Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-07-24
Ar traukinių mašinistai pyksta dėl vaikų ant bėgių dedamų monetų?

Ar traukinių mašinistai pyksta dėl vaikų ant bėgių dedamų monetų?
Jūs žinote, kad viena moneta ant bėgių traukinio nuversti negali. Moneta yra per maža, kad sukeltų net menkiausių problemų. Bent jau taip mums atrodo, bet kaip yra iš tikrųjų? Ar tiesa, kad traukinių mašinistai nekenčia ant bėgių dedamų monetų?
 
Tikriausiai jūsų nenustebins faktas, kad dažniau monetos dedamos ne ant traukinio, o ant tramvajaus bėgių. Mieste daugiau žmonių, o laukiant stotelėje knieti ką nors nuveikti. Taip ant bėgių atsiduria kokia nors moneta, kuri sunkios mašinos yra suplojama ir ištempiama tarsi koks molio gabalas. Bėgių jos negadina ir problemų tramvajaus ar traukinio saugumui dažniausiai nekelia, tačiau mašinistai jų vis tiek negali pakęsti.
 
Tai, kas vaikams (ir suaugusiems) tėra pramoga, mašinistui yra didžiulis stresas. Ir ne dėl monetos, o dėl žmonių. Jie nenori, kad žmonės artintųsi prie bėgių, ypač kai artėja traukinys. Kiekvienas prisiartinimas prie bėgių yra pavojingas. Traukiniai važiuoja labai greitai ir pakankamai tyliai - jų galite ir neišgirsti, bandydami per bėgio vidurį padėti monetą.
 
Įdomu tai, kad žmonės yra perspėjami ir dėl kitokių, ne traukinio sukeltų traumų. Bėgių paviršius yra nupoliruotas per juos riedančių traukinių. Tai reiškia, kad jis yra pakankamai slidus, ypač jei lauke drėgna. Pasaulyje yra buvę daugybė atvejų, kuomet žmonės paslysta ir stipriai susižeidžia tiesiog bandydami balansuoti ant bėgių. Blogiausiu atveju, galite nukristi, susitrenkti galvą ir prarasti sąmonę.
 
Tačiau geležinkeliečiai nemėgsta ant bėgių dedamų monetų ir todėl, kad tai retai kada būna tik moneta. Moneta yra įdomi pirmus du kartus, o vėliau norisi ko nors daugiau. Tuomet ateina laikas akmenims, šakoms, gal netgi varžtams ir kitiems daiktams. Tai yra labai pavojinga. Visų pirma, traukinio ratai gali nepervažiuoti kokio akmenuko ar varžto, o jį tiesiog išsviesti su didele jėga. Jei padėtas daiktas yra labai kietas, jis gali įsispausti į bėgius ir juos apgadinti taip, kad teks keisti visą segmentą. Priešingai nei mano daugelis, bėgių plienas nėra grūdintas iki aukšto kietumo lygio, todėl apgadinimai tikrai yra įmanomi.
 
Na o vėliau kada nors gali ateiti laikas, kai ant bėgių atsiras ir kas nors pakankamai didelio. JAV geležinkelininkai skaičiuoja, kad priklausomai nuo objekto formos ir kaip jis atsiduria ant bėgių, gali pakakti ir pakankamai nesunkaus daikto, kad jis sukeltų avarijos riziką. To nenori niekas, todėl prie bėgių visuomet elkitės atsargiai, nieko nedėkite ant bėgių ir neleiskite ten žaisti vaikams.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt