Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-06-09
„Mercedes-AMG“ pagamino galingiausią keturių cilindrų variklį pasaulyje


Vidaus degimo variklis mirė? Dabar visi gamintojai visą dėmesį skirs tik elektrinėms jėgainėms ir realaus progreso benzininiuose automobiliuose nebematysime? Papasakokite tai „Mercedes-AMG“, kuri ką tik pristatė galingiausią serijinės gamybos keturių cilindrų variklį pasaulyje.
 
Tao - dviejų litrų M 139 variklis, kuris bus montuojamas po 45-ojo modelio kapotu. Šis turbokompresorinis variklis išvysto 421 ag (310 kW) - joks kitas serijinės gamybos keturių cilindrų variklis automobilių pasaulyje tokios galios pasiekti negali. Ir, žinoma, tai nebuvo lengva.
 
Naujasis variklis gali pasigirti visa inovatyvių sprendimų gausa. Jis turi kalto plieno veleną, iš aliuminio nukaldintus stūmoklius, „Nanoslide“ danga apdorotas cilindrų sieneles. Šis variklis pasižymi itin maža vidine trintimi ir aukšta metalo kokybe. Žinoma, jis bus skirtas sportiškiems modeliams, todėl alyvos karteris turi specialias perskyras, kurios neleidžia posūkyje visai alyvai sutekėti į vieną pusę.
 
„Mercedes-AMG“ taip pat naudoja efektyvesnę turbiną, kurios ašelės turi guolius. Tai, vėlgi, sumažina trintį ir pagerina turbinos menčių akceleraciją - 169 tūkstančių apsisukimų per minutę greitį šis komponentas pasiekia labai greitai. Turbina pasiekia 2,1 barų slėgį, kuris, žinoma, yra kontroliuojamas automobilio elektronikos.
 
Pats variklis, beje, naujuose modeliuose bus pasuktas 180 laipsnių kampu. Tai yra, turbina ir išmetimo kolektorius dabar bus pasukti į variklio pusę. Tai sumažina mazgo profilį, leidžia kapotą montuoti žemiau, tačiau kartu turėtų palengvinti ir variklio priežiūrą.

 
„Mercedes-AMG“ M 139 variklius surenka rankomis. 
©Gamintojo nuotrauka

M 139 variklis yra surenkamas rankomis. Kaip sako „Mercedes-AMG“, laikomasi principo „vienas žmogus-vienas variklis“. Tai reiškia, kad ant variklio bus ir gamintojo parašas. Rankų darbas užtikrina tikslumą ir maksimalią surinkimo kokybę. Kartu „Mercedes-AMG“ nereikia naujos linijos šiems gana retiems varikliams.
 
Tai koks rezultatas? 421 ag ir 500 Nm ties 5000-5250 apsisukimų per minutę. Variklis pasieks 7200 apsisukimų, o entuziastai tikisi, kad tai bus galima ne tik pamatyti, bet ir pajusti. Beje, pojūčiai turėtų būti geriausia M 139 pusė - inžinieriai pasistengė sukurti malonią, tolygią ir neplokščią galios kreivę. Daugelis mažus benzininių variklių su turbokompresoriais šiek tiek primena dyzelinius agregatus, tačiau M 139 toks neturėtų būti. „Mercedes-AMG“ teigia, kad naujasis variklis bus energingas ir prie žemų sūkių, tačiau ypač atgis viršutiniame diapazone.
 
Beje, jei jums sunku įsivaizduoti, ką reiškia serijinės gamybos keturių cilindrų variklis, išvystantis 421 ag, prisiminkite, kad daugeliui pažįstamas „Ferrari 360“, gamintas 1999–2004 metais, galėjo pasigirti tik 395 ag (294 kW). 
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Jaguar patiria milijardinius nuostolius, bet ruošia tokius elektromo  
Protingas ar kvailas sprendimas? Audi šalia Tesla įkrovimo stotelių   
„Koenigsegg“ įsižeidė dėl parduodamo diktatoriaus sūnaus „One:1“ kai  
Audi paviešino tokią elektromobilio reklamą, kad net konkurentai sus  
5 įprastų dalykų Bugatti Chiron savininkai negali daryti. Brangus au  
Neįprastas vaizdas elektromobiliuose - kodėl „Jaguar I-Pace“ turi to  
Naujasis „Porsche 911“ pats kovos su akvaplanavimu - kaip tai bus pa  
Superautomobiliai turi savų keistenybių - „Lamborghini Murciélago“ s  
„Bugatti Veyron“ detalės ir remontas kainuoja juokingai daug - palyg  
Kam iš tiesų skirtos „o, Dieve!“ rankenėlės automobiliuose? Daugelis  
Kodėl „Rolls-Royce“ gamina ir automobilius, ir lėktuvų variklius ir   
Technologijos automobilius daro išraiškingesnius ir leidžia išsiskir  
Ar žinote, kad pirmos kartos BMW Z4 turėjo paslėptą dizaino elementą  
Naujasis „Range Rover Evoque“ leidžia vairuotojui pažvelgti kiaurai   
Kodėl vieni automobiliai yra gražūs, o kiti – ne?  
Kodėl „Porsche“ užvedimo spynelė yra kairėje vairo pusėje? Juk daugu  
Aliuminis yra lengvesnis, saugesnis ir nerūdija - negi plieniniams k  
Turbūt taip negaminamas joks kitas automobilis, kaip gaminami „Bentl  
Automobilių ratlankiai didėja, tačiau komfortas – nemažėja   
„Rolls-Royce“ durelėse slepiasi skėtis, bet kaip su juo susijusi drė  
VIDEO