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo S80 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis