Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-04-12
„Toyota“ žengė istorinį žingsnį - leis naudotis savo hibridinėmis ir vandenilinėmis technologijomis


Atsižvelgusi į laiko, lėšų bei išteklių sąnaudas, kurios yra būtinos norint sukurti tvarius mobilumo sprendimus, padedančius mažinti didėjančią taršą toliau naudojant dabartines technologijas, „Toyota Motor Corporation“ pranešė taikysianti dvi priemones, susijusias su bendrovės patentais ir techninėmis žiniomis, kad būtų toliau plačiai populiarinamos elektrifikuotos transporto priemonės, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
 
Pirma, „Toyota“ suteiks nemokamas licencijas, leidžiančias naudotis beveik 24 000 jai priklausančių įvairių automobilių elektrifikavimo technologijų patentų (įskaitant dar nepatvirtintus patentus). Antra, „Toyota“ teiks mokamą techninę pagalbą kitiems elektrifikuotus automobilius kuriantiems ir pardavinėjantiems gamintojams, kurie savo galios agregatuose naudos „Toyota“ variklius, akumuliatorius, galios valdymo blokus (PCU), elektroninius valdymo blokus (ECU) ir kitas automobilių elektrifikavimo sistemos technologijas.
 
Siūlydama nemokamas patentų licencijas ir techninę pagalbą naudojant „Toyota“ automobilių elektrifikavimo sistemas, bendrovė siekia skatinti tolesnę elektrifikuotų transporto priemonių plėtrą ir kartu padėti vyriausybėms, automobilių gamintojams ir plačiajai visuomenei įgyvendinti su klimato kaita susijusius tikslus.
 
„Atsižvelgdami į gausybę užklausų, gaunamų iš įmonių, kurios pripažįsta hibridinių ir kitų elektrifikuotų transporto priemonių populiarinimo būtinybę, mes manome, jog dabar yra pats metas pradėti bendradarbiavimą, – teigė „Toyota Motor Corporation“ valdybos narys ir vykdomasis viceprezidentas Shigeki Terashi. – Jei per artimiausius 10 metų elektrifikuotų automobilių skaičius sparčiai išaugs, jie taps standartu. Mes tikimės, jog galėsime atlikti svarbų vaidmenį šiame procese.“
 
Nemokami patentai apima pažangias technologijas, naudojamas elektrifikuotuose automobiliuose, ypač hibridiniuose elektromobiliuose (HEV), kurios padėjo „Toyota“ padidinti našumą, sumažinti matmenis ir išlaidas. Kalbant konkrečiau, įtraukti dalių ir sistemų, tokių kaip elektriniai varikliai, galios valdymo blokai (PCU) ir sistemų valdymo įranga, patentai. Tai pagrindinės technologijos, kurios gali būti naudojamos kuriant įvairių tipų elektrifikuotas transporto priemones, tarp jų hibridinius elektromobilius (HEV), iš tinklo įkraunamus hibridinius elektromobilius (PHEV) ir kuro elementais varomus elektromobilius (FCEV).
 
Iš viso „Toyota“ siūlo apie 23 740 patentų, gautų per daugiau nei 20 metų kuriant elektrifikuotų automobilių technologijas. Lincencijų naudojimo laikotarpis prasidės iš karto ir truks iki 2030 m. pabaigos. Norint sudaryti sutartis dėl patentų naudojimo, reikia susisiekti su „Toyota“ ir suderinti licencijavimo sąlygas.
 
Nuo 2015 m. sausio mėn. „Toyota“ jau pasiūlė 5680 patentų, susijusių su degalų elementais varomais automobiliais (FCEV). Dabar „Toyota“ papildomai įtraukė apie 2590 elektrinių variklių patentų, 2020 galios valdymo blokų (PCU) patentų, 7550 sistemų valdymo įrangos patentų, 1320 variklio galios perdavimo blokų patentų, 2200 krovimo įrenginių patentų ir 2380 degalų elementų patentų (bendras degalų elementų technologijų patentų skaičius padidėjo iki 8060).
 
„Toyota“ siūloma mokama pagalba apims trumpus automobilių elektrifikavimo sistemų aprašus, nurodymus dėl valdymo ir išsamius paaiškinimus dėl automobilių, kuriuose bus naudojamos bendrovės sistemos, nustatymų. Pavyzdžiui, „Toyota“ padės kitiems automobilių gamintojams užtikrinti aukštą produktų našumo lygį, susijusį su jų kuriamų automobilių degalų ekonomija, galia ir tyliu veikimu. Paslaugos bus teikiamos sudarant sutartis. Suinteresuotosioms šalims bus pateikta daugiau informacijos.
 
Siūlydama nemokamus patentus ir techninę pagalbą elektrifikuojant automobilius, „Toyota“ siekia skatinti elektrifikuotų automobilių gamybą ir jų pristatymą viso pasaulio rinkose. Jau ilgą laiką bendrovė tai laiko prioritetinės svarbos klausimu: ji tvirtai įsitikinusi, jog aplinką tausojančios transporto priemonės padės kovoti su klimato kaita mažinant išskiriamo anglies dvideginio kiekį tik tada, kai jos bus plačiai naudojamos.
 
2015 m. „Toyota“ išsikėlė tikslą sumažinti savo išmetamų teršalų kiekį ir parengė programą „Toyota Environmental Challenge 2050“, kurioje numatyti ilgalaikiai tvarios veiklos tikslai bendrovės gaminamų automobilių ir jos gamyklų išskiriamo CO2 kiekiui sumažinti. 2017 m. „Toyota“ paskelbė pardavimų planą, numatantį spartų elektrifikuotų automobilių skaičiaus padidėjimą iki 2030 m.
Susiję straipsniai
„Audi e-tron“ elektrinio SUV nebus tiek daug, kiek planuota – „Audi“  
„Volvo“ automobiliai vieni kitus perspės apie slidžias atkarpas ir k  
Finišas: lietuvis ir senutė HONDA - naujo rekordo aplink Australiją   
Gąsdinantis hakerių darbas - vos trys lipdukai ant kelio gali sukelt  
„Smart“ gyvens! Tik kažin, ar kas nors dėl to labai džiaugiasi  
Sensacingas precedentas - Pekino teismas sustabdė „Range Rover Evoqu  
Ženevos automobilių parodoje „Volkswagen“ pristatė galingiausią isto  
Atnaujintas „Mercedes-Benz GLC“ turės kuo nustebinti: galėsite valdy  
Musko pažadas dėl „Model 3“ kainos tampa realybe  
Neįprasto kėbulo „Range Rover SV“ buvo atšauktas dar net neprasidėju  
„Mazda“ vidaus degimo variklių ateitį mato net po 2050 metų  
Su kokiais defektais pas pirkėjus atkeliauja „Tesla Model 3“? Vienas  
Naujasis HONDA HR-V meta iššūkį miesto visureigių segmentui   
Mazda3 tik pasirodė ir jau sulaukė kritikos - ar pastebėsite, kas ne  
Dyzelinis „Jeep Gladiator“ galės patempti mažiau nei benzininis. Kod  
Pirmoji kregždė: naujoji „Mazda3“ debiutavo JAV  
Dar tik pirmas šaltukas, o jau prasidėjo – „Tesla Model 3“ savininka  
Štai kokius išbandymus turi ištverti naujasis „Porsche 911“: nuo šia  
Stiliaus ikona 2.0: debiutavo visiškai naujas „Range Rover Evoque“   
Lietuvoje pristatytas elektromobilių perversmo pradininkas „Hyundai   
VIDEO