Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-06-09
„Mercedes-AMG“ pagamino galingiausią keturių cilindrų variklį pasaulyje

„Mercedes-AMG“ pagamino galingiausią keturių cilindrų variklį pasaulyje
Vidaus degimo variklis mirė? Dabar visi gamintojai visą dėmesį skirs tik elektrinėms jėgainėms ir realaus progreso benzininiuose automobiliuose nebematysime? Papasakokite tai „Mercedes-AMG“, kuri ką tik pristatė galingiausią serijinės gamybos keturių cilindrų variklį pasaulyje.
 
Tao - dviejų litrų M 139 variklis, kuris bus montuojamas po 45-ojo modelio kapotu. Šis turbokompresorinis variklis išvysto 421 ag (310 kW) - joks kitas serijinės gamybos keturių cilindrų variklis automobilių pasaulyje tokios galios pasiekti negali. Ir, žinoma, tai nebuvo lengva.
 
Naujasis variklis gali pasigirti visa inovatyvių sprendimų gausa. Jis turi kalto plieno veleną, iš aliuminio nukaldintus stūmoklius, „Nanoslide“ danga apdorotas cilindrų sieneles. Šis variklis pasižymi itin maža vidine trintimi ir aukšta metalo kokybe. Žinoma, jis bus skirtas sportiškiems modeliams, todėl alyvos karteris turi specialias perskyras, kurios neleidžia posūkyje visai alyvai sutekėti į vieną pusę.
 
„Mercedes-AMG“ taip pat naudoja efektyvesnę turbiną, kurios ašelės turi guolius.
Tai, vėlgi, sumažina trintį ir pagerina turbinos menčių akceleraciją - 169 tūkstančių apsisukimų per minutę greitį šis komponentas pasiekia labai greitai. Turbina pasiekia 2,1 barų slėgį, kuris, žinoma, yra kontroliuojamas automobilio elektronikos.
 
Pats variklis, beje, naujuose modeliuose bus pasuktas 180 laipsnių kampu. Tai yra, turbina ir išmetimo kolektorius dabar bus pasukti į variklio pusę. Tai sumažina mazgo profilį, leidžia kapotą montuoti žemiau, tačiau kartu turėtų palengvinti ir variklio priežiūrą.

 
„Mercedes-AMG“ M 139 variklius surenka rankomis. 
©Gamintojo nuotrauka

M 139 variklis yra surenkamas rankomis. Kaip sako „Mercedes-AMG“, laikomasi principo „vienas žmogus-vienas variklis“. Tai reiškia, kad ant variklio bus ir gamintojo parašas. Rankų darbas užtikrina tikslumą ir maksimalią surinkimo kokybę. Kartu „Mercedes-AMG“ nereikia naujos linijos šiems gana retiems varikliams.
 
Tai koks rezultatas? 421 ag ir 500 Nm ties 5000-5250 apsisukimų per minutę. Variklis pasieks 7200 apsisukimų, o entuziastai tikisi, kad tai bus galima ne tik pamatyti, bet ir pajusti. Beje, pojūčiai turėtų būti geriausia M 139 pusė - inžinieriai pasistengė sukurti malonią, tolygią ir neplokščią galios kreivę. Daugelis mažus benzininių variklių su turbokompresoriais šiek tiek primena dyzelinius agregatus, tačiau M 139 toks neturėtų būti. „Mercedes-AMG“ teigia, kad naujasis variklis bus energingas ir prie žemų sūkių, tačiau ypač atgis viršutiniame diapazone.
 
Beje, jei jums sunku įsivaizduoti, ką reiškia serijinės gamybos keturių cilindrų variklis, išvystantis 421 ag, prisiminkite, kad daugeliui pažįstamas „Ferrari 360“, gamintas 1999–2004 metais, galėjo pasigirti tik 395 ag (294 kW). 
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt