Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-10-26
Nissan ruošia staigmeną - „Leaf“ gaus dar vieną variklį, išvystys 304 AG, bus varomas visais ratais



„Nissan Leaf“ ilgą laiką buvo pats populiariausias elektromobilis pasaulyje. Ir dabar pirkėjų jam netrūksta. Bet visų šių naujų, egzotiškų ir įdomių elektromobilių šešėlyje „Leaf“ atrodo kiek nuobodus. Tačiau „Nissan“ jau susiruošė šią padėtį ištaisyti - pasiruoškite sutikti keturiais ratais varomą ir 304 arklio galias turintį „Leaf“.
 
„Nissan Leaf e+“ - toks bus pilnas naujausios „Leaf“ versijos pavadinimas. Tiesa, jos dar reikės šiek tiek palaukti, bet ji jau ruošiama. Įprastas „Leaf“ turi vieną elektrinį variklį, kuris suka priekinius ratus. Įprastais to pakaktų - beveik visi tokio dydžio hečbekai kelyje yra varomi tik priekiniais ratais. Tačiau vienas po kito į rinką žengia nauji elektromobiliai, kurie turi savų privalumų - vieni yra pigesni, kiti mieliau atrodo, treti - yra praktiškesni. Taigi, „Leaf“ laikas keistis.

„Nissan“ sugalvojo, kad geriausias pokytis būtų papildomas elektrinis variklis automobilio gale. Antrosios kartos „Leaf“ turi vieną 110 kW (148 AG) variklį priekyje. Naujasis „Leaf e+“ turės du variklius, kurie kartu išvystys 304 AG arba 227 kW - karštojo hečbeko teritorija, tiesa?

„Leaf e+“ atsiras ir naujas 12,3 colių ekranas, kuris pateikinės duomenis apie automobilio dinamines savybes. Tačiau kitos stiliaus detalės, panašu, liks nepakitusios, o „Nissan“ labiau akcentuoja saugumą bei patogumą, o ne greitį, todėl tikriausiai šis automobilis savo dinaminėmis savybėmis per daug nenustebins.



„Nissan Leaf e+“ viduje bus papildomas ekranas
©Gamintojo nuotrauka

Tikriausiai jau spėjote susimąstyti - „Kaip papildomas variklis gali pagerinti komfortą?“. „Leaf“, kaip ir daugelis kitų elektromobilių, turi regeneracinio stabdymo sistemą. Vos tik vairuotojas paleidžia akceleratorių, variklis virsta generatoriumi, kuris ne tik lėtina automobilio judėjimą, bet ir sugrąžina dalį energijos atgal į baterijas. Kadangi „Leaf“ turi tik vieną tokį variklį, jis stabdo tik priekinius ratus ir automobilio svorio centras visada pasistumia pirmyn. Skamba kaip smulkmena, bet važiuojant mieste tai yra jaučiama. „Leaf e+“ turės du tokius variklius, todėl lengviau išsilaikys tiesioje padėtyje ir per daug nelinguos.

Kiekvienas „Leaf e+“ ratas bus stabdomas nepriklausomai, kad posūkiuose būtų išlaikomas stabilumas. „Nissan“ teigia, kad tai suteiks didesnį vairavimo malonumą. Galiausiai, keturiais ratais varomas „Leaf e+“ užtikrinčiau jausis ir ant šlapios ar sniegu padengtos kelio dangos.



Kiekvienas „Leaf e+“ ratas bus stabdomas nepriklausomai
©Gamintojo nuotrauka

„Leaf e+“ neabejotinai bus sunkesnis už standartinį modelį, bet turėtų būti ir gerokai smagesnis. Ar to pakaks, kad šis automobilis būtų perkamas? Sunku pasakyti, tačiau tas pačias technologijas „Nissan“ pritaikys ir kitiems savo elektromobiliams, todėl investicijos tikrai atsipirks.
Daugiau apie šį automobilį:
Nissan Leaf, 2017 - dabar
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Lietuvoje – naudotų elektromobilių bumas  
Elektromobilių varžybos – pirmąkart be rekordo  
Elektromobilių rinka kaista: ką pasiūlys nauji Nissan Leaf ir kaip j  
Net ir naujausia „Tesla Model S Raven“ versija nepasipriešina „Porsc  
„Mercedes-Benz“ ištyrė, kiek vidutiniškai automobilis nuvažiuoja kel  
Ar yra automobilių, kurie neturėtų tapti elektriniais? „Mercedes G-C  
Paaiškėjo „Tesla“ pikapo pristatymo data - laukti liko nedaug  
Istorinė diena: „Volkswagen“ pradėjo serijinę elektromobilio ID.3 ga  
„Mercedes-Benz“ padės kelininkams: automobiliai informuos apie slidž  
Volvo XC40 turi išmanųjį telefoną primenančią multimedijos sistemą -  
Baigta pirmoji Baltijos šalyse kelio atkarpa, kurios sudėtyje – plas  
Aštuntos kartos „Golf" – išmanus, junglus ir hibridinis  
Pagaliau „Tesla“ dirba pelningai – po paskelbtų trečio ketvirčio rez  
Pirmasis „Mazda“ elektromobilis MX-30: atpažįstamas, bet kitoks  
Naujasis HONDA Jazz Europoje debiutuos su hibridine pavara  
„General Motors“ svarsto sugrąžinti „Hummer“ vardą, bet ne taip, kai  
Išbandė „Taycan Turbo S“ ir „Model S P100D“ elektromobilius – „Tesla  
„Tesla“ sugrįžo į Niurburgringą naujam rekordui, patobulinti prototi  
„Volvo“ pristato naują prekės ženklą „Recharge“ ir elektrinę XC40 ve  
„Mazda“ ragina atsipeikėti - jau kitais metais pristatys naują itin   
VIDEO
Automobile-data.com Carmaniac.co.uk