Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-09-07
„Hyundai“ irgi pristatė savo elektrinį paspirtuką. Kodėl automobilių gamintojai juos kuria?

„Hyundai“ irgi pristatė savo elektrinį paspirtuką. Kodėl automobilių gamintojai juos kuria?

„Audi“, SEAT, „Ford“, „Toyota“ ir daugybė kitų automobilių gamintojų pristato savo elektrinius paspirtukus. Jie pristatomi tarsi automobiliai - rengiamos fotosesijos, kuriami filmukai, rašomi ilgi pranešimai spaudai. Dabar savą elektrinio paspirtuko versiją pristatė ir „Hyundai“. Kuo jis ypatingas? Ir kodėl automobilių gamintojai taip pamėgo šias transporto priemones?
 
„Hyundai“ pasirinko tradicinę paspirtuko formą - siaura platforma, du ratai ir paprasta tiesi rankena. Priešingai nei pirmoji „Hyundai“ paspirtuko versija, pristatyta dar 2017 metais, šis yra varomas galiniu ratu. Į jį perduodama 10,5 mAh ličio jonų baterijoje saugoma energija. Pats paspirtukas turi LED žibintus, kurie yra gražiai paslėpti platformos galuose.

„Hyundai“ paspirtukas gali pasiekti 20 km/val. greitį ir nuvažiuoti 20 km. Žinoma, kaip ir kiti panašūs įrenginiai, jis turi kelis skirtingus režimus, kurie padės sutaupyti ar važiuoti sportiškiau. Kita vertus, šis paspirtukas didelių nepatogumų nesukels ir atvykus į kelionės tikslą.



„Hyundai“ paspirtukas sveria vos 7,7 kg.
©Gamintojo nuotrauka

Priešingai nei kiti panašūs paspirtukai, „Hyundai“ įrenginys nėra tik perlenkiamas perpus. Šis paspirtukas turi perlenkiamą platformą ir teleskopinį vairo mechanizmą. Net ir vairo rankenos yra sulankstomos. Taigi, šis paspirtukas pavirsta visai mažu daiktu, kurį parsinešti namo bus labai lengva. Tiesa, nors jis sveria tik 7,7 kg (mažiau nei tradiciniai konkurentai), „Hyundai“ mano, kad neštis jo namo ir nereikės - šis paspirtukas gali būti įkraunamas automobilio bagažinėje.

Ir taip prieiname prie atsakymo į pagrindinį klausimą - kodėl automobilių gamintojai dabar gamina paspirtukus? Viena vertus, todėl, kad šios transporto priemonės dabar yra labai populiarios, todėl šioje srityje galima nemenkai uždirbti. Štai „Audi“ paspirtuko ir riedlentės hibridas ne vieną žmogų supykdė savo 2000 eurų kaina. „Hyundai“ įrenginys bus kur kas pigesnis, nors kaina kol kas neatskleidžiama.

Centrinės miestų dalys tampa nesvetingomis automobiliams. Parkavimo situacija, su tarša susijusios taisyklės ir kamščiai veja automobilius lauk. Daugybė miestų gyventojų apskritai atsisako automobilių, o tai, žinoma, gamintojams nepatinka. Taigi, jie siūlo pirmo ir paskutinio kelionės kilometro išeitį - mikro-transporto priemones, kurios telpa bagažinėje. Atvykę į stovėjimo aikštelę toliau keliauti galėsite ant bagažinėje įkrauto paspirtuko. Tokią galimybę numato ir „Hyundai“, ir „Audi“, ir kiti gamintojai. Tiesa, ne „Tesla“ - Elonas Muskas mano, kad elektrinis paspritukas nėra ori transporto priemonė.

Bet ar svarstytumėte galimybę palikti automobilį toliau ir elektriniu paspirtuku ar riedlente įveikti paskutinį kelionės kilometrą?
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt