Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-10-05
Triratis „Yamaha Niken“ pakerėjo ir skeptiškus motociklų pasaulio žurnalistus


Triračiai motociklai nėra jokia naujiena - tokių yra ir Lietuvoje. Tačiau kai kurie motociklų gerbėjai į juos žiūri kreivai - tai labiau automobilis nei motociklas. Buvo juokiamasi ir iš naujojo „Yamaha Niken“, tačiau gamintojas teigia, kad šis motociklas nenorėtų būti vadinamas triračiu.
 
Tai kas tai yra? Na, tai yra triratis motociklas - kad ir ką sakytų „Yamaha“, to paslėpti neįmanoma. „Niken“ vardas reiškia „du kardai“ japonų kalboje ir yra kildinamas iš tų laikų, kai tekančios saulės šalyje išpopuliarėjo kovos su dviem kardais. „Yamaha Niken“ turi du priekinius ratus, todėl, reikėtų sakyti, kad pavadinimas parinktas tinkamai.

 
„Niken“ buvo pristatytas dar pernai, tačiau jį išbandyti galėjo tik nedaug žurnalistų. Daugiau jų ant šio motociklo lipa dabar, bet prieš tai yra perspėjami - „Nebūkite tokie skeptiški“. Popularmechanics.com savo bandymus atliko vingiuotuose Alpių keliuose, kurie dažnai yra žvyruoti, drėgti, pasižymi labai aštriais posūkiais - būtent tai, ko „Yamaha“ ir norėjo.
 
Pora ratų - daugiau svorio 
 
Tai koks tas „Niken“ pasirodė žurnalistams? Visų pirma, sunkus. Priekinė važiuoklės dalis turi gerokai daugiau komponentų nei įprastų motociklų atveju. Tai ne tik pasunkina visą motociklą, bet ir pakeičia jo svorio pasiskirstymą - „Niken“ didesnę svorio dalį turi priekyje ir tai yra pastebima.

 
Žurnalistai taip pat pastebėjo, kad prie „Niken“ reikia prirpasti. Važiuojant lėčiau vairo pojūtis yra kiek neįprastas, sunkus. Tačiau vos pasiekus didesnį greitį „Niken“ atgyja ir vieną po kito ryja posūkius - galima net pamiršti, kad jis yra triratis.
 
Pasižiūrėkite į „Niken“ iš arčiau:
 
  
Būtent dėl to „Yamaha“ ir nenori, kad „Niken“ būtų vadinamas triračiu. Įprasti triračiai motociklai posūkius įveikia labai plokščiai, o „Niken“ pasvyra dideliu kampu, išlaikydamas labai gerą sukibimą. Būtent dėl to toks sprendimas ir buvo pasirinktas - dvi padangos su kelio danga sukimba geriau nei viena. Šis motociklas skatina vairuotoją paspausti - dar yra sukibimo, greičiau.
 
Ir jo tikrai netrūksta. Žurnalistai teigia, kad net ne patys drąsiausi motociklininkai apžergę „Niken“ jaučiasi geriau. Jie ima žvelgti toliau, stebėti posūkius, o ne kelio dangą. Galima anksčiau stabdyti - juk pora stabdžių irgi veikia geriau.
 
„Yamaha Niken“ leidžia posūkiuose stipriai pasvirti 
 
Net ir patyrę motociklininkai negaili pagyrų „Niken“. Jis suteikia pasitikėjimo ir visiškai nieko neatima - laisvės pojūtis yra tas pats, o greičio - dar daugiau. Tiesa, negalima sakyti, kad toks dizainas neturi trūkumų. Padidėjęs oro pasipriešinimas gali pasijusti greitkeliuose. Taip pat yra daugiau detalių kurias reikės prižiūrėti. Juk ir padangas pasikeisti bus brangiau. Tačiau tai - menkas trūkumas, nes „Niken“ gyvena vingiuotuose keliuose, kur niekas padangų negaili.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Retas įvykis automobilių pramonėje: koncepcinis „Porsche 911 Speedst  
40 % elektromobilių pardavimų kritimas neišgąsdino „General Motors“   
Bugatti Veyron nuoma kainuoja didelius pinigus, bet net tie, kurie i  
Elonas buvo teisus dėl Tesla Model 3 Performance - elektromobilis d  
Kim Jong Unas atsinaujino ratus – dabar važinėja nauju „Rolls-Royce“  
„Jaguar I-PACE“: iš Londono į Briuselį   
„Tesla“ charizma ir nuostolingumas: kas dedasi su kompanija ir kas   
Kodėl žmonės dievina ką tik pasirodžiusį „Suzuki Jimny“ ir kodėl jis  
Naujasis „Kia ProCeed” derina išskirtinę išvaizdą, praktiškumą ir di  
„Tesla“ bandys amerikiečiams įsiūlyti jų dievinamą modelį ir tai ko   
„Tesla Roadster“ galutinai pribaigs vidaus degimo variklį?  
Atnaujintas Renault Kadjar: dar efektyvesnė išvaizda ir daugiau komf  
Pirmasis visiškai elektrinis „Jaguar I-Pace“ – jau Vilniuje   
Susinervinęs Tesla Model S savininkas padarė neįsivaizduojamą - pats  
Kodėl elektromobiliai negali patempti įprastų automobilinių priekabų  
„Ford Mustang Bullitt“: legendinis trileris atgimė nauju pavidalu  
Uždrausta „Volkswagen Polo“ reklama - įvertinkite, ar ji tikrai gal  
Naujasis „Mercedes-AMG GT“ – išskirtinis vairavimo dinamiškumas ir p  
„Tesla“ tikrai moka pardavinėti automobilius, bet ar moka juos taisy  
Ekspertai tai vadina „košmaru“, o gamintojai teigia, kad viskas taip  
VIDEO