Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-05-23
MIT dirbtinio intelekto specialistas: „Tesla DI sistema neturi konkurencijos – ir tai rimta problema


Pasak MIT mokslininko Lex’o Fridman’o, kuris dirba dirbtinio intelekto bei savavaldžių transporto priemonių srityse, „Tesla“ programinė įranga yra taip stipriai pažengusi į priekį, kad kiti automobilių gamintojai turėtų stipriai sunerimti. Tačiau šis „Tesla“ progresas turi ir neigiamą aspektą.
 
Pasak Lex’o, „Tesla“ kompanija praktiškai neturi konkurencijos, o tai gali sulėtinti šių technologinių naujovių progresą.
 
Lex’as Fridman’as tapo ypač gerai žinomas po to, kai paskelbė savo tyrimo rezultatus. Jis tyrinėjo „Tesla“ autopilotą ir kitas vairuotojo pagalbos bei autonomines vairavimo sistemas.
 
Naujame savo interviu dirbtinio intelekto ekspertas Lex’as Fridman’as teigė, kad visiškai palaiko „programinė įranga pirmiausiai“ požiūrį, kai kalbama apie savavaldes transporto priemones.
 
Jis yra įsitikinęs, kai pirmiausiai reikia dirbti būtent šioje srityje, jei norime pereiti prie tokių transporto priemonių:
 
„Manau, kad turime leisti geriems programinės įrangos inžinieriams atlikti savo darbą. Norėčiau, kad kitos bendrovės konkuruotų su Tesla. Programinės įrangos srityje Tesla yra labai stipriai išsiveržusi į priekį. Ji automobilių sektoriuje lenkia visus ir tai yra problema. Konkurencija yra geras dalykas ir aš baiminuosi, kad kiti nuo Tesla kompanijos taip stipriai atsilikdami jau nedaro Tesla spaudimo, tad tiesiog gali pritrūkti idėjų [ir taip sulėtės progresas].“
 
Lex’as Fridman’as taip pat pridūrė, kad daugelis automobilių neturi galimybės „savo programinę įrangą atnaujinti belaidžiu būdu, išskyrus tik bazinės informacijos pateikimą.“
 
Ir DI ekspertas yra teisus. Nė vienas automobilių gamintojas neturi tokių galimybių, kaip „Tesla“ ir tik „GM“ bei „Porsche“ pranešė bandantys išplėsti savo galimybes atsiųsti programinės įrangos naujinimus į savo gaminamus automobilius.
 
Tačiau Lex’as Fridman’as teigia, kad „Tesla yra neabejotinas lyderis su savo programine įranga. Tai yra jų transporto priemonių pagrindas ir nei vienas kitas didelis automobilių gamintojas negali prilygti Tesla“.
 
Visas interviu su Lex’u Fridman’u:

technologijos.lt
Susiję straipsniai
Nauja „Mercedes-Benz“ „Marco Polo“ gama keičia suvokimą apie prabang  
Naujas „Renault Mégane R.S. Trophy-R“: išskirtinių duomenų sportinis  
„Shooting Brake“ – automobilių segmentas, kuriame dera dvi priešingo  
Galingas ir elegantiškas: „Audi Q3 Sportback“  
Nauja elektrinio SUV versija: „Audi e-tron 50 quattro”  
Kas čia, vėl 2008-ieji?! „Mazda“ Niurburgringe testuoja porą RX-8 au  
„Mercedes-AMG“ sukūrė galingiausią 4 cilindrų variklį pasaulyje – 42  
„Tesla“darbuotojai prisipažino: naudojame izoliacinę juostą norėdami  
Tyrimas atskleidė, kaip prabangūs automobiliai pasiekia Šiaurės Korė  
Po 60 metų istorijos į kelius išrieda pirmasis elektrinis „MINI“  
Subalansuotas: naujasis „Ford Focus ST“ išplėtė „karštojo hečbeko“ s  
Hibridinių automobilių gidas: kuo skiriasi „mild“ nuo „plug-in“?  
„Tesla“ sumušė rekordą – tokių rezultatų nesitikėjo net Volstryto fi  
Tik lenktynių trasai skirtas „Ford GT Mk II“ kainuos daugiau nei mil  
Kia XCeed: miesto krosoveris derina visureigio praktiškumą su hečbek  
Pakylėtas į naują lygį: atnaujintas „Audi Q7”  
Tesla greitai turės elektromobilį, kuris vienu įkrovimu nuvažiuos 64  
Nieko sau: „Ford Puma“ virto miesto visureigiu  
8 serijos BMW šeimą papildė „Gran Coupe“ modelis  
BMW „M“ padalinys pristatė pagrindinę metų naujieną – „BMW M8“ ir „B  
VIDEO