Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškas interjeras
- Saugus ir komfortiškas
- Patogios sėdynės
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Trūksta Premium automobilių įvaizdžio
Pristatytas 2004 metais naujas S40 (sedanas) ir V50 (universalas) buvo gaminami ant naujos Volvo P1 platformos. Ši platforma taip pat naudoja bendrus mazgus su kitais automobiliais - Mazda3 ir Ford Focus. Volvo S40/V50 naudojami linijiniai 5 cilindrų varikliai vystomi dar nuo Volvo 850 modelio. Galingiausias S40 turi T5 2.4 L 5 cilindrų skersai įmontuotą variklį su 220 AG (164 kW) galia, 320 Nm sukimo momentu ir visais varomaisiais ratais. Pirkėjams patiko kokybiškas interjeras, puiki surinkimo kokybė, komfortas, neblogas automobilio valdymas ir visa tai už palyginti nedidelę kainą. S40 buvo nominuotas 2005 metų Pasaulio Automobilio rinkimuose.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Volvo S40/V50 buvo nominuotas 2005 metų geriausio Pasaulio automobilio rinkimuose. Tais pačiais metais S40/V50 buvo išrinktas geriausiu metų kompaktišku sportišku automobiliu Kanadoje, bei geriausiu metų automobiliu Pietų Afrikos Respublikoje.
Patalpino: Donatas | 2009-12-20 |
ekonomishkas, saugus, patikimas - 2,0D |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomishkumas, patogumas, manevringumas, grazhus dizainas.
Bagazhine kiek didesne galetu but.
|
Bendras automobilio aprašas |
Pirma karta susiduriau su VOLVO V50 kaip nuomojamu automobiliu portugalijoj, keliavom penkiese su pakankamai nemazhai bagazho, automobiliukas buvo 1,8D ir kelioneje tikrai uzhteko ir jegos ir buvo tikrai taupu. Metus vairuoju V50 , 2,0Dm, 2005m. Daug kur internete vadinamas "Mazhos sheimos automobiliu" taip ir yra, laisvalaikiui, kelionems, miestui - puikus, nieko per daug, nieko per mazhai - bagazhine aishku nera labai didele, mazhesne nei passat, bet didesne nei konkurento SAAB 93, BAgazhineje vezhioju gan dideli shuni - tikrai vietos jam pakanka (>30kg). Vairavimas tikrai malonus, ne per kieta, bet pakankamai stabili kelyje, tikrai manevringa. Su giminingu Ford Focus negali lygint, tiek vidaus apdaila , tiek pats vairavimas visishkai kitoks. Focusas - barshkutis palyginus su V50. Saugumas - bent jau deklaruojamas toks pat kaip V70 - labai aukshto lygio. Ka daug kas atzhymi forumuose - labai patogios sedynes, gera ergonomika. Viskas po ranka, paprasta. |
Variklis |
2,0 TD, puikus variklis, labai maloni trauka, 6 begiu pavaru dezhe - puiki kelionems, ilgesniems atstumams, puiki miestui. Tikrai ekonomishka, mieste iki 7l /100km, kaime apie 5L/100km. Iskaitant kad pats dyzelis dabar pigus - tikras atradimas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Sostenoje keichiau tepalus, filtrus - tai buvo gan brangu, nes pats Castrol tepalas jau labai brangus, siaip perkant detales ne sostenoje galima gan pigiai prasisukt, bet kitu jokiu rimtesniu ishlaidu be tepalu ir filtru neturejau. Pirkau ne nauja, 3 metu, tai nuo naujos kainos nukrite buvo apie 60 proc. |
Patarimai perkančiajam |
Neuzhsirauti ant nudrozhto :(, Geriau kad butu su ragais, papraschiau montuoti viska. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 97)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo V50 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis