Markės
1896 iš 1912
Volvo V40, 1995 - 2004
533Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.68% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 33
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Volvo S40/V40 yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gamintas sedano (S40) ir universalo (V40) kėbulais. Jie buvo gaminami Olandijoje NedCar bendroje su Mitsubishi gamykloje. S40/V40 buvo gaminamas ant bendros platformos su Mitsubishi Carisma, nors japonų modelis nebuvo itin populiarus Europoje. 2001 metais V40 gavo eilę atnaujinimų – ekonomiškesnius variklius, tiesioginį dyzelinių variklių kuro įpurškimą, papildomas saugumo ypatybes, didesnius stabdžių diskus, naują priekinę pakabą ir t.t. Volvo V40 buvo pirmas automobilis, kuris buvo įvertintas keturiomis Euro NCAP žvaigždutėmis saugumo testuose. Nors nedidukas Volvo automobilis buvo giriamas už platų saugumo ypatybių sąrašą, tvirtą kėbulą, gerą interjero dizainą, tačiau visapusiškai negalėjo prilygti konkurentams iš Mercedes-Benz, BMW ar Audi.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Volvo V40/S40 gaminamas ant Mitsubishi Carisma bazės, taip pat automobilis turi bendrų detalių su trečios kartos Mitsubishi Lancer Evolution.

Volvo V40/S40 tapo pirmuoju automobiliu įvertintu 4 žvaigždutėmis Euro-NCAP saugumo testuose.

Volvo S40 dalyvavo British Touring Cars žiedinių lenktynių čempionate kur 1998 metais pelnė nugalėtojo titulą su Richard Rydell už vairo:


Patalpino: Volvo V40 | 2015-09-28
Volvo V40 2001 85kW 1.9 dyzelis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Ekonomiškas, gera trauka, kokybiškas salonas
Rūdys, brangoka eksploatacija
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Automobilis tinkamas vyresnio amžiaus žmonėms arba taupiam studentui. Jei prižiūrimas, nereikalauja didelių investicijų. Patvarus ir taupus variklis, kelyje 5-6 litrai, bendras sąnaudas rodo 5,5 litro jau ilgą laiką, nors ir kartais mėgstu paspausti mieste. Kaip 85kW variklis tai traukos turi tikrai nemažai, kelyje nesunku apsilenkti. Tiesa, daug pakrovus mašiną, traukos kiek gali trūkti, bet čia tokiais atvejais kai penki žmonės su pilna bagažine. Stebėtinai kokybiškas salonas. Volvo V40 yra žemiausios kastos Volvo, bet salono kokybė lenkia tų pačių metų limuzinų klasės S80 arba S60. Mano volvo su odiniu salonu, bet net porankio siūlės visos vietoje, o kiek teko matyti S80 ar S60, ten porankiai dažniausiai klibantys, medžiagos nusitrynusios, kas nepriimtina aukštos klasės automobiliui. Vairuotojo sėdynė net be įplyšimų yra, aplink durelių rankenėles jokių apsitrynusių plastmasių, aplink magnetolą irgi plastmasės visiškai sveikos. Pavarų svirties apdailos be jokių įplyšimų.
Variklis
1,9 85kW. Variklio jėgos tikrai pakanka, nes automobilis yra ganėtinai lengvas (apie 1250kg), o dėl to jis dar ir ekonomiškas. Kai pirkau, rodė 7,5 vidutines sąnaudas, bet kai pats pradėjau važinėt, nukrito iki 5,5 litro. Trauka jaučiasi jau nuo 1500 apsukų. Žiemą variklis kuriasi stebėtinai gerai. Net kartais per skubėjimą pasukdavau raktelį, nepašildžius kaitinimo žvakių, prie -10 ir užsikurdavo lygiai taip, kaip kuriasi vasarą. Manau šitas variklis yra vienas iš geresnių už tokią nedidelę automobilio kainą.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kadangi tai nėra populiarus automobilis, jo vertę supranta labiau auto entuziastai arba volvo mėgėjai, o kitiems geriau bus audi ar bmw analogai. Eksploatacija ne iš pigiųjų (nebent kinietiškas detales perki), nes detalės šiam auto yra gaminamos aukštos kokybės. Būtent dėl to ir sakoma apie Volvo, kad kartą detalę pakeitęs, daugiau apie tai galvos nesuksi. Gaila tai, kad nelabai kam įdomu investicijos į šio auto detales, nes jis nėra populiarus. Gaila tai, kad automobilį patvarkius jo kaina nelabai auga. Visumoje, tai pakeitus susidėvėjusias detales, apie jas bus galima ilgam pamiršti.
Patarimai perkančiajam
Siūlau apžiūrėti arkas, dureles dėl rūdžių. Pats pirkau kiek aprūdijusi variantą, bet per metus laiko rudžių nepadaugėjo atrodo.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 32)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt