Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-05-23
MIT dirbtinio intelekto specialistas: „Tesla DI sistema neturi konkurencijos – ir tai rimta problema


Pasak MIT mokslininko Lex’o Fridman’o, kuris dirba dirbtinio intelekto bei savavaldžių transporto priemonių srityse, „Tesla“ programinė įranga yra taip stipriai pažengusi į priekį, kad kiti automobilių gamintojai turėtų stipriai sunerimti. Tačiau šis „Tesla“ progresas turi ir neigiamą aspektą.
 
Pasak Lex’o, „Tesla“ kompanija praktiškai neturi konkurencijos, o tai gali sulėtinti šių technologinių naujovių progresą.
 
Lex’as Fridman’as tapo ypač gerai žinomas po to, kai paskelbė savo tyrimo rezultatus. Jis tyrinėjo „Tesla“ autopilotą ir kitas vairuotojo pagalbos bei autonomines vairavimo sistemas.
 
Naujame savo interviu dirbtinio intelekto ekspertas Lex’as Fridman’as teigė, kad visiškai palaiko „programinė įranga pirmiausiai“ požiūrį, kai kalbama apie savavaldes transporto priemones.
 
Jis yra įsitikinęs, kai pirmiausiai reikia dirbti būtent šioje srityje, jei norime pereiti prie tokių transporto priemonių:
 
„Manau, kad turime leisti geriems programinės įrangos inžinieriams atlikti savo darbą. Norėčiau, kad kitos bendrovės konkuruotų su Tesla. Programinės įrangos srityje Tesla yra labai stipriai išsiveržusi į priekį. Ji automobilių sektoriuje lenkia visus ir tai yra problema. Konkurencija yra geras dalykas ir aš baiminuosi, kad kiti nuo Tesla kompanijos taip stipriai atsilikdami jau nedaro Tesla spaudimo, tad tiesiog gali pritrūkti idėjų [ir taip sulėtės progresas].“
 
Lex’as Fridman’as taip pat pridūrė, kad daugelis automobilių neturi galimybės „savo programinę įrangą atnaujinti belaidžiu būdu, išskyrus tik bazinės informacijos pateikimą.“
 
Ir DI ekspertas yra teisus. Nė vienas automobilių gamintojas neturi tokių galimybių, kaip „Tesla“ ir tik „GM“ bei „Porsche“ pranešė bandantys išplėsti savo galimybes atsiųsti programinės įrangos naujinimus į savo gaminamus automobilius.
 
Tačiau Lex’as Fridman’as teigia, kad „Tesla yra neabejotinas lyderis su savo programine įranga. Tai yra jų transporto priemonių pagrindas ir nei vienas kitas didelis automobilių gamintojas negali prilygti Tesla“.
 
Visas interviu su Lex’u Fridman’u:

technologijos.lt
Susiję straipsniai
„Volkswagen“ pristatė galingiausią GTI šeimos narį – „Golf GTI TCR“  
„Audi E-Tron“ gali būti karštesnis nei kas nors norėtų - gamintojas   
Toyota Supra turi daugiau galios nei žadėta ir kodėl testai atrodo g  
„Panasonic“ jau dabar mato, kad „Tesla Model Y“ gamyba sukels rimtų   
Keturiasdešimt „Ford Focus“ atspalvių   
Atnaujintuose sportiškiausiuose MINI modeliuose – įspūdingas galios   
Atnaujintas „Discovery Sport“: nuotykių ieškotojas, dėvintis elegant  
Niurburgo trasoje registruotas rekordas, kurį pasiekė naujas „Renaul  
HONDA HR-V Sport: miesto visureigis užsiaugino raumenis  
„Audi e-tron“ elektrinio SUV nebus tiek daug, kiek planuota – „Audi“  
„Volvo“ automobiliai vieni kitus perspės apie slidžias atkarpas ir k  
Tinka tolimoms kelionėms: nauji Audi S6 ir S7 TDI modeliai su elektr  
Finišas: lietuvis ir senutė HONDA - naujo rekordo aplink Australiją   
Gąsdinantis hakerių darbas - vos trys lipdukai ant kelio gali sukelt  
„Smart“ gyvens! Tik kažin, ar kas nors dėl to labai džiaugiasi  
Sensacingas precedentas - Pekino teismas sustabdė „Range Rover Evoqu  
Ženevos automobilių parodoje „Volkswagen“ pristatė galingiausią isto  
Atnaujintas „Mercedes-Benz GLC“ turės kuo nustebinti: galėsite valdy  
Musko pažadas dėl „Model 3“ kainos tampa realybe  
Neįprasto kėbulo „Range Rover SV“ buvo atšauktas dar net neprasidėju  
VIDEO