Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2017-01-16
Į Lietuvą trumpam užsuko sportiškasis „Audi RS 3 LMS“

Į Lietuvą trumpam užsuko sportiškasis „Audi RS 3 LMS“
Šį savaitgalį Vilnių pasiekė ypatingas, tik prieš kelis mėnesius visam pasauliui pristatytas, sportinis „Audi RS3 LMS“ modelis. Išraiškingų kėbulo linkių automobilis į Lietuvą atvežtas norint Lietuvos ir Latvijos „Audi“ tinklo darbuotojams metinėje šio automobilių gamintojo konferencijoje pristatyti vieną naujausių „Audi Sport“ padalinio darbų. 

„Mums ypatingai malonu tokį modelį atvežti į Lietuvą, kur praėjusiais metais „Audi“ pademonstruotas išskirtinis dėmesys, – sako „Audi“ ženklo vadovė Lietuvai ir Latvijai Ilze Grase-Kibilde. – Pernai „Audi“ modelių pardavimai Lietuvoje augo penktadaliu, tai rodo, kad mus atranda vis nauji klientai ir nepamiršta esami. Už tai turime dėkoti puikiai savo darbą atliekantiems specialistams Lietuvoje. Šio išskirtinio modelio atgabenimas į Lietuvą – vienas mūsų padėkos ženklų jiems“.

Naujasis „Audi RS 3 LMS“ – „Audi Sport“ padalinio kūrinys, leisiantis automobilių sportą pamėgusiems bendrovės klientams savo hobiui tinkamą modelį išsirinkti iš gausesnės nei kada buvo gamos.

„Audi visais laikais dalyvavo automobilių sporte aukščiausiu lygiu. Ne vienas sportinių automobilių kūrimo padalinio modelis tapo lyderiu savame segmente, tokių pačių vilčių mums teikia „Audi RS 3 LMS“, kuris suteikia mūsų klientams patrauklią galimybę žengti į šį lenktynių pasaulį“, – teigia Stephan Winkelmann, „Audi Sport“ vykdomasis direktorius.
 
 
„Audi RS 3 LMS“ debiutuoja sąlyginai naujoje sparčiai populiarėjančioje automobilių lenktynių serijoje TCR. Čia prie starto linijos rikiuojasi gamyklose sportui parengti automobiliai, kurių pirmtakais yra visiškai standartiniai kasdien keliuose matomi modeliai.

„TCR rinkos potencialas yra gerokai didesnis net nei GT3 kategorijos. Su šiuo modeliu mes galime pradžiuginti klientus ten, kur GT3 lenktynės nėra rengiamos“, – pabrėžia Chris Reinke, „Audi Sport“ klientų lenktynių padalinio vadovas. 

Šio sportinio automobilio gamybai panaudota modulinė MQB platforma, reiškianti, kad automobilyje gali būti naudojama daugelis „Volkswagen“ grupės sukurtų komponentų. „Tokia galimybė sumažina modelio eksploatavimo išlaidas ir drauge leidžia sukurti unikalaus charakterio automobilį“, – tikina Ch. Reinke.
„Audi RS 3 LMS“ modelis iki 100 km / val. pagreitėja per 4,5 sekundės ir gali išvystyti maksimalų 240 km / val. greitį. Po automobilio variklio gaubtu – TCR lenktynių reglamentą atitinkantis 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų TFSI motoras, kurio galia siekia 243 kW (330 AG).

Galvodami apie automobilio saugumą, „Audi Sport“ padalinio inžinieriai neieškojo kompromisų. Į platų „RS 3 LMS“ saugumo įrangos paketą įeina FIA reikalavimus atitinkantis degalų bakas, saugos lankai, sportinės sėdynė, FIA reglamentuoti saugos tinklai abejose sėdynės pusėse bei automobilio stoge įrengtas gelbėjimosi liukas.
 
 
Pirmieji sportiniai „Audi RS 3 LMS“ modeliai klientus pasiekė dar praėjusių metų gruodį, kad automobilių sporto entuziastai spėtų pasirengti 2017-ųjų TCR lenktynių serijoms. O šiuo automobiliu susižavėjo jau ne vienas automobilių sporto entuziastas. Tik debiutavęs trasoje, šis modelis jau parodė savo pajėgumus – juo važiuojanti vokiečių „The Cadspeed racing Audi“ komanda šį savaitgalį laimėjo 24 valandų TCR lenktynes Dubajuje. 

„Audi RS 3 LMS” automobiliu 2017 m. sezone lenktyniaus ir lietuvio Daliaus Steponavičiaus vadovaujama „Speed factory racing“ komanda, prioritetinėmis laikanti profesionaliausias Europos ilgų nuotolių lenktynes – Le Mano seriją. Anksčiau ne vieną pergalę pasiekusio lenktyninko komandą įvairiose lenktynėse yra atstovavęs ir ne vienas lietuvis, tačiau ar šis automobilis pasieks ir Lietuvos trasas, paaiškės tik metų eigoje. 
Sekvencinę 6 laipsnių pavarų dėžę turintis modelis kainuoja 129 tūkst. eurų.
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Audi RS 3
Susiję straipsniai
Audi RS3 - su galingiausiu pasaulyje 5 cilindrų varikliu Audi RS3 - su galingiausiu pasaulyje 5 cilindrų varikliu  
„Porsche Baltic“ tęsia varžybų sezoną – susikaus su rekordiniu skaičiumi komandų „Porsche Baltic“ tęsia varžybų sezoną – susikaus su rekordiniu skaič 
2024 m. kovą Lietuvos naudotų lengvųjų automobilių rinka išaugo 2,5% 2024 m. kovą Lietuvos naudotų lengvųjų automobilių rinka išaugo 2,5% 
Ralistas J.Simaška išbandė GT3 automobilį: jį vairuoti galėtų ir meška, bet lėkti greitai sudėtinga Ralistas J.Simaška išbandė GT3 automobilį: jį vairuoti galėtų ir meš 
Ralio lenktynininkas Justas Simaška suka į žiedines lenktynes Ralio lenktynininkas Justas Simaška suka į žiedines lenktynes 
Laisvydas Kancius apie tai, kad Dakare nebus keturračių: žinia nėra netikėta Laisvydas Kancius apie tai, kad Dakare nebus keturračių: žinia nėra  
„CFMOTO Thunder Racing Team“: šlapios trasos Portugalijoje tampa tradicija „CFMOTO Thunder Racing Team“: šlapios trasos Portugalijoje tampa tra 
Pilkoji zona automobilių sporte: kas atsakingas už avarijos padarinius? Pilkoji zona automobilių sporte: kas atsakingas už avarijos padarini 
Lietuviai dalyvaus alternatyviose Dakarui lenktynėse – maratone Budapeštas - Bamako Lietuviai dalyvaus alternatyviose Dakarui lenktynėse – maratone Buda 
A.Kanopkinas kirtęs Dakaro finišo arką: „Čia viena klaida gali kainuoti labai daug“ A.Kanopkinas kirtęs Dakaro finišo arką: „Čia viena klaida gali kainu 
V. Žala užfiksavęs TOP3 rezultatą: „Nenuleidžiam galvos net jei nesiseka devynis kartus iš eilės“ V. Žala užfiksavęs TOP3 rezultatą: „Nenuleidžiam galvos net jei nesi 
Vaidotas Žala po dešimto greičio ruožo: „Visiškai beprasmė diena“ Vaidotas Žala po dešimto greičio ruožo: „Visiškai beprasmė diena“ 
Dešimtuke finišavęs V.Žala: „Važiavom kaip baba į bažnyčią“ Dešimtuke finišavęs V.Žala: „Važiavom kaip baba į bažnyčią“ 
V.Žala tęsia Dakarą: „Mažylis kaip Feniksas – prikeltas iš pelenų“ V.Žala tęsia Dakarą: „Mažylis kaip Feniksas – prikeltas iš pelenų“ 
Automobilių ekspertas įspėja apie sukčius: klastoja arba nuslepia informaciją  Automobilių ekspertas įspėja apie sukčius: klastoja arba nuslepia in 
A.Kanopkinas: „Šiandien trasoje buvau nuklydęs pagrybauti. Ne kartą“ A.Kanopkinas: „Šiandien trasoje buvau nuklydęs pagrybauti. Ne kartą“ 
„Va bank situacijų šiandien buvo labai daug“, – antradienį sakė A.Kanopkinas „Va bank situacijų šiandien buvo labai daug“, – antradienį sakė A.Ka 
Dešimtuke finišavęs V. Žala: „Link finišo skrodėm dulkėse – atrodo nors pastumk“ Dešimtuke finišavęs V. Žala: „Link finišo skrodėm dulkėse – atrodo n 
A.Kanopkinas po sekmadienio greičio ruožo: „Šiandien jaučiuosi tikrai pavargęs“ A.Kanopkinas po sekmadienio greičio ruožo: „Šiandien jaučiuosi tikra 
V. Žala pirmadienio finiše: „Gerai, kad turiu šturmaną, kuris dar ir geras mechanikas“ V. Žala pirmadienio finiše: „Gerai, kad turiu šturmaną, kuris dar ir 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt