Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-12-02
Mokslininkai apibrėžė geriausią strategiją automobilio statymui prie prekybos centro



 ©heartbeaz (CC BY 2.0) | commons.wikimedia.org

Dabar - šventinis laikotarpis. Net jei jums tai ir nepatinka, tikriausiai lankysitės prekybos centre, ieškodami dovanų. Tai ne visada siejasi su maloniausiomis emocijomis, nes aikštelės būna sausakimšos. Tačiau Santa Fė instituto ir Bostono universiteto mokslininkai yra apibrėžę geriausią strategiją, kur surasti geriausią stovėjimo vietą jūsų automobiliui.
 
Reikalas tame, kad visi nori sutaupyti laiko ir energijos. Galbūt jūs juokiatės iš tų, kurie savo automobilį visada palieka prie pat prekybos centro durų, tačiau jei aikštelė būtų tuščia, tikriausiai ir jūs ten statytumėte savo mašiną. Kita vertus, šiuo metu laisvų stovėjimo vietų pasirinkimas pastebimai sumenks.
 
Įsivaizduokime, kad įvažiavimas į aikštelę yra toliausiame taške nuo prekybos centro durų. Tuomet vairuotojas gali laikytis vienos iš trijų strategijų:
 
Pesimistas sustos pirmoje pasitaikiusioje vietoje - toks vairuotojas nepraleis laisvos vietos. Tai yra saugi strategija, nes antro rato aplink aikštelę dažniausiai sukti nebereikia.

Optimistas praleis visas laisvas stovėjimo vietas iki pat paskutinės akimirkos. Taip, automobiliai prie įėjimo stovi tankiau, bet juk kas nors ir iš ten gali išvažiuoti, atlaisvindamas pačią geriausią vietą.

Praktiškas vairuotojas praleis pirmąją laisvą vietą, bet sustos antroje.

Mokslininkai apskaičiavo, kad praktiškoji strategija yra pati efektyviausia. Tokie vairuotojai sustoja šiek tiek arčiau įėjimo, tačiau nerizikuoja, jog reikės sukti antrą ratą. Taigi, jie dažniausiai sutaupo laiko - kai optimistai nusivylę sukasi atgal, praktiškieji vairuotojai jau eina į parduotuvę.
 
Kita vertus, antroje vietoje yra būtent optimisto strategija. Nors tikimybė, kad tokiam vairuotojui pasiseks nėra didelė, sėkmės atveju jis gaus didelį atlygį - sutaupytą laiką, ypač jei pirkinius į automobilį teks nešti kelis kartus. Juolab, kad ir važiuodamas tolyn nuo įėjimo į prekybos centrą jis dar gali surasti vietą, kuri bus arčiau nei ta, kurią užims pesimistas.
 
Pesimisto strategija yra pati prasčiausia iš visų paminėtų. Ji yra saugiausia, nes antrojo rato nebetenka sukti, tačiau kainuoja daugiausiai laiko, nes automobilis stovi toli nuo prekybos centro įėjimo. Kita vertus, dar prastesnė strategija vadintųsi nepataisomas optimistas - tai būtų vairuotojas, kuris vis sugrįžtų prie įėjimo, tikėdamasis, kad galbūt kažkas išvažiuos. 
 
Viskas priklauso nuo aplinkybių, mokslininkų rekomendacija yra labai apibendrinta. Svarbiausia, žinoma, kad surastumėte vietą savo automobiliui, jis jūsų lauktų saugiai ir niekam netrukdytų. Juk iš tikrųjų blogiausi yra ne optimistai, o tie, kurie savo automobilius palieka ant aikštelės keliukų šalia stovėjimo vietų, užima net kelias vietas (kartais kvailai teisindamiesi, kad bijo, jog jų automobilį durelėmis aptrankys kiti), pažeisdami taisykles statosi neįgaliesiems ar šeimoms skirtose vietose.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
323 kilometrai - „Porsche Taycan“ ekonomijos bandyme pasirodė tiesio  
„Cybertruck“ bus geras elektromobilis, bet jis nebus toks geras pika  
Mintyse jau palaidojote mechanines transmisijas? „Porsche“ nustebino  
„Tesla“ automobiliai pagaliau galės skleisti ir kokoso riešutus prim  
Pasitrauk į šalį, „Chiron“ - „Koenigsegg“ pagerino 0-400-0 km/val. r  
Atnaujintas legendinis automobilių prabangos simbolis  
Galime ženkliai geriau: Tesla atliks Model S patobulinimus ir Niurbu  
Biudžetinis „Bugatti Veyron“: entuziastas Floridoje parduoda apsimet  
Bugatti Chiron pasiekė rekordinį 490 km/val. greitį, bet automobilio  
Mechaninės transmisijos greitai išnyks? 3 ženklai, rodantys, kad tai  
Jaguar patiria milijardinius nuostolius, bet ruošia tokius elektromo  
Protingas ar kvailas sprendimas? Audi šalia Tesla įkrovimo stotelių   
„Koenigsegg“ įsižeidė dėl parduodamo diktatoriaus sūnaus „One:1“ kai  
Audi paviešino tokią elektromobilio reklamą, kad net konkurentai sus  
5 įprastų dalykų Bugatti Chiron savininkai negali daryti. Brangus au  
„Porsche“ pasirengusi su naujuoju „Taycan“ aplenkti visus, net ir „T  
Neįprastas vaizdas elektromobiliuose - kodėl „Jaguar I-Pace“ turi to  
Naujasis „Porsche 911“ pats kovos su akvaplanavimu - kaip tai bus pa  
Superautomobiliai turi savų keistenybių - „Lamborghini Murciélago“ s  
„Bugatti Veyron“ detalės ir remontas kainuoja juokingai daug - palyg  
VIDEO

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt