Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-01-20
KIA “Futuron” – žvilgsnis į elektrinę ateitį

KIA “Futuron” – žvilgsnis į elektrinę ateitį
 
„Kia Motors“ sukūrė naują konceptinį „Futuron“ modelį, kuris įkūnija dizainerių įsivaizdavimą, kaip turėtų atrodyti ateities visais ratais varomas elektrinis kupė automobilis. Naudodamiesi šio modelio motyvais, KIA dizaineriai kurs būsimus elektromobilius. 
 
„Futuron“ – tai modernus, veržlus ir progresyvus elektra varomas padidinto pravažumo automobilis kupė kėbulu, kokį įsivaizduoja KIA. Automobilio vardas – tai angliškų žodžių „future“ (ateitis) ir „on“ (įjungta) junginys. 

 
Automobilis pasižymi elegantiškomis proporcijomis, tačiau tuo pat metu yra labai „švarus“. Rezultatas – aerodinamiškas, itin mažai orui besipriešinantis kėbulas, kuris yra varomas visais keturiais ratais, kuriuos suka keturi ratuose sumontuoti elektros varikliai. 
 
Automobilio ilgis 4850 mm, aukštis 1550 mm, o ratų bazė – net 3000 mm.
Tai kompaktiškas, bet itin erdvus viduje automobilis. 

 
“Futuron” itin didelės talpos baterijos sumontuotos grindyse, todėl nenukenčia nei salono, nei bagažinės erdvė. Be to, tai leidžia pasiekti itin žemą svorio centrą, nepaisant to, kad automobilis turi didelę prošvaisą.
 
Viduje – puikiai pritaikytas miesto džiunglėms salonas, turintis ketvirto lygio autonominę sistemą, leidžiančią, panorus, atsitraukti nuo vairavimo ir atsipalaiduoti. 
 
Automobilio priekinė dalis atskleidžia naują tradicinę KIA automobiliams „tigro nosies“ formos grotelių interpretaciją – tai jau daugiau kaip dešimtmetį naudojamas ir itin atpažįstamas ir išsiskiriantis iš kitų automobilių elementas. Taip „Futuron“ sufleruoja, kaip atrodys būsimi KIA elektromobiliai.

 
Šiame automobilyje priekinės grotelės organiškai tampa priekiniais žibintais. Tai leidžia padaryti šiuolaikinės LED technologijos. Tokiu pačiu principu pagaminti ir galiniai žibintai – jie nėra pagaminti iš vieno bloko, o išsibarstę per galinę automobilio dalį tarsi žvaigždės.
 
Salono priekyje sumontuotos dvi sėdynės leidžia automobiliui transformuotis iš vairavimo režimo, kai sėdynės statmenos ir suteikia vairuotojui maksimalų sportiškumo pojūtį, iki poilsio režimo, kai sėdynės atlenkiamos ir priekyje sėdintys gali keliauti atsipalaidavę nuo vairavimo pusiau gulomis – visai kaip oro linijų keleiviai, keliaujantys pirmąja klase. Važiuojant tokiu režimu automobilio vairas pasislepia priekinėje konsolėje.
 
Automobilio salono apšvietimas ir vėdinimo sistema irgi pagaminta vadovaujantis tuo pačiu principu kaip ir išorėje – ne vientisais elementais o tarsi žvaigždėmis išbarstytomis po visą saloną.
 
Unikalus ir vairuotojo vietos apšvietimas – jis tarsi apgaubia vairuotoją – prasideda nuo vairuotojo durelių ir nepertraukiamai tęsiasi iki centrinės konsolės.
 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt