Markės
1545 iš 1554
Volvo V70 1999 - 2007
Volvo V70, 1999 - 2007
540Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.35% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 40
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Brangus išlaikymas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
Volvo V70 yra vidutinio dydžio penkerių durų universalas gaminamas ant P2 platformos, kuria dalinasi su kitais Volvo automobiliais – sedanais S80 ir S60. Daugiau kaip 80 % visų V70 yra parduodama Europoje, o vienas trečdalis visų - Švedijoje. Daugelį metų Volvo V70 buvo geriausiai parduodamas automobilis Švedijoje. Volvo V70 atsikratęs senų Volvo dizaino bruožų yra panašus į S60 seriją – panašus agresyvus priekis ir šoninės linijos, prietaisų skydelis viduje taip pat yra toks pat. Savininkai vertina Volvo V70 kaip ir daugelį Volvo dėl solidžios išvaizdos, saugumo, patogių sėdynių, už išskirtinę važiavimo kokybę ir didžiulę universalo bagažinę. Minusai – palyginti maža erdvė galinių keleivių kojoms ir aukštoka išlaikymo kaina.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2019-01-02
Volvo V70, D5 2004, 120 kw
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Nerūdija, patikimas variklis. paprasta ir patikima pakaba
Brangokos dalys, labai dėvisi sėdynių apmušalai,, barngus plaukiojantis smagratis , kai kurias naujas dalis reikia pririšinėti, jautri elektronika akumuliatoriaus netinkamam atjungimui
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Turiu šią auto ir galiu pritarti, ansktesniems pasisakymams, kad tai patvari auto, bet antrinėje rinkoje sunku rasti variantą, į kurį nereiktų įdėti pusė ir daugiau įsigytos auto kainos, nes dalys yra brangesnės nei vidutinės o pardavinėjama dažnai matant, kad reiks dėti nemažai,, nors, kai kurių dalių galima pasirinkti pagal kišenę, įvairių var. pagal kokybę yra. Auto smagi važiuoti, variklis atsigauna nuo 1700 rpm kažkur ir eina labai smagiai. gera funkcija šiose auto yra antipraslydimo sistema auto kasantis sniege ar kur - besisukantis ratas blokuojamas, kad pradėtų sukti ir kitas. Man apsisukimo spindulys normalus, ne kaip kam čia kad didelis, gal pripratimo reikalas. Labai dėvisi sėdynių užvalkalai ar jie odiniai ar medžiagos. Kėbulas atsparus rūdims, bet jau šia ten yra rūdelių. Minusas, kad kai kurias dalis, agregatus kitus keičiant, reikia juos pririšinėti, tai yra varyti į spec servisą (pvz. skydelis prietaisų, el. sėdynės, langų pakėlimo varikliukai ir pn.). Tepalo pilasi 6-6,6 l. 0w30 ir kokybei reikia negailėti, kaičiasi 12-20 t. km (bet geriau anskčiau nei vėliau).
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pačio variklio viduriuose neteko lysti, viskas gerai. Bet silpnų vietų auto turi, galima tai laikyti normaliu nusidėvėjimu, bet būdingi gedimai, su dauguma teko pačiam susidurti: 1. prietaisų skydelis pradeda durniuoti - remontas apie 40 eur, kitų skydelių sudėtinga pritaikyti, nes reikia tada pririšinėti ir pn. nebent nuo tų pačių metų ir panašaus mėn auto donoro imamas, tai gali pataikyti (TEKO). 2. turbinos vakumo valdymo vožtuvas - pradeda nevaikčioti, galima pačiam susiremontuoti išradžius, išvalius sutepus. (TEKO) 3. iterkooleris kiauras - kadangi didelis turbinos lėgis, tai anksčiau ar vėliau reikia keisti, 100 EUR (TEKO). 4. Purkštukų tarpinės pradeda leisti - 5 eur tarpinės, pčiams nesudėtinga pasikeisti (TEKO). 5. Variklio užpylimo tepalo kaištis pradeda leistri tepalą - pakeiti sandarinimo gumą ir viskas. (TEKO). 5. Langų priekiniai pakėliliai pradeda skersai važinėti (JAU YRA, TEKS). 6. Kuro bako siurbliukas durniuoja (TEKO). 7. Purkštukai (NETEKO)), kasmet susipilu revilizianti kuro sistemai, tai gal neteks tikuose keisti. 8. oro įsiurbimo sklendės lūžta (NETEKO) arba išoperuojama visai arba keičiama. 9. EGR vožštuvas užsikiša (TEKO) - išsivalai ir viskas. 10. Pusašis pradeda vibruoti (TEKS, JAU MIN POŽYMIAI YRA). 11. Vairo kolonėlė laisvoka (TEKS, JAU YRA). 10. Automatinės pav. dėžės iki 2005 m. (nežinau ar ir poto) - silpnos.
Patarimai perkančiajam
Įsigijus prisijungti prie facebook volvo grupės.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   S40S40 
  V40V50V40
   C30 
  Vidutiniai   850S70S60S60 
  V70V70 V60S60 V60
  Dideli    S80S90 V90
   V70 
  Reprezentaciniai   S80  
  Kupė   C70C70 
  Krosoveriai     XC40
  Dideli krosoveriai   XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai    XC60XC60
  Dideli visureigiai    XC90XC90
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai