Markės
1545 iš 1554
Volvo V70 1999 - 2007
Volvo V70, 1999 - 2007
540Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.35% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 40
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Brangus išlaikymas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
Volvo V70 yra vidutinio dydžio penkerių durų universalas gaminamas ant P2 platformos, kuria dalinasi su kitais Volvo automobiliais – sedanais S80 ir S60. Daugiau kaip 80 % visų V70 yra parduodama Europoje, o vienas trečdalis visų - Švedijoje. Daugelį metų Volvo V70 buvo geriausiai parduodamas automobilis Švedijoje. Volvo V70 atsikratęs senų Volvo dizaino bruožų yra panašus į S60 seriją – panašus agresyvus priekis ir šoninės linijos, prietaisų skydelis viduje taip pat yra toks pat. Savininkai vertina Volvo V70 kaip ir daugelį Volvo dėl solidžios išvaizdos, saugumo, patogių sėdynių, už išskirtinę važiavimo kokybę ir didžiulę universalo bagažinę. Minusai – palyginti maža erdvė galinių keleivių kojoms ir aukštoka išlaikymo kaina.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2018-01-28
Volvo V70 2.4 D 120kW, 6 pav. DPF
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Atsparus visomis prasmėmis automobilis, ekonomiškas
Mažas pasukamumas, mažai vietos gale sėdintiems
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,4
Bendras automobilio aprašas
Pirkau aš ją Olandijoje 2015 m. balandį su realia rida 255. Šiuo metu rida 325. Per tuos nepilnus tris metus keičiau tik tepalus, filtrus ir kaladėles. Nereikėjo nieko investuoti į važiuoklę ar variklį. Vieną kart per savo žioplumą bandžiau nusėdusiu akumuliatoriu užvest automobilį, tai nukritus įtampai, elektronika "sublūdijo", teko pas elektriką šiaip ne taip nuvažiuot ir per pusvalandį vėl gyva mašina. Dar kažkada netyčia pastebėjau po mašina kabaruojančius kuro vamzdelius - buvo nukritusi plastmasinis jų tvirtinimo lovelis - 15Eur išlaidos :-) Variklio pratekėjimų nebuvo nei perkant nei dabar. Tepalus pilu Castrol 5W40 Diesel maždaug kas 10-13 tkm (kažkuriame atsiliepime rašyta, kad brangu - netiesa, juk dažnai matote 40proc. nuolaidas...). DPF filtras per TA 2015 ir per TA 2017 pavasarį rodė beveik identiškus skaičius (~0,2). Salonas šviesi oda/medžiaga. Sėdynės visos labai patogios, o vairuotojo sėdėsena pasakiškai patogi. Pagyvenusiems žmonėms, arba turintiems bėdų su sąnariais įsėdimas nepatogus, visgi čia ne minivenas, sėdi žemai. Taip pat didelis trūkumas (sakyčiau pats didžiausias) - tai vietos nebuvimas gale sėdinčių keleivių kojoms. Realiai sakyčiau čia visiškas Volvo inžinierių prašovimas, nes patogiai gali važiuoti tik vaikai arba smulkaus sudėjimo žmonės. Kas dėl komforto - jokių priekaištų nėra, vien tik geri atsiliepimai. Ir garsas, ir vibracijos ir pedalų išdėstymas - nieks nevargina tolimoje kelionėje. Mes su šeima (2+3) kiekvieną met važiuojame į Graikiją. Važioju be sustojimų ilgesniam poilsiui (~30 val.), tai priekyje sėdintieji nepavargsta (dėl automobilio :-)), bet gale sėdintieji nuolat keičiasi su priekiniu, nes tikrai nepatogu kojoms. Važiuoklė labai patvari ir stipri, kaip ir visų dideniųjų Volvo šeimos narių. Išvadai galiu pasakyti. Esu dažnai automobilius keičiantis vairuotojas, bet šitas automobilis pas mane tikriausiai dar užsibus, nes nematau jokių bėdų. Artėja sankabos keitimas, taip jis brangus, bet kol ne po kalnus važinėji, dar viskas ok. Važiuojam toliau.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Jei remonto nepareikalaus pagrindiniai mazgai, viskas bus OK. Jei pareikalaus - bus labai brangu, bet užtat labai ilgam.
Patarimai perkančiajam
Tikrinti variklį iš apačios, purkštukų sandarumą iš viršaus vizualiai. Turbiną vizualiai ir važiuojant, DPF pasitikrinti ant stendo arba turėt omenyje, kad reikės pjauti ir tada "džiaugtis" dūminimu...
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   S40S40 
  V40V50V40
   C30 
  Vidutiniai   850S70S60S60 
  V70V70 V60S60 V60
  Dideli    S80S90 V90
   V70 
  Reprezentaciniai   S80  
  Kupė   C70C70 
  Krosoveriai     XC40
  Dideli krosoveriai   XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai    XC60XC60
  Dideli visureigiai    XC90XC90
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai