Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-03-14
Kas yra tas naujo automobilio kvapas ir kodėl jis taip greitai pranyksta?

Kas yra tas naujo automobilio kvapas ir kodėl jis taip greitai pranyksta?
Jūs tikriausiai žinote tą kvapą - įsėdus į visai naują automobilį juntamas stiprus, tačiau malonus kvapas. Per kelias savaites jis išsisklaido ir automobilis oficialiai nustoja būti nauju. Bet kas skleidžia tą kvapą? Gal juo mėgautis nereikėtų, nes jis gali kenkti sveikatai?
 
Žmonės mėgsta tą naujo automobilio aromatą dėl labai paprastos priežasties - mums patinka nauji automobiliai. Tiesą sakant, mums patinka nauji pirkiniai apskritai. Įsigytas naujas automobilis yra didelė laimė daugeliui žmonių, o tas kvapas tarsi primena, kad mašina yra visai nauja ir ji - jūsų. Po kelių savaičių to kvapo visai nebelieka, todėl žmonės ilgai galvojo, kas jį skleidžia.
 
Iš tiesų, naujo automobilio aromatas yra gausybės skirtingų kvapų mišinys. Pirmą kartą išvydę saulę garuoja plastikai, klijai, stipriai kvepia odinės automobilio dalys dėl chemikalų, naudotų gamybos procese. Automobilis prisipildo stipriai kvepiančių dalelių, kurios nusėda ant stiklų, kurie dėl to pasidengia riebaliniu sluoksniu. Daugelis naujų automobilių kvepia labai panašiai būtent dėl naudojamo plastiko ir būdų jį sutvirtinti - šie gamybos metodai mažai skiriasi tarp skirtingų gamintojų.
 
Oda ir kiti minkšti paviršiai kvepia ilgiau, o kieti plastikai - trumpiau. Visgi, vos per porą savaičių šis kvapas išnyksta. Taip yra dėl to, kad nuo saulės šviesos, šilumos ir vėdinimo atsipalaiduoja visi chemikalai, kurie greitai išgaruoja. Jų tiesiog nebelieka - nebėra tų gamybos pėdsakų, kurie skleistų tą saldžiai malonų kvapą. Tai tarsi gamybos procesų likučiai, kurie, kaip jau sutapo, labai greitai garuoja. Naujo automobilio kvapo nesugrąžins jokie valymo procesai. Bet ar tas kvapas mums yra pavojingas?
 
Iš tikrųjų, tai medžiagos, kurios skleidžia tą kvapą, yra žalingos žmogaus sveikatai. Tačiau jų naujame automobilyje yra visai nedaug. Kadangi šie chemikalai labai greitai garuoja, net ir tokioje uždaroje erdvėje didelė jų koncentracija nesusidaro - jie labai greitai išsivėdina. Kita vertus, nustebsite sužinoję, kad automobilių gamintojai deda pastangas eliminuoti naujo automobilio kvapą apskritai.
 
Greitai garuojantys chemikalai gali kelti galvos skausmą, o ir natūralios medžiagos dabar yra madoje. Nors koncentracija automobilio salone yra visai nedidelė, gamykloje dirbantys žmonės šio kvapo tiesiog nekenčia. Aišku, tie, kurie su šiomis medžiagomis dirba tiesiogiai, dėvi specialius kostiumus ir kaukes, tačiau šis kvapas jaučiamas ir salono surinkimo metu. Jei būtumėte įsėdęs į naują automobilį prieš 20 metų, jis būtų kvepėjęs kur kas stipriau nei šiuolaikinių mašinų salonas. Taip yra dėl to, kad dabar naudojami geresni plastikai ir gamintojai stengiasi atsikratyti to kvapo.
 
Tačiau tie, kurie nori, kad jų automobilis kaskart primintų, koks naujas yra, turi tiesiog įsigyti specialų oro gaiviklį. Naujo automobilio kvapai yra labai populiarūs ir juos galima naudoti ir senesnių automobilių salonuose.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt