Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-09-07
Prasideda kritinis laikas elektromobilių erai: kodėl dabartiniai sprendimai gali nulemti ateitį

Prasideda kritinis laikas elektromobilių erai: kodėl dabartiniai sprendimai gali nulemti ateitį

Jau greitai startuos dar viena šiųmetė automobilių paroda. Šįkart pasaulio akys ir objektyvai susmigs į Vokietijos Frankfurto mieste vyksiantį reginį. Jame neabejotinai pirmaisiais smuikais gros elektromobiliai. Viena iš populiariausių šių dienų objektų. Juos mėgsta žiniasklaida. Apie juos pasakoja juos kuriančios įmonės. Jais žavisi klimato kaita besipiktinantieji, bet ar pristatomos mašinos sulauks tokio pat pirkėjų dėmesio?
 
„Forbes“ susisiekė su keliais skirtingų sričių atstovais, su kuriais buvo aptartos elektromobilių ateities perspektyvos. Trumpai apžvelkime kokios ekspertų nuomonės.

Šiuo metu rinkoje važinėja ne vienas elektromobilis, tačiau iki elektros amžiaus toli. „Tesla“ tapo sinonimu tokių automobilių. Ją visi nori nugalėti, bet nors firmos sukurti automobiliai pasiekė masinės gamybos apimtis, ta tikroji masinė gamyba vis dar neišpildyta. Kol kad geriausiai parduodami būtent patys brangiausi modeliai, kuriuos gali įsigyti retas žmogus. O ir įsigytas tampa ne kasdieniniu automobiliu.

Į rinką įžengė ir kitos garsios įmonės gaminsiančios brangius sportinius automobilius. Frankfurto paroda gali tapti ta, kurioje debiutuos daugiausia prieinamų elektromobilių: Honda e-car, nebe konceptinį modelį, Mercedes EQV keleivinį furgoną, Mini Electric, SmartEQ ForTwo, Vouxhall/Opel Corsa, VW ID.3. Dauguma šių mašinų orientuosis į eilines pajamas turinčius ir norinčius darbinės mašinos.

Įmonės stengiasi pasirodyti. Ypač Volkswagen vis dar kenčianti „dyzelgeito“ skandalo padarinius.  Jie per penkerius metus nori į šią rinką investuoti per 50 milijardų dolerių (apie 45 milijardus eurų). Vokiečių įmonė vienas stambiausių žaidėjų automobilių pramonėje. Jie turi įrankius pokyčiams. Jei tik žmonės pirks tai kas jiems siūloma.

Kardifo verslo mokyklos profesorius Peteris Velesas (Peter Welles) labiausiai nerimauja dėl padėties pasaulyje. Elektromobilių gamybai ir tobulinimui reikia didelio kiekio įvairių metalų, mineralų. Tačiau jų kainos kyla, ypač dėl vykstančių neramumų rinkose. JAV ir Kinijos kainų karo, vykstančio Breksito keliamų neramumų ES, vienoje potencialiai didžiausių elektromobilių pirkėjų rinkoje. Jei kainos ar kiti veiksniai įtakos sprendimus pirkti, įmonių inversijos be adekvačių pardavimų gali būti nuostolingos. „Tai ne pats geriausias momentas industrijos vykdomam elektrifikacijos pikui“.

Davidas Beilis (David Baley), Birmingemo ekonomikos mokyklos profesorius kiek pozityvesnis elektromobilių atžvilgiu. Vis tik jo pastebėjimais, rinkai gali būti pavojinga Kinija. Jų elektromobiliai mažesni, kur kas patrauklesnės kainos.

Kainos neabejotinai dar vienas svarbus faktorius ar žmonės pirks elektromobilį. Politiniai sprendimai, kuriais sunkinamas įprastų mašinų su vidaus degimo varikliu eksploatavimas gali būti skatinamoji priemonė.

2018 metais Europoje tik 2% iš naujai įsigytų automobilių buvo elektriniai. JAV investicinio banko „Morgan Stanley“ vertinimais, 2025  metais pasaulinėje rinkoje elektromobiliai gali tikėtis apie 10%, dar po penkerių metų iki 20% pardavimų apimties. Didžiosios įmonės gali būti sutrikdytos jei ne sužlugdytos. Juk jos skubėdamos per trumpą laiką išleido milžiniškas sumas tyrimams, konstravimui, esamų gamybos linijų perdarymui.

Jei pirmieji masiniai elektromobiliai nepateisins vilčių, gali sumažėti naujų modelių pasiūla. Dalis lėšų skiriamų šiai sričiai būti nukreiptos į alternatyvius projektus. Pavyzdžiui grįžti prie vidaus degimo variklių tobulinimo, tęsti hibridinių automobilių kūrimą ar kuro elementų tobulinimą (pvz: vandenilio reakcijos).
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Volkswagen ID.3 technologijos.lt
Susiję straipsniai
„Volkswagen“ pristatė atnaujintą ID.3 elektromobilį Baltijos šalyse „Volkswagen“ pristatė atnaujintą ID.3 elektromobilį Baltijos šalyse 
Elektrinės „Volkswagen“ naujienos: atnaujinto ID.3 išankstinė prekyba ir specialus ID.4 pasiūlymas Elektrinės „Volkswagen“ naujienos: atnaujinto ID.3 išankstinė prekyb 
Atnaujinto ID.3 premjera: patobulintos kokybės, madingas, skaitmeninis Atnaujinto ID.3 premjera: patobulintos kokybės, madingas, skaitmenin 
„Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam jos prireikė? „Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
Volkswagen ID.3 1ST VS Nissan Leaf E+ Volkswagen ID.3 1ST VS Nissan Leaf E+ 
„Volkswagen ID.3“ kandžiojasi? Svarbus elektromobilis netikėtai sužeidė garsų automobilių žurnalistą „Volkswagen ID.3“ kandžiojasi? Svarbus elektromobilis netikėtai suže 
Spalį Lietuvoje parduota triskart daugiau naujų elektromobilių Spalį Lietuvoje parduota triskart daugiau naujų elektromobilių 
Baltijos šalis pasiekė pirmieji „Volkswagen ID.3“ Baltijos šalis pasiekė pirmieji „Volkswagen ID.3“ 
„VW“ atksleidė, kokio tipo pirkėjai masiškai perka „ID.3“ elektromobilius – rezultatai nustebins „VW“ atksleidė, kokio tipo pirkėjai masiškai perka „ID.3“ elektromob 
„Volkswagen ID.3 1st „Volkswagen ID.3 1st" Lietuvą pasieks rugsėjį: savininkams – 1600 eu 
„Volkswagen“ ruošiasi nustebinti – šį elektromobiliuką galės įsigyti visi „Volkswagen“ ruošiasi nustebinti – šį elektromobiliuką galės įsigyti 
Aptiko slaptą aikštelę su tūkstančiais „VW ID.3“ elektromobilių – ir tokių vietų gali būti ne viena Aptiko slaptą aikštelę su tūkstančiais „VW ID.3“ elektromobilių – ir 
Kalbos, jog elektromobiliai yra brangūs, netenka prasmės - ID.3 bus pigesni už įprastus automobilius Kalbos, jog elektromobiliai yra brangūs, netenka prasmės - ID.3 bus  
„VW“ vadovas apie koronaviruso poveikį automobilių pramonei ir griežtesnius taršos standartus „VW“ vadovas apie koronaviruso poveikį automobilių pramonei ir griež 
 „Volkswagen“ vadovas: „vis dar galime su Tesla žengti koja kojon ir tam tikru metu juos aplenkti“ „Volkswagen“ vadovas: „vis dar galime su Tesla žengti koja kojon ir 
Milijonai Volkswagen elektromobilių 2 metais anksčiau nei planuota –„2020-ieji bus kertiniai metai Milijonai Volkswagen elektromobilių 2 metais anksčiau nei planuota – 
„Volkswagen“ apsisprendė – amerikiečiai negaus „ID.3“ elektromobilių „Volkswagen“ apsisprendė – amerikiečiai negaus „ID.3“ elektromobilių 
 Išgirskite - „Volkswagen“ atskleidė, kokį garsą skleis ID.3 Išgirskite - „Volkswagen“ atskleidė, kokį garsą skleis ID.3 
Istorinė diena: „Volkswagen“ pradėjo serijinę elektromobilio ID.3 gamybą Istorinė diena: „Volkswagen“ pradėjo serijinę elektromobilio ID.3 ga 
„Volkswagen“ pradeda naują erą su pasauline ID.3 premjera „Volkswagen“ pradeda naują erą su pasauline ID.3 premjera 
Vokiečiai įsitikinę: „Volkswagen ID.3“ sukels tokį pat perversmą, kaip „Golf“ ir „Beetle“ Vokiečiai įsitikinę: „Volkswagen ID.3“ sukels tokį pat perversmą, ka 
„Volkswagen“: „Mes elektromobilius gaminsime milijonams, o ne skirtus milijonieriams“ „Volkswagen“: „Mes elektromobilius gaminsime milijonams, o ne skirtu 
Visas „Volkswagen“ elektromobilio „ID.3“  rezervacijas lietuviai iššlavė per kelias valandas Visas „Volkswagen“ elektromobilio „ID.3“ rezervacijas lietuviai išš 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt