Markės
1901 iš 1912
Volvo V70, 1997 - 2000
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.37% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 13
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Volvo V70 kaip ir jo brolis sedano kėbulu S70 buvo sukurti kaip itin sėkmingo Volvo 850 modelio evoliucija. Nereikia atidaus žvilgsnio, kad įžvelgtume Volvo 850 linijas, tik jos naujame modelyje yra kiek suapvalintos, švelnesnės. Tai buvo vieni pirmųjų Volvo kompanijos žingsnių siekiant atsikratyti kampuotų ir grubių dizaino formų ir tai jiems pavyko, nors pirmieji bandymai ir buvo itin nedrąsūs. Pagrindinis variklis buvo penkių cilindrų eilėje benzininis 2.4 litro motoras su 168 AG galia (125 kW), o šio variklio turbo versija siekė 190 AG (142 kW) galią. Pati galingiausia S70-R versija iš palyginti nedidelio 2.3 litro variklio išspaudė solidžią 250 AG (186 kW) galią ir 350 Nm sukimo momentą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Volvo V70 buvo vienas pirmųjų serijinių automobilių parduodamų JAV su šoninėmis saugos pagalvėmis.
Andrezas
vilkaikaunas.lt autovikingai.lt
Lietuva, Kaunas
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Lankytojo
reitingas
3.8

Atsiliepimai įvertinti 89 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketąPeržiūrėti lankytojo galerijąPeržiūrėti lankytojo mėgiamiausius automobilius
Patalpino: Andrezas | 2013-03-16
Volvo V70 (I) 1997-2000 TDI
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
1. Talpumas, ypač V70 I; 2. Ekonomiški 2,5 tdi varikliai (su mechanine greičių dėže); 3. Pakankamai pigi eksplotacija; 4. Komfortas; 5. Patogios sėdynės, geras mygtukų išdėstymas 6. Saugumas 7. Nerūdyja jei nebuvo daužta 8. Kaina 9. Nedomina "lupikautojų"
1. El.langu pakelimo/nuleidimo mygtukai labai trapus ir amzinos bedos su jais -gali tekti tik prasivalyti kontaktus . 2. Vairo koloneles neretai leidzia skysti, stiprintuvo siurbliai irgi pabyra , o naudotus sunku gauti 3. TDI MSA 15.8 uzsidegus Check Eng
Bendras automobilio aprašas
Automobilis patikimas ir saugus, ne veltui tapęs amerikiečių mėgstamu automobiliu. Kėbulai itin gero paruošimo, todėl V70 gan retai sutinkami stipriai surūdiję ar paveikti korozijos. Žodžiu įsigijus toki automobilį kėbulas tikrai problemų nekels. Važiuoklė, pirmos kartos V70, nėra labai paprasta, tačiau patikima ir nereikalaujanti dažnų bei didelių investicijų. (buvo ištaisyta dauguma važiuoklės bėdų iš volvo 850). vėliau, antros kartos v70 važiuoklė jau kurkas labiau problematiška. Galbūt brangiausias važiuoklės mazgas yra galiniai Nivomat amortizatoriai, tačiau ir jie laiko tikrai gerai. Verta paminėti kad volvo v70 buvo gaminami tiek FWD (priekiniai varantys ratai) tiek AWD (visi varantys ratai), taigi įsigijus AWD variantą, jau priežiūra tampa brangesnė ir dažnesnė. Automobilio salonas erdvus, labai gerai išplanuota bagažinės erdvė, sėdynės susilanksto lygiai, be jokių kalnelių. Vienas iš Volvo v70 trūkumų - gana prastos kokybės salono apdaila. Volvo, naudoja kokybišką odą ir daug kitų gerų medžiagų ir tuo tarpu kombinuoja su pigia plastmase. tai itin jaučiama galinėje mašinos dalyje ir bagažinėje. plastmasės traška braška. gana dažnai braškesių yra ir priekinėje prietaisų panelėje. Neretai atšoka durelių apmušalai. Komplektacijos gana geros visose V70, sėdynių pasirinkimas: Odinės, kombinuotos pusiau odinės, Veliūras. Odos spalva : Juoda, pilka, Balta , gelsva. Kombinuotu sėdynių taip pat keletas netgi variantų. Smagiausia sėdėti yra ant veliūro sėdynių, tačiau V70 jos mėgsta kartais prairti per siūles. Sėdynės gali būti valdomos elektra arba mechaniškai. Volvo net mechaniniam sėdynių valdymui numatė nemažai reguliavimo taškų, todėl sėdynės labai patogios. Jei sėdynės šildomos, tai, gana dažnai, šildomos įrengtos ir gale, ko ne visi gamintojai daro. Gamyklinė volvo audio aparatūra taip pat džiugina. kokybė gera, garsas švarus. garso sistemos komplektacijos taip pat gausus pasirinkimas. i visas komplektacijas montuojami papildomi aukštų dažnių garsiakalbiai, bet galima sutikti net ir erdvinio garso Dolby surround sistemų. Kalbant apie bendrąją komplektaciją volvo V70 į visus variantus ėjo elektriniai langai, elektra valdomi veidrodėliai, šildomi.Oro kondicionierius arba klimato kontrolė. SIPS sistema (Side impact passenger sfety). Taip pat galima šoninio slydimo kontrolė, kruizo kontrolė, antipraslydimo sistema, informacinis borto kompiuteris. Vienas iš elektronikos trūkumų yra gana prasti langų valdymo blokai. kontaktai neretai nudega ir langai nesidarinėja, patys valdymo blokai keičiasi paprastai, tačiau sunku jų gauti ir kainuoja nepigiai, todėl dažnai volvo vairuotojai jau perdarineja kontaktus iš kitų automobilių. Volvo privalumas, kad visom skirtingom komplektacijoms jie nedarė skirtingos elekros instaliacijos. vadinasi kokia pas jus komplektacija bebūtų, išvedžiota maksimaliai pilna elektros instaliacija. jei sugalvojate įsidėti kažkokį papildomą prietaisą, kuris buvo numatytas volvo, tiesiog dedate į savo vietą ir laidai bei jungtys ten jau tikrai bus palikti. Šviesos prietaisai gana kokybiški, priekinių žibintų stiklai nusiima atskirai ir gana lengvai, yra galimybė išvalyti žibinto vidų ar pasikeisti stiklą . Minusas yra prasti priekinių posūkių laikikliai, gana dažnai posūkiai kliba arba net iškrenta. Taip pat nevykęs sprendimas yra priešrūkiniai žibintai, kurie niekada nešviečia normaliai, tik dėl vaizdo. ir nuolat kyla problemų per tech. apžiūras. todėl volvo vairuotojai arba juos išima ir deda numatytus dangtelius arba perdarinėja, kad šviestų tinkamai. TRŪKUMAI 1. El.langu pakelimo/nuleidimo mygtukai labai trapus ir amzinos bedos su jais -gali tekti tik prasivalyti kontaktus . 2. Vairo koloneles neretai leidzia skysti, stiprintuvo siurbliai irgi pabyra , o naudotus sunku gauti 3. TDI MSA 15.8 uzsidegus Check Engine lemputei problema su diagnostika ir labai mazai kas gali normaliai nuskaityti klaidas bei pasakyti realia problema. 4. Universalams daznai komplektacijoje priklauso galiniai nivomat amortizatoriai, kurie jau buna prie pabaigos. Jiems mirus tenka deti naujus amortizatorius, naujas spyruokles ir naujas atramines gumas. 5. Pakaba patikima ir paprasta, ne prie minkštųjų klasės - dėti geros kokybės dalis ir važiuosite ilgai 6. Benzininiai motorai neekonomiski ir nera labai patikimi. 7. Dyzeliai geri, bet su automatinem dezem neekonomiski (4 begiai) 8. Dazniausiai komplektuojamos su klimato kontrolemis, bet kad jos neveikia irgi labai daznas variantas. 9. Dazniausiai Lietuva pasiekia prasukusios virs puses milijono, nors tai joms dar nera didele rida. 10. Erzinanti problema barskancios bagazines plastmases V70 modeliams. 11. Retos, bet brangios ir sunkiai sprendžiamos problemos jei subyra greičių dėžė TDI modeliams, tiek automatams tiek mechanikoms; 12.Gana dažnai miršta durų spynelės, kurios neremontuojamos; 13. Barškanti panelė - tvarkomas ir sutvarkomas trūkumas. 14. Problema su V70 bagažinės uždangalu - sutvarkomas tūkumas net to paties sulūžusio. 15. Saulėtą dieną prieš saulę priekinė panelė atsispindi priekiniame stikle - sprendimas - polirizuoti saulės akinių stiklai; PRIVALUMAI 1. Talpumas, ypač V70 I; 2. Ekonomiški 2,5 tdi varikliai (su mechanine greičių dėže); 3. Pakankamai pigi eksplotacija; 4. Komfortas; 5. Patogios sėdynės, geras mygtukų išdėstymas 6. Saugumas 7. Nerūdyja jei nebuvo daužta 8. Kaina 9. Nedomina "lupikautojų" 10. Erdvi bagazine ir erdvu priekyje, gale keleiviams vietos pakankama.
Variklis
Volvo V70 I naudoja Audi variklį 2,5 TDI 103 kilovatų. 5 cilindrų eilėje. Čia per daug nėra ko išsiplėsti, daugeliui šis agregatas gerai žinomas, patikimas ir geras. Gaminti automobiliai turėjo dvi sistemas MSA15,7 (turi kvadratinę dėžutę prie oro filtro ir dažniausiai būna užrašas TURBO ant filtro korpuso) ir MSA15,8 ( nėra kvadratinės dėžutės.) MSA15.8 yra naujesnė ir gaminta vėlesniose modeliuose. (berods nuo 1998 metų.) Kaip skandinaviškam automobiliui, numatyta ir aušinimo skyščio pakaitinimo sistema esant šaltam orui. Taip pat sutinkama ir originali gamykliškai montuojama autonominio šildymo sistema webasto. Turi deja ir minusų, kurie būdingi ir Audi automobiliams. gan dažna problema - stabdžių vakuumo siurbliai esantys prie variklio galvos. dėl išdilimo pradeda kalti pirštas ir atsiranda labai nemalonus garsas, kuris dažną vairuotoją veda iš proto. kartasi dėl to net iki minutės laiko gali būti kieti stabdžiai. Remontuojasi gana paprastai, restauruojasi, kainuoja 180 litų ir važiuojam toliau be problemų. Problematiška vieta yra vadinami škyvo riebokšliai, juos reikia prižiūrėti ir pakeisti keičiant diržus. kitu atveju pradeda leisti tepala , kuris laša ant variklio pagalvės ir po kažkurio laiko ji plyšta. taigi perkant volvo V70 pažiūrėkite ar sausa ir nesuplyšusi keleivio pusės variklio pagalvė. Diržai keičiasi ne taip skausmingai , kaip audi, atitinkamai ir kaina mažesnė. keičiant diržus rekomenduojama keisti ir vandens pompą (ją suka pagrindinis diržas). Keičiasi: Trys diržai (paskirstymo, siurblio ir generatoriaus), įtempėjai, vandens pompa, Kaina su detalėmis ir darbu turėtų būti nuo 900 iki 950 litų. Kuro siurbliai gana kantrūs ir atlaidūs degalų kokybei, tačiau visgi i TDI nerekomenduotina pilti labai prastos kokybės dyzelino. Vertėtų vengti automatinės pavarų dėžės. Pirmosios kartos V70 jos nebuvo labai patikimos.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Degalų sąnaudos: mieste apie 7 -7,5 litro /100 km. užmiestyje 6 - 6,5 litro (bendrasis vidurkis gaunasi apie 7 litrus/100km). Kaina jau praktiškai pasiekusi sav nuvertėjimo ribas, automobiliai seni todėl nuvertėti jau nebėra labai kur. Volvo V70(I) 2,5 TDI kainos svyruoja nuo 4000 iki 7000 litų. labai priklausomai nuo būklės , komplektacijos ir t.t. Automobilis patikimas ir sutvertas važiavimui, todėl tikrai praeityje jie visi suko milžiniškus kiekius kilometrų, tad jei susiruošite pirkti sau, normali rida šioms volvo yra nuo 400000 km ir net iki milijono kilometrų. tikrai nebūna neatsuktų ridų 250000km .
Patarimai perkančiajam
Volvo V70(I) 2,5 TDI kainos svyruoja nuo 4000 iki 7000 litų. labai priklausomai nuo būklės , komplektacijos ir t.t. Problematiška vieta yra vadinami škyvo riebokšliai, juos reikia prižiūrėti ir pakeisti keičiant diržus. kitu atveju pradeda leisti tepala , kuris laša ant variklio pagalvės ir po kažkurio laiko ji plyšta. taigi perkant volvo V70 pažiūrėkite ar sausa ir nesuplyšusi keleivio pusės variklio pagalvė. Automobilis patikimas ir sutvertas važiavimui, todėl tikrai praeityje jie visi suko milžiniškus kiekius kilometrų, tad jei susiruošite pirkti sau, normali rida šioms volvo yra nuo 400000 km ir net iki milijono kilometrų. tikrai nebūna neatsuktų ridų 250000km .
Mano automobilio nuotraukos
PadidintiPadidintiPadidintiPadidintiPadidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 89)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt