Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-09-17
„Alpine A110 Rally“ pasiruošęs savo pasirodymui



Šalia „Cup“ ir GT4 versijų „Alpine“ papildo savo varžybų portfelį „A110 Rally“ versija. „Alpine A110 Rally“ oficialiai pristatytas per „Mont-Blanc Morzine“ ralį (2019 m. rugsėjo 5–7 d.). Šį dviejų varomų ratų automobilį privačios komandos ir vairuotojai galės įsigyti šių metų pabaigoje.
 
Kai tik gegužės mėnesį buvo paskelbta apie „Alpine A110 Rally“, automobilis sukėlė konkurentų, gerbėjų ir automobilių sporto bendruomenės entuziastų smalsumą ir susidomėjimą.
 
„Signatech“ sukurta „Alpine A110 Rally“ versija, remiantis bendra „Alpine“ struktūra, naudoja lengvą ir judrią aliuminio važiuoklę iš „Alpine A110 GT4“ ir „Cup“.
 
Šioje versijoje panaudotos ir papildomos modifikacijos, kad automobilis visiškai atitiktų ralio specifiką. Tai apima trijų krypčių hidraulinę pakabą, naujus „Brembo“ stabdžius ir sportui būdingus saugos elementus, tokius kaip FIA sertifikuota ritininė kabina ir „Sabelt“ kaušo sėdynės bei šešių taškų diržų sistema.
 
Kartu su nuosekliąja šešių greičių pavarų dėže (plius atbulinės eigos pavara) ir ribotu slydimo diferencialu gaminamų modelių 4 cilindrų turbokompresoriaus 1,8 litro variklis buvo specialiai pritaikytas raliui. Papildomai prie ypatingų sukimo momento ribotuvų galia taip pat padidinta iki daugiau kaip 300 arklio galių.


 
Po produktyvaus išbandymo „Lurcy-Levis“ trasoje buvo pradėta intensyvi „Alpine A110 Rally“ tobulinimo programa daugiausia dalyvaujant daugkartiniam dviejų varomųjų ratų Prancūzijos ralio čempionui Emanueliu Guigou ir 2015 m. Prancūzijos jaunimo čempionui Laurentu Pellier.
 
Jie abu atliks didžiąją dalį tobulinimo darbo, kad būtų užtikrintas automobilio patikimumas ir nustatyti pagrindiniai parametrai. Kiti vairuotojai prisidės, kad „Alpine A110 Rally“ būtų kuo universalesnis, lengvai valdomas, kad profesionalai, patyrę ir jauni vairuotojai galėtų efektyviai ir su malonumu išnaudoti visas jo galimybes.
 
Tuo tarpu „Signatech“ ir „Alpine“ siekia gauti FIA R-GT sertifikatą ir bendradarbiauja su FFSA. Šis patvirtinimo procesas turėtų būti užbaigtas artimiausiomis savaitėmis ir tai atvers kelią komercializacijai, o tada pirmi „Alpine A110 Rally“ automobiliai bus pristatyti 2020 m. pradžioje, numatytą šio automobilio debiuto varžybose dieną.
 
Regis Fricotte, „Alpine“ komercijos ir konkurencijos direktorius:
Šis grįžimas prie ralio yra labai laukiamas, nes „Alpine“ šią istoriją pradėjo 1973 m., kai laimėjo pirmąjį pasaulio ralio čempionatą. Siekdami užtikrinti šio naujojo modelio sėkmę, patikėjome „Alpine A110 Rally“ mokslinius tyrimus ir tobulinimą, gamybą ir komerciją „Signatech“, tai mūsų partneris FIA pasaulio ištvermės čempionate bei „Cup“ ir GT4 programose. „Alpine A110 Rally“ yra puikus automobilis vairavimui ir nuostabiai efektyvus.
 
Philippe Sinault, „Signatech“ direktorius:
„Signatech“ didelė garbė, kad buvo pasirinktas tokiam įdomiam projektui, kurio dėka „Alpine“ sugrįš į išskirtinį etapą. Mes pasitelkėme visą savo patirtį, kad „Alpine“ specifikacija būtų tinkama, tad pirmieji bandymai buvo ypatingai geri. „Alpine A110 Rally“ demonstruoja tikras savybes, reikalingas raliui, ir yra automobilis, kurį malonu vairuoti ir kuris pasižymi bekompromisėmis charakteristikomis. Manu Guigou ir Laurent Pellier patirtis buvo neįkainojama šiame plėtros etape, todėl norime padėkoti „Renault Sport Racing“ už ekspertizę ir FJ komandai už pagalbą bandymų logistikoje. Mes dar turime daug ką nuveikti, tačiau šis pirmasis viešas pasirodymas žymi naują šio jaudinančio iššūkio etapą!
 
VIDEO