Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Brangus išlaikymas
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
Volvo V70 yra vidutinio dydžio penkerių durų universalas gamintas ant P2 platformos, kuria dalinasi su kitais Volvo automobiliais – sedanais S80 ir S60. Daugiau kaip 80 % visų V70 yra parduodama Europoje, o vienas trečdalis jų Švedijoje. Daugelį metų Volvo V70 buvo geriausiai parduodamas automobilis Švedijoje. Volvo V70 atsikratęs senų Volvo dizaino bruožų yra panašus į S60 seriją – panašus agresyvaus dizaino priekis ir šoninės linijos, prietaisų skydelis viduje taip pat yra toks pat. Savininkai vertina Volvo V70 kaip ir daugelį Volvo dėl solidžios išvaizdos, saugumo, patogių sėdynių, už komfortiškumą ir didžiulę universalo bagažinę. Minusai – palyginti maža erdvė galinių keleivių kojoms ir aukštoka išlaikymo kaina.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2000 metais Volvo S60/V70 T5 pamušė net 18 Britanijos greičio rekordų, tame tarpe didžiausio vidutinio greičio rekordą 24 valandų laikotarpyje (serijiniam automobiliui darbinio tūrio klasėje nuo 2 iki 3 litrų) pasiekęs 217.4 km/h greitį:
S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:
S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:
Patalpino: Vytautas | 2012-03-05 |
VOLVO V70 2007, 136kw |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komfortiškas, saugus, puikus ilgoms kelionėms, nedidelės kuro sanaudos, užmiestyje 5-6, mieste 7-9l, gera garso izoliacija, smagus variklio garsas, su DPF filtru jokiu juodų dūmų, nors ir "dugną" užspaudus.
DPF FILTRAS( už ekologiją reikia mokėti), lepus kurui, reikia pilti geros kokybės kurą, mažas sukimosi kampas, sunkus priejimas prie lempučių.
|
Bendras automobilio aprašas |
Smagus, didelis, saugaus jausmo automoblis. Galingas ir palyginus ekonomiškas. Tylus, erdvus salonas, na gal gale ne tiek daug vietos kaip noretųsi, bet užtenka. Erdvi bagažinė, kaip jau minėjo, sunkus priėjimas prie lempučių priekinių, Geri Bi-xenon žibintai. Problemos gal tik su DPF filtru, žiemą dažniau kemšasi, dėl to į variklį reikia pilti jam skirtus tepalus Castrol long life 0w30 su A5/B5 numeracija. žiemą ilgai nesušyla variklis iki darbinės temeratūros, bet jis turi papildoma pašildymą aušinimo skysčio, dėl kurio greitai pradeda šilti salonas ir prie -30. Geras labai kelionėms automobilis, nesijaučia nuovargio. |
Variklis |
2,4 dyzelinas, D5, 136kw, 6pavarų mechaninė |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pakaba laiko stabiliai nors tenka ir pavažinėti po nelygius kelius, keičiau guolį priekinio rato kaina apie 300lt + darbai 60lt. Pagrindiniai diržai su darbu apie 650lt. Tepalai 6,2l po 40lt/l, filtrai salono(su anglies pluoštu), kuro, tepalo - 250lt, plius darbai. tepalu keitimo intervalas 30000km. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 41)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo V70 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis