Markės
1902 iš 1912
Volvo V70, 1999 - 2007
542Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 42
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Brangus išlaikymas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
Volvo V70 yra vidutinio dydžio penkerių durų universalas gamintas ant P2 platformos, kuria dalinasi su kitais Volvo automobiliais – sedanais S80 ir S60. Daugiau kaip 80 % visų V70 yra parduodama Europoje, o vienas trečdalis jų Švedijoje. Daugelį metų Volvo V70 buvo geriausiai parduodamas automobilis Švedijoje. Volvo V70 atsikratęs senų Volvo dizaino bruožų yra panašus į S60 seriją – panašus agresyvaus dizaino priekis ir šoninės linijos, prietaisų skydelis viduje taip pat yra toks pat. Savininkai vertina Volvo V70 kaip ir daugelį Volvo dėl solidžios išvaizdos, saugumo, patogių sėdynių, už komfortiškumą ir didžiulę universalo bagažinę. Minusai – palyginti maža erdvė galinių keleivių kojoms ir aukštoka išlaikymo kaina.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2000 metais Volvo S60/V70 T5 pamušė net 18 Britanijos greičio rekordų, tame tarpe didžiausio vidutinio greičio rekordą 24 valandų laikotarpyje (serijiniam automobiliui darbinio tūrio klasėje nuo 2 iki 3 litrų) pasiekęs 217.4 km/h greitį:



S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:



2017-11-14
Volvo V70 D5
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimas variklis, nerūdija.
Keičiant kitas dalis reikia atitaikinėti metus auto, pririšinėti prie kompo, jautroka elektronika
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Gera auto 2002 m. 120 kw dyzelis. Be DPF ir oro sklendžių. Eksploatuoju 1,5 m. Pagrindiniai agregatai - variklis, mechaninė pav. dėžė, pakaba (girdėjau aut. pav. dėžės nepatvarios) - patvarios, kėbulas nerūdijantis. Visa kita nuo senatvės jau reikia patvarkyti, vis iškyla kokios problemėlės - tvarkyta/reikia tvarkyti kuro siurblys bake, užvedimo spynelė, faras keisti nes atsilupo kolektoriai, durų pakėlimo mechanizmus, varo kolonėlę reikia paveržti, stbdžių būgnas į pabaigą, priekinis stikjlas pasibraižęs, skydelio klaidų konsolė durniuoja. Variklis atsigauna tik nuo aukštesnių sūkių, kuro ima apie 7 l. Esminių problemų su juo neturėjau - tik keičiau karterio asluoklį, turbiinos valdymo vožtuvą (šrotinės detalės). Pakaba per vidurį minkštumo, Sėdynės patogios, bet viduje jaučiais auto kėbulo suplotumas. Valdymo skydas viską matantis ir eletroninka protinga, bet sakyčiau per daug jautri - žinoti reikia, kad atjungiant akumą, reika ištraukti raktą iš spynelės ir kažkiek palaukti nes kitaip valdymo blokus galima sudeginti. Pagrindinis pastebėtas minusas, kad jei imi šrotines tam tikras detales (pvz. radija) reikia atitaikyti nuo tų metų mašinos, tam tikras keičiamas dalis reikia pririšinėti prie auto kompo (pvz. elektrines sėdynes keičiant, valdymo blokus) o tai kainuoja nemažai.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Remontuoji kiekvieną mėnesį, bet gerai tas, kad ne pagrindines dalis ir brangiai nesigauna. Didelis pasirinkimas šrotinių dalių - tai pigiau. Nuvertėja sunkokai ir sakyčiau dažnai nepgrystai, nes auto metuose ir laikomasi ant to, kad volvo patikimas. Gal jos ir patikimos, bet ateina laikas, kad ir kas patikima pradeda lūžti.
Patarimai perkančiajam
Pirkti tik kuo naujesnę jei įmanoma ir bandyti neuždrožtą, nes tada tikrai kainuos. Nepermokėti. Nepikrti su aut. pav. dėže.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt