Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-11-08
Kada „Model 3“ kainuos pažadėtus 35000 JAV dolerių? Naujausias E.Musko pareiškimas apie situaciją


„Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas pripažino, kad automobilių gamintojas vis dar negali užtikrinti pažadėtosios „Model 3“ kainos – 35000 JAV dolerių. Tačiau yra ir gerų žinių: tai vis dar jų prioritetas ir jau žinoma kada automobilis pasieks tokią kainą bei paskelbė apie savo įspūdingus tarptautinės plėtros planus. Pristatydami savo 3-iojo ketvirčio finansinius rezultatus Muskas pareiškė:
 
„Jei šiandien galėtume pagaminti 35000 JAV dolerių kainuojantį automobilį, tai tą ir padarytume. Mums dar reikia atlikti daug darbo ir įdėti daug pastangų, kad galėtume pasiūlyti automobilį už 35000 ir kad tai duotų teigiamą bruto pelną. Manau, kad mums prireiks mažiau nei 6 mėnesių, kad pasiektume šį tikslą. Tai mūsų pagrindinis uždavinys.“
 
„Tesla“ anksčiau skelbė, kad bazinė „Model 3“ versija pasirodys greičiu nei per 4 mėnesius, bet panašu, jog šis tikslas atidedamas kiek ilgesniam laikui.
 
Kaip ir pranešėme kiek anksčiau, „Model 3“ elektromobilio bendroji marža per 3-iąjį ketvirtį buvo didesnė nei 20 % ir tai yra vieni geriausių kompanijos rezultatų. Bet panašu, jog ir augantis pelningumas dar nėra pakankamai didelis, kad būtų galima pasiekti žadėtąją elektromobilio kainą.
 
Paklaustas, kodėl „Tesla“ pirmiau paskelbė informaciją apie naują vidutinės klasės „Model 3“ elektromobilį, o ne bazinį ir 35000 JAV dolerių kainuojantį, Muskas atsakė:
 
„Na, mes stengiamės pasiūlyti labiausiai įperkamo elektromobilio variantą. Ir mes kol kas tiesiog neturime galimybės iškart pakliūti į 35000 dolerių kategoriją. Mes manome, kad tai gali būti tarpinis žingsnis (siekiant pasiūlyti dar pigesnį elektromobilį). Ir iš tikrųjų taip yra.“
 
„Tesla“ finansų direktorius (CFO) Deepakas Ahujas teigė, kad jiems vis dar reikia didinti gamybos efektyvumą ir kalbant apie baterijų gamybą, didinti masto ekonomiją. Tokiu būdu galėtų būti pasiektas šis tikslas – bazinis „Model 3“ elektromobilis, kurio kaina neviršytų 35000 JAV dolerių ir jis duotų pelną.
 
„Tesla“ taip pat planuoja 35000 dolerių vertės elektromobilyje pertvarkyti baterijų sistemą taip, kad tai leistų papildomai sutaupyti lėšų. Kalba eina apie mažesnio dydžio baterijų sistemą, lyginant su vidutinės klasės „Model 3“. Tad naujojo, bazinio „Model 3“ varianto galima tikėtis kitų metų pradžioje.
 
Kas dėl „Model 3“ pasirodymo Europoje, „Tesla“ patvirtino, kad dar iki šių metų pabaigos jie planuoja suteikti galimybę iš anksto rezervuotis elektromobilį europiečiams ir suteiks užsakymo knygutę. Muskas taip pat pridūrė, kad jis iki sausio mėnesio pabaigos paruoš didelę partiją „Model 3“ elektromobilių, skirtų europiečiams. Patys pristatymai klientams vyks vasario ir kovo mėnesiais:
 
„Mes tikimės, kad sausio mėnesį pradėsime gaminti didelį kiekį elektromobilių, skirtų Europai. Žinoma, laivais nugabenti šiuos automobilius klientams šiek tiek užtruks laiko, tačiau juos pristatysime iki vasario pabaigos ar kovo pradžios.“
 
Muskas pridūrė, kad dešiniavairiai elektromobiliai, kokius vairuoja Jungtinėje Karalystėje ir Australijoje, turėtų pasirodyti „2019 metų viduryje“.
 
Muskas teigė, kad Azijos-Ramiojo vandenyno regionas (APAC) gali tikėtis, kad juos elektromobiliai pasieks panašiu laiku, kaip ir Europą:
 
„Tikėtina, kad elektromobilius į APAC regioną galime pristatyti kitų metų pirmąjį ketvirtį, o jei ne – tai tikrai per antrąjį ketvirtį. Net jei taip nutiks, APAC regionas tikrai gaus elektromobilius dar iki pačio pirmojo ketvirčio pabaigos.“
 
Tad tai yra tiksliausias ir trumpiausias laikas, kokį iki šiol yra pateikusi „Tesla“ kompanija ir Elonas Muskas dėl bazinės „Model 3“ versijos ir plėtros į naujas rinkas. Be to, „Tesla“ taip pat siekia iki to laiko padidinti savo „Model 3“ gamybos apimtis, kad kompanija galėtų greičiau reaguoti į augančią paklausą.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
„BMW“ pirmą kartą oficialiai pripažino, kad „pradeda gauti į kaulus“  
Retas įvykis automobilių pramonėje: koncepcinis „Porsche 911 Speedst  
40 % elektromobilių pardavimų kritimas neišgąsdino „General Motors“   
Elonas buvo teisus dėl Tesla Model 3 Performance - elektromobilis d  
SEAT pristato naują flagmaną – didelį visureigį SEAT Tarraco  
„Jaguar I-PACE“: iš Londono į Briuselį   
„Tesla“ charizma ir nuostolingumas: kas dedasi su kompanija ir kas   
Kodėl žmonės dievina ką tik pasirodžiusį „Suzuki Jimny“ ir kodėl jis  
Naujasis „Kia ProCeed” derina išskirtinę išvaizdą, praktiškumą ir di  
„Tesla“ bandys amerikiečiams įsiūlyti jų dievinamą modelį ir tai ko   
„Tesla Roadster“ galutinai pribaigs vidaus degimo variklį?  
Atnaujintas Renault Kadjar: dar efektyvesnė išvaizda ir daugiau komf  
Pirmasis visiškai elektrinis „Jaguar I-Pace“ – jau Vilniuje   
Susinervinęs Tesla Model S savininkas padarė neįsivaizduojamą - pats  
Kodėl elektromobiliai negali patempti įprastų automobilinių priekabų  
„Ford Mustang Bullitt“: legendinis trileris atgimė nauju pavidalu  
Naujasis „Mercedes-AMG GT“ – išskirtinis vairavimo dinamiškumas ir p  
„Tesla“ tikrai moka pardavinėti automobilius, bet ar moka juos taisy  
Ekspertai tai vadina „košmaru“, o gamintojai teigia, kad viskas taip  
„Ford Fiesta ST“ išmėgino požeminį kelią – jums to pakartoti nepavyk  
VIDEO