Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2009-02-24
Pernai Renault Nissan aljansas patyrė 1,1 proc. nuosmukį
2008 m. pasaulinėje automobilių rinkoje, kurioje pardavimai smuko 5 proc., „Renault Nissan“ aljansas patyrė 1,1 proc. nuosmukį. Abi kompanijos kartu 2008 m. pardavė 6.090.304 automobilius ir užėmė 9,4 proc. pasaulinės automobilių rinkos (0,3 proc. daugiau nei 2007 m.). „Renault“ ir „Nissan“ praėjusiais metais atitinkamai pardavė 2.382.230 ir 3.708.074 automobilius. Pasauliniai „Renault“ pardavimai 2008 m. sumažėjo 4,1 proc., o „Nissan“ pardavimai 0,9 proc. augo.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Nissan Qashqai
2008 m. 4,1 proc. sumažėjus „Renault” pardavimams, rinkos dalis išaugo 3,6 proc. „Renault“ grupės, kuriai priklauso „Renault“, „Dacia“ ir „Renault Samsung“ prekiniai ženklai, pardavimai už Europos ribų pasiekė 873 798 automobilius (+1,5 proc.) ir sudarė beveik 37 proc. visų „Renault“ grupės pardavimų. Itin gerų rezultatų „Renault“ pavyko pasiekti Brazilijoje, kur per metus pardavė 115 000 automobilių ir taip savo pardavimus padidino 56,4 proc. „Renault“ padidino savo rinkos dalį 4,3 proc. ir tapo vienu iš šešių geriausiai parduodančių prekinių ženklų Brazilijoje. Rusijoje „Renault“ pardavimai augo 6,8 proc. ir antrus metus iš eilės peržengė 100 000 vnt. ribą. 2008 m. „Renault“ grupė pristatė dešimt naujų modelių: „Clio Estate“, „Grand Modus“, „Megane III“, „Megane III Coupe“, „Laguna Coupe“, „Kangoo“, „Kangoo LCV“, „Kangoo Compact“, „Logan Pick-up“, „Thalia/Symbol“. 2009 m. pab. „Renault“ grupė galės pasigirti naujausiu automobilių asortimentu visoje rinkoje (vidutinis automobilio amžius 2,2 m.). „Renault” pardavimai Europoje pernai sumažėjo 8,1 proc., tačiau kompanija padidino savo rinkos dalį 0,2 punkto iki 9 proc. 2008 m. „Nissan” („Nissan“ ir „Infiniti“ prekės ženklai) pardavė 3.708.074 automobilius ir taip savo pasaulinius pardavimus padidino 0,9 proc. Pardavimų padidėjimui įtakos turėjo naujų aštuonių modelių pristatymas: „Teana“, „Infiniti FX“, „Maxima“, „NP 200 Pickup“, „Qashqai+2“, „KIX mini SUV“, „Cube“ ir „370Z“. Japonijoje „Nissan“ pardavė 678 126 automobilius (-5,9 proc.), rinkos dalis nukrito 0,2 punkto iki 13,3 proc. JAV bendri „Nissan“ ir „Infiniti“ pardavimai sudarė 951 350 automobilių ir tai lėmė 10,9 proc. pardavimų nuosmukį. Europoje (įskaitant ir Rusiją) metiniai „Nissan” pardavimai pasiekė rekordinį skaičių - 591,139 vnt. Toks rodiklis lėmė 5,5 proc. augimą lyginant su 2007 m. Tokių rezultatų pasiekti itin padėjo „Qashqai” modelis, kurio buvo parduota 183 294 vnt. Rusija išlieka didžiausia „Nissan“ rinka Europoje, kurioje 2008 m. parduota 154 340 automobilių (+26,5 proc.). |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas