Markės
1908 iš 1918
Volvo V70, 1999 - 2007
542Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 42
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Brangus išlaikymas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
Volvo V70 yra vidutinio dydžio penkerių durų universalas gamintas ant P2 platformos, kuria dalinasi su kitais Volvo automobiliais – sedanais S80 ir S60. Daugiau kaip 80 % visų V70 yra parduodama Europoje, o vienas trečdalis jų Švedijoje. Daugelį metų Volvo V70 buvo geriausiai parduodamas automobilis Švedijoje. Volvo V70 atsikratęs senų Volvo dizaino bruožų yra panašus į S60 seriją – panašus agresyvaus dizaino priekis ir šoninės linijos, prietaisų skydelis viduje taip pat yra toks pat. Savininkai vertina Volvo V70 kaip ir daugelį Volvo dėl solidžios išvaizdos, saugumo, patogių sėdynių, už komfortiškumą ir didžiulę universalo bagažinę. Minusai – palyginti maža erdvė galinių keleivių kojoms ir aukštoka išlaikymo kaina.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2000 metais Volvo S60/V70 T5 pamušė net 18 Britanijos greičio rekordų, tame tarpe didžiausio vidutinio greičio rekordą 24 valandų laikotarpyje (serijiniam automobiliui darbinio tūrio klasėje nuo 2 iki 3 litrų) pasiekęs 217.4 km/h greitį:



S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:



2017-06-19
Volvo v70 2002 m. D5 120 kw
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
nerūdijantis kėbulas, patikimumas, geras variklis
žema
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Turiu jau apie metus. Tuoj bus pravažiuota 20 t. km. 2.4 D 120 kw. Dyzelis. mechanikaAuto pasiteisino man. Esu patenkintas. Po visų ankstesnių auto audi, vw, kur pastovios kažkokios bėdos, ši man kol kas nemalonių siurprizų esminių neteikia. Žinoma, kaip tokių metų mašinai, yra gedimų, bet jie pakenčiami. Aišku rida buvo atsukta, bet pagal bendrą auto būklę spęsčiau, kad pravažiavusi apie 400 t. km. Kėbulas - nerūdija, gražiai atrodo. Salonas - gan kokybiškas (tačiau iškart persėdus iš MB ar BMW, atrodytų šiap sau kokybė), tik odinė sėdynė vairuotojo per siūles sutrūkusi, sėdynės patogios. Pradžiai nepatiko, kad žemai sėdisi, bet pripratau. Salone vietos taip vidutiniškai, sakyčiau passat ar mondeo daugiau. Gale asmeniui iki 185 cm. vietos pakanka. Žemas profilis, auto tarsi suplota - bet pripranti, idealių nebūna auto. Salone tylu labai nėra, girdisi ratų ūžesys, kiti garsai. LABAI SVARBU NENAUDOTI PANELIŲ ATNAUJINTOJO – MYGTUKŲ KONTAKTAI KAŽKAIP PAVIRŠIUJE, IR PRASIDEDA BĖDOS – TRUMPINA. Man irgi taip buvo, bet kažkaip pavyko išvengti didesnių bėdų. Labai jaučiasi vibracijos variklio salone ant laisvų – gal variklio vakuminės pagalvės – pas mane jos kiauros ir užglūšintos, bet kol nesutrūkę važiuoju. Langų pakėlikliai - iki 2004 m. problema su priekiniais langų pakėlikliais - susilankstė pakėlimo mechanizmas, reikia arba dėti po 2004 m. auto juos (jie jau ten pastiprinti) arba senuosius išėmus tvirtinti plokštelėmis. Valdomumas - šiek tiek žemesnis nei vidutinis, tai kažkiek nuvylė. jei nelygumai ar provežos - gaudau auto, nors pakaba lygtai tvarkinga, nors atraminius jau reikia keisti, bet gal tas valdomumui neturi atsiduoti. Vienu žo, auto ramiam važiavimui ne lakstymui. Minusas mano laidos auto – nėra ESP, gal naujesnių metų jau yra. Pravažumas, krovumas – auto žema, ir krova mase maža (labai susėda). Tad pilnos auto bulvių maišų neprisikraus, čiuoš dugnu. Išvis, geriau dėti maksimalaus leidžiamo dydžio padangas ant R16 ratlankių, tad aukštis dar pakenčiamas. Garso sistema – bent jau mano auto prastoka, trūksta žemų dažnių, bet čia gal nuo komplektacijos priklauso. Akumuliatorių geriau atjunginėti pagal instrukciją – palauki min 10 min po raktelio iš spynelės išėmimo, pirma min klemą, po to plius klemą nuimi. Prieš jungiat atgal pastatai raktelį į II padėtį ir jungi atvirkštine tvarka. Prie atjunginėjant akuma, patikrinti ar magnetoloje nėra CD įdėtas – kažkaip nepatinka magnetolai tas paskui problemos. Variklis – galingas nuo 1800 sūkių, iki tol šiap sau. Netipiškas sukimo momento pasiskirstymas, panašiai kaip benzininiuose auto – tame yra ir pliusų ir trūkumų – pliusai – gali sukti varikį iki max apsukų ir trauks, minusai – nepavyks greitai pajudėti iš vietos. Kuro ima apie 7 l/100 vidurkis. Gan normaliai. Tik nežinau, vis muša tepalą pro dangtelį, nors alsuoklis veikia, tepalo praktiškai nevalgo, dar galvoju kaž čia. Šiaip problemų su užsivedimu nėra, bet kuriasi iš 3-4 apsisukimo, lygtai normalu čia. Šiokia tokia problema yra su vakumo sistema, kuris reguliuoja ir stabdžių sistemą ir turbinos valdymą – lygtai pas mane šiek tiek nesandarus stabdžių vakuumas, tai kartais stabdant minimaliai nukrenta apsukus žemiau normos. Bet tik kartais, tai ir važinėju taip. Varikliui tepalas eina 0w30 apie 6 l. Daug tepalo, bet jei kokybiškas- keičiasi kas 20 000 km. Bendrai apie eskploataciją – palyginus nedaug investavau, dalys brangesnės už vidutiniškas, bet ar laiko ilgiau dar sunku pasakyti, bet kai kurių dalių tik originalai eina, tai tenka ieškoti šrotuose. Auto pirkau su pakeistu pagrindiniu diržu, tai čia investicijų neturėjau. Tik nusipirkęs pasikeičiau tepalus filtrus, šakės saleinbloką, stabilizatorių, atbulinį šviesos daviklį. Ką tik pasikeičiau - galinius stabdžių diskus, kaladėles, stabdžių žarneles (stabdžių dalys kainavo apie 120 eur, susidėjau nesudėtingai pats, nors stabdžių diskus gal reikėjo senus tik nufrezuoti, būtų pigiau). Laukia remonto – priekinės stabilizatorių atramos ir guoliai, priekines faras reikia abi pasikeisti (viena nesireguliuoja, kitos vidinis lęšis atsikabinęs), langų pakėliklius tvarkyt reikia priekinius.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
aprašyta
Patarimai perkančiajam
nepirkti automato, nebent pasiryžę mokėti ateityje už remontą, variklis neturi mesti jokios spalvos dūmų ar užgazavus ar ant laisvų, nepirkti muštos, nebent labai nesmarkiai
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt