Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-08-26
Tai, ką matote nuotraukoje, yra 1987-ųjų elektrinis „Ford Ranger“ su mechanine transmisija

Tai, ką matote nuotraukoje, yra 1987-ųjų elektrinis „Ford Ranger“ su mechanine transmisija
Tai, ką matote nuotraukoje, yra elektrinis „Ford Ranger“. Tiesa, toks jis buvo ne visada - kadaise po jo kapotu plakė 2,3 litrų 4 cilindrų širdis. Šį pikapą kadaise konvertavo senyvas automobilių entuziastų, o dabar jis yra parduodamas.
 
„Ford“ kadaise eksperimentavo su mažais elektriniai pikapais, tačiau baterijų technologijos nebuvo pakankamai geros, o ir paklausos tokiems automobiliams rinkoje nebuvo. Juolab, kad pikapas amerikiečiui yra šventas dalykas - jis turi būti funkcionalus, net jei dažniausiai važinėja tuščias.
 
Šį „Ford Ranger“ perdarė vienas entuziastas, tačiau naujam pirkėjui baimintis nereikėtų. Šis žmogus žinojo ką daro ir paliko labai detalias elektros sistemos schemas. Jis taip pat rūpinosi ir priežiūros patogumu - 16 baterijų slepiasi po pikapo kėbulu, kuris atsidaro it koks variklio dangtis. dar 4 baterijos ir elektros variklis yra po kapotu. Iš viso šis „Ford Ranger“ gali saugoti net 23 kWh energijos.
 
 
Baterijos yra lengvai pasiekiamos 
©Skelbimo nuotrauka | treasure.craigslist.org
 
Skelbimo autorius neslepia, kad šias baterijas, kurios kadaise tarnavo tuose mažuose golfo automobiliuose, jau laikas keisti. Nepaisant to, šis elektrinis pikapas dar gali nuvažiuoti maždaug 50 km. Aišku, tai priklauso nuo to, kaip jis bus vairuojamas - realistiškai nuvažiuojamas atstumas yra bent 2-3 kartus mažesnis. Taigi, baterijas naujam pirkėjui reikės keisti.
 
Elektrinis „Ford Ranger“ nėra greičio monstras - gerą dieną jis pasiektų apie 100 km/val., tačiau tai - optimistinė prognozė. Skelbimo autorius teigia, kad šis pikapas greitkeliui nėra tinkamas. Įdomu tai, kad jis tebeturi mechaninę pavarų dėžę - taip tiesiog buvo patogiau prijungti elektrinį variklį.
 
Elektrinis „Ranger“ yra nepigus - pardavėjai prašo 4500 dolerių. Jam reikia restauracijos, reikės keisti baterijas, todėl kaina yra išties nemaža. Kita vertus, galbūt kokį entuziastą šis egzempliorius įkvėps naujam projektui.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt