Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-10-26
Nissan ruošia staigmeną - „Leaf“ gaus dar vieną variklį, išvystys 304 AG, bus varomas visais ratais

Nissan ruošia staigmeną - „Leaf“ gaus dar vieną variklį, išvystys 304 AG, bus varomas visais ratais

„Nissan Leaf“ ilgą laiką buvo pats populiariausias elektromobilis pasaulyje. Ir dabar pirkėjų jam netrūksta. Bet visų šių naujų, egzotiškų ir įdomių elektromobilių šešėlyje „Leaf“ atrodo kiek nuobodus. Tačiau „Nissan“ jau susiruošė šią padėtį ištaisyti - pasiruoškite sutikti keturiais ratais varomą ir 304 arklio galias turintį „Leaf“.
 
„Nissan Leaf e+“ - toks bus pilnas naujausios „Leaf“ versijos pavadinimas. Tiesa, jos dar reikės šiek tiek palaukti, bet ji jau ruošiama. Įprastas „Leaf“ turi vieną elektrinį variklį, kuris suka priekinius ratus. Įprastais to pakaktų - beveik visi tokio dydžio hečbekai kelyje yra varomi tik priekiniais ratais. Tačiau vienas po kito į rinką žengia nauji elektromobiliai, kurie turi savų privalumų - vieni yra pigesni, kiti mieliau atrodo, treti - yra praktiškesni. Taigi, „Leaf“ laikas keistis.

„Nissan“ sugalvojo, kad geriausias pokytis būtų papildomas elektrinis variklis automobilio gale. Antrosios kartos „Leaf“ turi vieną 110 kW (148 AG) variklį priekyje. Naujasis „Leaf e+“ turės du variklius, kurie kartu išvystys 304 AG arba 227 kW - karštojo hečbeko teritorija, tiesa?

„Leaf e+“ atsiras ir naujas 12,3 colių ekranas, kuris pateikinės duomenis apie automobilio dinamines savybes. Tačiau kitos stiliaus detalės, panašu, liks nepakitusios, o „Nissan“ labiau akcentuoja saugumą bei patogumą, o ne greitį, todėl tikriausiai šis automobilis savo dinaminėmis savybėmis per daug nenustebins.



„Nissan Leaf e+“ viduje bus papildomas ekranas
©Gamintojo nuotrauka

Tikriausiai jau spėjote susimąstyti - „Kaip papildomas variklis gali pagerinti komfortą?“. „Leaf“, kaip ir daugelis kitų elektromobilių, turi regeneracinio stabdymo sistemą. Vos tik vairuotojas paleidžia akceleratorių, variklis virsta generatoriumi, kuris ne tik lėtina automobilio judėjimą, bet ir sugrąžina dalį energijos atgal į baterijas. Kadangi „Leaf“ turi tik vieną tokį variklį, jis stabdo tik priekinius ratus ir automobilio svorio centras visada pasistumia pirmyn. Skamba kaip smulkmena, bet važiuojant mieste tai yra jaučiama. „Leaf e+“ turės du tokius variklius, todėl lengviau išsilaikys tiesioje padėtyje ir per daug nelinguos.

Kiekvienas „Leaf e+“ ratas bus stabdomas nepriklausomai, kad posūkiuose būtų išlaikomas stabilumas. „Nissan“ teigia, kad tai suteiks didesnį vairavimo malonumą. Galiausiai, keturiais ratais varomas „Leaf e+“ užtikrinčiau jausis ir ant šlapios ar sniegu padengtos kelio dangos.



Kiekvienas „Leaf e+“ ratas bus stabdomas nepriklausomai
©Gamintojo nuotrauka

„Leaf e+“ neabejotinai bus sunkesnis už standartinį modelį, bet turėtų būti ir gerokai smagesnis. Ar to pakaks, kad šis automobilis būtų perkamas? Sunku pasakyti, tačiau tas pačias technologijas „Nissan“ pritaikys ir kitiems savo elektromobiliams, todėl investicijos tikrai atsipirks.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Nissan Leaf technologijos.lt
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt