Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2015-09-10
Naujasis „Renault Mégane“ – dinamiškas ir išskirtinis dizainas
Praėjus 20 metų nuo „Renault Mégane“ gamybos pradžios ir visame pasaulyje pardavus daugiau nei 6,5 milijono automobilių, „Renault“ atnaujina savo svarbiausio modelio gamą, pristatydama naująjį „Mégane“. Tai jau ketvirtos kartos „Renault Megane“ modelis.
Ypač konkurencingame segmente naujasis „Mégane“ išsiskiria dinamišku stiliumi ir su niekuo nesupainiojamais priekinių bei galinių žibintų grafiniais šviesų simboliais. Naujausiojo „Mégane“ gamą vainikuoja versija GT, kuri bus siūloma nuo pat prekybos pradžios ir kurios dizainą įkvėpė „Renault Sport“. Išskirtinis, dinamiškas dizainas
Išskirtinė žibintų grafika ir subalansuotos proporcijos nurodo, kad naujasis „Mégane“ visų pirma yra „Renault“.
Būdamas 25 mm žemesnis, 47 mm platesnio priekinio tarpuvėžio ir 39 mm platesnio galinio tarpuvėžio nei „Mégane 3“, naujasis „Mégane“ skiriasi tvirtesne stovėsena. Jo proporcijos su 28 mm ilgesne ratų baze ir trumpesnėmis iškyšomis primena sportinio automobilio siluetą. Franckas tęsia: „Preciziškos, tvarkingos linijos, suformavusios priekinę dalį, yra dalis šoninių paviršių. Kartu su plačiomis „pečių“ linijomis, šios linijos naujajam „Mégane“ suteikia dinamiškumą ir charakterį.“
Chromuotos apdailos detalės išryškina viršutinę pusiaujo juostos dalį ir pabrėžia priekines dekoratyvines radiatoriaus groteles, šonines emblemas ir durų rankenėles. Plonytės juostos ant kapoto, suderintos su chromuotu ženkleliu ir šoninėmis vėdinimo angomis, sustiprina priekinės dalies charakterį.
Nuo pat prekybos pradžios siūloma išskirtinė versija GT
Naujojo „Mégane GT“ priekinis buferis buvo sukurtas taip, kad parodytų sportiškesnę „asmenybę“. Jis skiriasi platesnėmis oro įsiurbimo angomis ir naujomis radiatoriaus grotelėmis su korio formos tinkleliu.
Galinėje naujojo „Mégane GT“ dalyje akį traukia du chromuoti duslintuvo antgaliai, kurie atkartoja priekines oro įsiurbimo angas ir įrėmina F1 pasaulio įkvėptą galinį aptaką. Galinė naujojo „Mégane GT“ dalis, sparnai ir priekis papuošti „Renault Sport“ ženkliukais.
Ši sportiška versija bus siūloma su nauja „Iron Blue“ (metališkai mėlyna) spalva, suderinta su „Dark Metal“ (tamsaus metalo) akcentais priekyje ir kėbulo spalva nudažytų išorinių veidrodėlių, akcentuojant „giminystę“ su GT automobilių lenktynėmis. Naujasis „Mégane GT“ komplektuojamas su 18 colių aliumininiais ratlankiais, kuriuos specialiai šiam modeliui sukūrė „Renault Sport“. Naujasis „Mégane“ bus pristatytas Frankfurte
Norėdami apie naująjį „Mégane“ sužinoti viską, nepraleiskite Frankfurto automobilių parodos. Ten pamatysite jo salono dizainą, sužinosite apie iš aukštesnio segmento „perimtas“ technologijas ir siūlomų variklių gamą.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas