Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-05-13
Paaiškėjo, kad „Fiat-Chrysler“ už šią paslaugą „Tesla“ kompanijai atseikės beprotišką pinigų sumą


 Visai neseniai sužinojome, kad „Tesla“ ir „Fiat-Chrysler“ susitarė apjungti savo transporto priemones. Taip „Fiat-Chrysler“ siekia atitikti griežtėjantį Europos reglamentavimą dėl anglies dioksido emisijų. Ir buvo skelbiama, kad greičiausiai „Tesla“ už tokią paslaugą iš „Fiat-Chrysler“ gaus šimtus milijonų eurų. Pasirodo, kad suma bus kur kas ženklesnė.
 
Naujasis ES reguliavimas nurodo, kad iki 2021-ųjų metų vidutinis naujų automobilių išmetamų teršalų kiekis negalės viršyti 95 gramų CO2 kilometrui.
 
Šiuo metu standartas yra 130 gr. CO2/km ir daugeliui gamintojų tai nesukelia problemų, bet 95 gramų rodiklis yra kur kas sunkiau pasiekiamas.
 
Jei gamintojai nepasieks tokių rodiklių – jų laukia griežtos baudos. Tad siekdama išvengti baudų, „Fiat-Chrysler“ ir susitarė su „Tesla“, kad jų automobiliai būtų apjungti ir skaičiuojamas bendras CO2 rodiklis.
 
Kadangi elektromobilių CO2 rodiklis yra nulinis, tai dėl šio susitarimo „Fiat-Chrysler“ automobiliai atrodys gerokai „žalesni“ nei yra iš tikrųjų ir juos kompanija galės pardavinėti Europoje. Tačiau už tai „Fiat-Chrysler“ kompanijai, kuri labai stipriai atsilikusi elektromobilių segmente, teks gerokai atverti piniginę.
 
Nors iš pradžių buvo manoma, kad toks malonumas „Fiat-Chrysler“ kainuos apie 500 mln. eurų, dabar „Financial Times“ skelbia, kad „Fiat-Chrysler“ pasiruošusi „Tesla“ kompanijai sumokėti beveik 2 milijardus eurų.
 
„Fiat-Chrysle Automobiles teigia, kad jie elektromobilių gamintojui Tesla sumokės beveik 2 mlrd. eurų, kad įgyvendintų naujus, griežtus išmetamųjų teršalų kiekių rodiklius. Taip pat pranešama, kad Fiat-Chrysler kompanijos pelnas per pirmajį šių metų ketvirtį krito 29 proc.“
 
Kitais metais „Fiat-Chrysler“ labai reikės „Tesla“ pagalbos, kad atitiktų griežtus emisijų reikalavimus, tačiau „Fiat-Chrysler“ planuoja 2021-aisiais jau turėti savo elektromobilių. Tikimasi, kad tai leis sumažinti priklausomybę nuo „Tesla“ kompanijos, o „visiškai nepriklausomi Fiat-Chrysler ketina tapti 2022-aisiais.“
 
Akivaizdu, jog „Fiat-Chrysler“ pramiegojo įsibėgėjančią elektromobilių revoliuciją ir dabar už tai turi stipriai susimokėti. O „Tesla“ kompanijai du papildomi milijardai eurų tikrai pravers įgyvendinant kitus projektus ir rinkai pasiūlant naujų, dar geresnių ir tikėtina, kad pigesnių elektromobilių.
Susiję straipsniai
Naujasis „BMW“ elektromobilis pataikė į pirkėjų poreikius?   
Nauja „Mercedes-Benz“ „Marco Polo“ gama keičia suvokimą apie prabang  
Naujas „Renault Mégane R.S. Trophy-R“: išskirtinių duomenų sportinis  
„Shooting Brake“ – automobilių segmentas, kuriame dera dvi priešingo  
Galingas ir elegantiškas: „Audi Q3 Sportback“  
Nauja elektrinio SUV versija: „Audi e-tron 50 quattro”  
Kas čia, vėl 2008-ieji?! „Mazda“ Niurburgringe testuoja porą RX-8 au  
„Mercedes-AMG“ sukūrė galingiausią 4 cilindrų variklį pasaulyje – 42  
„Tesla“darbuotojai prisipažino: naudojame izoliacinę juostą norėdami  
Tyrimas atskleidė, kaip prabangūs automobiliai pasiekia Šiaurės Korė  
Po 60 metų istorijos į kelius išrieda pirmasis elektrinis „MINI“  
Subalansuotas: naujasis „Ford Focus ST“ išplėtė „karštojo hečbeko“ s  
Hibridinių automobilių gidas: kuo skiriasi „mild“ nuo „plug-in“?  
„Tesla“ sumušė rekordą – tokių rezultatų nesitikėjo net Volstryto fi  
Tik lenktynių trasai skirtas „Ford GT Mk II“ kainuos daugiau nei mil  
Kia XCeed: miesto krosoveris derina visureigio praktiškumą su hečbek  
Pakylėtas į naują lygį: atnaujintas „Audi Q7”  
Tesla greitai turės elektromobilį, kuris vienu įkrovimu nuvažiuos 64  
Nieko sau: „Ford Puma“ virto miesto visureigiu  
8 serijos BMW šeimą papildė „Gran Coupe“ modelis  
VIDEO