Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-01-09
BMW ruošia staigmeną markės gerbėjams - ateityje pristatys superautomobilį

BMW ruošia staigmeną markės gerbėjams - ateityje pristatys superautomobilį
McLaren 570S“, „Porsche 911 Turbo S“ ir „Audi R8“ ateityje turės naują konkurentą, su kuriuo reikės skaitytis. BMW nusprendė, kad markei trūksta superautomobilio. Tačiau jis bus kitoks nei ką tik išvardinti konkurentai.
Žinoma, kad jis bus kitoks - „McLaren 570S“, „Porsche 911 Turbo S“ ir „Audi R8“ yra labai skirtingi automobiliai. 570S yra labai greitas, tačiau stipriai kompiuteriais pasikliaujantis lengvas superautomobilis. „911 Turbo S“ yra agresyvus, bet preciziškas ir visais ratais varomas automobilis su varikliu gale. Tuo tarpu R8 taip pat yra superautomobilis, tačiau jis turi didelį V10 atmosferinį variklį, todėl yra šiek tiek lėtesnis už kitus (ir geresnis, jei jums svarbi mūsų nuomonė - V10 be turbinos yra geriau už V8 su turbina).
 
Superautomobilį turi ir „Mercedes-Benz“ - AMG-GT automobilis turi kelias labai greitas ir net riboto tiražo versijas. Tuo tarpu BMW turi hibridinį sportinį automobilį „i8“ ir naują 8 serijos GT. Daug kas pasakytų, kad BMW ir nereikia superautomobilio, nes ši markė turi labai daug sportiškų modelių. Tačiau BMW taip nemano.
 
BMW superautomobilis pasirodys 2023 metais. Jis greičiausiai pakeis „i8“ ir naudos tą pačią anglies pluošto architektūrą. Tačiau naujasis modelis bus didesnis ir greitesnis. 3 cilindrų variklį, sutinkamą „i8“, greičiausiai pakeis V6 agregatas, kuriam padės keli elektros varikliai.
 
Tikėtina, kad naujas superautomobilis pakeis „i8“ 
©Jeremy (CC BY 2.0) | commons.wikimedia.org
 
Prognozuojama, kad naujasis BMW superautomobilis išvystytų daugiau nei 710 AG - beveik dvigubai daugiau nei „i8“ ir šiek tiek daugiau nei būsimas M8. Kaina turėtų prasidėti ties maždaug 170 tūkstančių eurų.
 
BMW sieks, kad naujasis elektrinis superautomobilis būtų kiek įmanoma lengvesnis, o elektros varikliai labiausiai prisidėtų prie vairavimo malonumo. Taip pat teigiama, kad nuo 2021 metų visos BMW platformos turės hibridinės ir elektrinės jėgainių galimybes. Tai reiškia, kad bent jau teoriškai visa BMW gama, įskaitant M divizijos automobilius, galės turėti elektrines, hibridines ir benzinines versijas. Tai markei suteiks lankstumo - elektrinius limuzinus labiausiai pirks kinai, o vakariečiai rinksis hibridines versijas.
 
 
8 serijos kupė bus paprastas GT - net M versijos superautomobiliu nevadins niekas 
©Alexander Migl (CC BY-SA 4.0) | commons.wikimedia.org
 
Ir BMW tikrai neišprotėjo skelbdama tokius planus. Reikalas tame, kad po 2020 metų daugelis superautomobilių gamintojų, įskaitant „McLaren“ ir „Ferrari“, kur hibridinius automobilius. Neelektrifikuotų automobilių era baigiasi. BMW tiesiog nori būti šio proceso priešakyje, kad galėtų atsiriekti ir superautomobilių rinkos dalį.
 
Juk tokiems gamintojams kaip „McLaren“ ir „Ferrari“ tarsi priklauso superautomobilio statusas. Būtent su šių markių automobiliais lyginami visos kitos sportiškos mašinos. BMW nori tapti hibridinio superautomobilio etalonu - elektrifikacija matoma tarsi naujų durų atvėrimas ir BMW to nepražiopsos.
 
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt