Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-12-02
Mokslininkai apibrėžė geriausią strategiją automobilio statymui prie prekybos centro

Mokslininkai apibrėžė geriausią strategiją automobilio statymui prie prekybos centro

 ©heartbeaz (CC BY 2.0) | commons.wikimedia.org

Dabar - šventinis laikotarpis. Net jei jums tai ir nepatinka, tikriausiai lankysitės prekybos centre, ieškodami dovanų. Tai ne visada siejasi su maloniausiomis emocijomis, nes aikštelės būna sausakimšos. Tačiau Santa Fė instituto ir Bostono universiteto mokslininkai yra apibrėžę geriausią strategiją, kur surasti geriausią stovėjimo vietą jūsų automobiliui.
 
Reikalas tame, kad visi nori sutaupyti laiko ir energijos. Galbūt jūs juokiatės iš tų, kurie savo automobilį visada palieka prie pat prekybos centro durų, tačiau jei aikštelė būtų tuščia, tikriausiai ir jūs ten statytumėte savo mašiną. Kita vertus, šiuo metu laisvų stovėjimo vietų pasirinkimas pastebimai sumenks.
 
Įsivaizduokime, kad įvažiavimas į aikštelę yra toliausiame taške nuo prekybos centro durų. Tuomet vairuotojas gali laikytis vienos iš trijų strategijų:
 
Pesimistas sustos pirmoje pasitaikiusioje vietoje - toks vairuotojas nepraleis laisvos vietos. Tai yra saugi strategija, nes antro rato aplink aikštelę dažniausiai sukti nebereikia.

Optimistas praleis visas laisvas stovėjimo vietas iki pat paskutinės akimirkos. Taip, automobiliai prie įėjimo stovi tankiau, bet juk kas nors ir iš ten gali išvažiuoti, atlaisvindamas pačią geriausią vietą.

Praktiškas vairuotojas praleis pirmąją laisvą vietą, bet sustos antroje.

Mokslininkai apskaičiavo, kad praktiškoji strategija yra pati efektyviausia. Tokie vairuotojai sustoja šiek tiek arčiau įėjimo, tačiau nerizikuoja, jog reikės sukti antrą ratą. Taigi, jie dažniausiai sutaupo laiko - kai optimistai nusivylę sukasi atgal, praktiškieji vairuotojai jau eina į parduotuvę.
 
Kita vertus, antroje vietoje yra būtent optimisto strategija. Nors tikimybė, kad tokiam vairuotojui pasiseks nėra didelė, sėkmės atveju jis gaus didelį atlygį - sutaupytą laiką, ypač jei pirkinius į automobilį teks nešti kelis kartus. Juolab, kad ir važiuodamas tolyn nuo įėjimo į prekybos centrą jis dar gali surasti vietą, kuri bus arčiau nei ta, kurią užims pesimistas.
 
Pesimisto strategija yra pati prasčiausia iš visų paminėtų. Ji yra saugiausia, nes antrojo rato nebetenka sukti, tačiau kainuoja daugiausiai laiko, nes automobilis stovi toli nuo prekybos centro įėjimo. Kita vertus, dar prastesnė strategija vadintųsi nepataisomas optimistas - tai būtų vairuotojas, kuris vis sugrįžtų prie įėjimo, tikėdamasis, kad galbūt kažkas išvažiuos. 
 
Viskas priklauso nuo aplinkybių, mokslininkų rekomendacija yra labai apibendrinta. Svarbiausia, žinoma, kad surastumėte vietą savo automobiliui, jis jūsų lauktų saugiai ir niekam netrukdytų. Juk iš tikrųjų blogiausi yra ne optimistai, o tie, kurie savo automobilius palieka ant aikštelės keliukų šalia stovėjimo vietų, užima net kelias vietas (kartais kvailai teisindamiesi, kad bijo, jog jų automobilį durelėmis aptrankys kiti), pažeisdami taisykles statosi neįgaliesiems ar šeimoms skirtose vietose.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt