Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-08-25
Naują erą „Volkswagen“ pasitiks atsinaujinusi - kitą mėnesį bus pristatytas naujas markės logotipas


Mes žinojome, kad tai nutiks. Emisijų skandalo supurtyta „Volkswagen“ nusprendė sukti nauju keliu ir gamins elektromobilius. Taigi, naujam istorijos etapui reikalingi ir nauji simboliai. Jau kitą mėnesį vyksiančioje Tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje pasaulis išvys naują „Volkswagen“ logotipą. Tik koks jis bus?
 
„Volkswagen“ prisidirbo, kai 2015 metais buvo pričiupta klastojanti savo dyzelinių automobilių emisijų rezultatus. Smūgis buvo didžiulis - grąžinta tūkstančiai automobilių, kurie vėliau buvo sunaikinti. Kompanija patyrė milijardinius nuostolius, o ir jos įvaizdžiui buvo pakenkta labai rimtai. Po to „Volkswagen“ nusprendė keisti strategiją ir orientuotis į elektromobilius. Nors tai ir taip buvo logiškas žingsnis, akivaizdu, kad jį paskatino ir naujo įvaizdžio paieškos.
 
„Volkswagen“ Frankfurte pristatys pirmąjį markės visiškai elektrinį serijinės gamybos automobilį ID 3. Tai - pirmasis naująją MED platformą naudojantis elektromobilis, tačiau ateityje jų bus gerokai daugiau. Tuo pačiu bus pristatytas ir naujas logotipas, tačiau revoliucijos nesitikėkite.
 
Štai kaip „Volkswagen“ logotipas atrodė 1938 metais:

 
Pirmasis „Volkswagen“ logotipas 
©commons.wikimedia.org

Žinoma, jis turi papildomų elementų, tačiau jo centre - pažįstamas simbolis. „Volkswagen“ kadaise kratėsi ir istorinių ryšių su Hitleriu, tačiau logotipas savo esme liko toks pat. 
 
Iš tikrųjų, „Volkswagen“ su tuo nesutiktų. Markės logotipas keičiasi reguliariai - „Volkswagen“ jų turėjo maždaug dešimt. Keitėsi linijų storis, bendras logotipo siluetas ir spalvos.

 
„Volkswagen Karmann Ghia“ puošęs logotipas 
©commons.wikimedia.org

Naujasis logotipas bus gerokai paprastesnis už dabartinį. „Volkswagen“ marketingo vadovas Jochenas Sengpiehlas teigia, kad dabartinis logotipas, naudojamas nuo 2010 metų, yra „per sunkus“. Naujasis logotipas išlaikys VW raides, tačiau jos bus visiškai dvimatės. Toks formatas geriau tinka skaitmeninei erai. Naujame logotipe V ir W raidės nesilies, apatinė W dalis taip pat bus atskirta nuo perimetrą juosiančio apskritimo.
 
Tiesa, 2D logotipas „Volkswagen“ nėra naujiena. Toks jis anksčiau ir buvo - prie 3D dizaino buvo pereita tik 1995 metais.



Taip „Volkswagen“ logotipas atrodė iki 1995-ųjų 
©Gamintojo nuotrauka

Logotipas galbūt ir atrodys beveik lygiai taip pat kaip senasis, tačiau tai vis tiek yra labai brangus atsinaujinimas. „Volkswagen“ skaičiuoja, kad tai paveiks 171 valstybę ar regioną. Logotipai turės būti pakeisti daugiau nei 10 tūkstančių atstovybių ir priežiūros centrų. Apytiksliai skaičiuojama, kad reikės pakeisti 70 tūkstančių didelių logotipų ir nesuskaičiuojamą skaičių mažesnių. Tai bus didžiausia tokio tipo operacija pasaulyje.
 
Žinoma, logotipo keitimas yra lėtas procesas, kuris bus vykdomas palaipsniui. Todėl gerai, kad logotipas pasikeis nežymiai - kardinalius pokyčius reikėtų vykdyti greičiau. Tačiau jau artimiausiu metu debiutuosiantys modeliai nešios naują simboliką.
Šiuos „Volkswagen“ logotipus reikės keisti 
©Gamintojo nuotrauka

„Volkswagen“ nuopolis 2015 metais nėra pamirštas, tačiau šio gamintojo automobiliai vis dar yra nepaprastai populiarūs. Tikriausiai kardinalūs logotipo pokyčiai markės mėgėjų būtų sutikti nepalankiai.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Bugatti Chiron pasiekė rekordinį 490 km/val. greitį, bet automobilio  
Jaguar patiria milijardinius nuostolius, bet ruošia tokius elektromo  
Protingas ar kvailas sprendimas? Audi šalia Tesla įkrovimo stotelių   
„Koenigsegg“ įsižeidė dėl parduodamo diktatoriaus sūnaus „One:1“ kai  
Audi paviešino tokią elektromobilio reklamą, kad net konkurentai sus  
5 įprastų dalykų Bugatti Chiron savininkai negali daryti. Brangus au  
Neįprastas vaizdas elektromobiliuose - kodėl „Jaguar I-Pace“ turi to  
Naujasis „Porsche 911“ pats kovos su akvaplanavimu - kaip tai bus pa  
Superautomobiliai turi savų keistenybių - „Lamborghini Murciélago“ s  
„Bugatti Veyron“ detalės ir remontas kainuoja juokingai daug - palyg  
Kam iš tiesų skirtos „o, Dieve!“ rankenėlės automobiliuose? Daugelis  
Kodėl „Rolls-Royce“ gamina ir automobilius, ir lėktuvų variklius ir   
Technologijos automobilius daro išraiškingesnius ir leidžia išsiskir  
Ar žinote, kad pirmos kartos BMW Z4 turėjo paslėptą dizaino elementą  
Naujasis „Range Rover Evoque“ leidžia vairuotojui pažvelgti kiaurai   
Kodėl vieni automobiliai yra gražūs, o kiti – ne?  
Kodėl „Porsche“ užvedimo spynelė yra kairėje vairo pusėje? Juk daugu  
Aliuminis yra lengvesnis, saugesnis ir nerūdija - negi plieniniams k  
Turbūt taip negaminamas joks kitas automobilis, kaip gaminami „Bentl  
Automobilių ratlankiai didėja, tačiau komfortas – nemažėja   
VIDEO