Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-06-14
„Kia XCeed“ visureigis - technologiškiausias klasėje?


Naujasis „Kia XCeed” miesto visureigis bus pirmas gamintojo modelis, kuriame bus pradėtas montuoti net 12.3 colių skersmens visiškai skaitmeninis „Supervision” prietaisų skydelis. Birželio 26 dieną pasirodysiantis automobilis bus turbūt technologiškiausia mašina Europos rinkoje tarp visų kompaktinės klasės automobilių. 

„Naujasis skaitmeninis prietaisų skydelis bus tik vienas iš daugelio išskirtinių naujojo „XCeed“ modelio bruožų, kurie vėliau atsiras ir kituose mūsų gaminamuose automobiliuose. „XCeed“ turės nemažai išskirtinių privalumų, kurie iki šiol buvo prieinami tik gerokai aukštesnės klasės modeliuose. Toks ekranas suteiks vairuotojui galimybę puikiai matyti visą informaciją, bet neakins ir nevargins akių, nepriklausomai nuo to, ar plieskia saulė, ar yra visiškai tamsu,“ – sako „Kia Motors Europe“ pardavimų vadovas  Emilio Herrera. 
 
Naujasis „Kia XCeed“ 12.3 colių skersmens ekranas sukurtas tam, kad perteiktų vairuotojui visa norimą informaciją bet kokiomis sąlygomis taip aiškiai, kaip tik įmanoma. 

 
Aukštos rezoliucijos 1920x720 ekranas netrukus pakeis įprastus spidometrą ir tachometrą ir greitai nebeliks įprastų analoginių rodyklių, kurios vis dar „karaliauja“ tarp kompaktinės klasės automobilių ir kol kas dominuoja „Kia“ automobilių gamoje.
 
„Vis dažniau pirkėjai, ypač privatūs, renkasi brangesnės komplektacijos modelius ir naujos kartos prietaisų skydelio ekranas, pakeisiantis tradicinius analoginius prietaisus, neabejotinai sulauks susidomėjimo ir iš mūsų šalies pirkėjų. Nekantriai laukiame šio mėnesio pabaigos, kada „XCeed“ bus oficialiai pristatytas,“ – sako oficialaus „Kia“ importuotojo Lietuvoje, UAB „Kia Auto“ direktorius Gintaras Kaukėnas. 
 
Naujos kartos ekrane vairuotojai matys skaitmeninius tačiau gerokai aiškesnius ir geriau matomus tradicinių prietaisų – spidometro ir tachometro – parodymus, o naujos kartos elektronika į automobilio parametrų pasikeitimus reaguoja žaibiškai.
 
Tarp dviejų turbūt svarbiausių prietaisų yra įrengtas daugiafunkcinis ekranas, kurio parodymus galima keisti mygtukų ant vairo pagalba. Šioje vietoje vairuotojas beveik nenukreipdamas žvilgsnio nuo kelio gali matyti navigacijos komandas, audio aparatūros informaciją, matyti telefono skambučių informaciją ar borto kompiuterio duomenis, tokius kaip degalų suvartojimą ir pan.
 
Be to, čia yra rodomi sistemos perspėjimo signalai apie sutrikimus ir kita svarbi informacija.
Naujos kartos ekranas iš pradžių priklausomai nuo rinkos bus siūlomas kaip papildoma įranga ar brangesnės įrangos komplekto dalis.
 
Susiję straipsniai
8-osios serijos atgimimas tęsiasi: pristatytas „BMW M8 Gran Coupe“  
Ar rekordinis pasiekimas sustabdys augančius nuostolius? Tokių gerų   
„Mazda“ erzina rotorinių variklių gerbėjus - tai ko iš tikrųjų lauki  
Kompaktinių modelių galia: nauji „Audi RS Q3“ ir „Audi RS Q3 Sportba  
Nepasipriešino nei „Volkswagen“, nei „Ford“ – „Tesla“ Nyderlanduose   
„Porsche“ žada, kad benzininiai automobiliai išliks dar labai ilgą l  
Ar rekordas kris? „Tesla Model S“ jau drasko padangas Niurburgringo   
Atnaujintas „Audi A5“: dar sportiškesnis ir efektingesnis  
Naujasis „Mercedes-Benz GLE Coupé“: daugiau prabangos ir kupė stilia  
Pikapų evoliucija: kodėl darbiniai arkliai tapo kasdieniais palydova  
„Discovery“ skuba į pagalbą: „Land Rover“ sukūrė laboratoriją ant ra  
Naujasis „BMW“ elektromobilis pataikė į pirkėjų poreikius?   
Nauja „Mercedes-Benz“ „Marco Polo“ gama keičia suvokimą apie prabang  
Naujas „Renault Mégane R.S. Trophy-R“: išskirtinių duomenų sportinis  
„Shooting Brake“ – automobilių segmentas, kuriame dera dvi priešingo  
Galingas ir elegantiškas: „Audi Q3 Sportback“  
Nauja elektrinio SUV versija: „Audi e-tron 50 quattro”  
Kas čia, vėl 2008-ieji?! „Mazda“ Niurburgringe testuoja porą RX-8 au  
„Mercedes-AMG“ sukūrė galingiausią 4 cilindrų variklį pasaulyje – 42  
„Tesla“darbuotojai prisipažino: naudojame izoliacinę juostą norėdami  
VIDEO