Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2012-09-05
Premjera! Septintos kartos „Volkswagen Golf“
Populiariausias Europos automobilis „Volkswagen Golf“ sulaukė naujos modelio kartos – antradienio vakarą specialios spaudos konferencijos Berlyne metu pristatytas septintos kartos „VW Golf“ hečbekas. Jei trumpai – naujasis „Volkswagen Golf“ yra geriau įrengtas, saugesnis ir greitesnis už šeštos kartos modelį. Tačiau ne viskas taip paprasta. Tarkime, „Golf 7“ yra greitesnis ne todėl, kad turi galingesnius variklius, bet todėl, kad už senąjį modelį yra lygiai 100 kg lengvesnis. Taigi, apie viską verta pakalbėti iš eilės.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Volkswagen Golf
Automobilio svoris sumažintas nedarant jokių kompromisų. Iš naujo sukurta visa elektros sistema prie sutaupyto centnerio prideda dešimtį kilogramų, panašiai svorio sutaupo ir naujas oro kondicionierius. Iš panašių smulkmenų, už senajame modelyje naudojamas detales lengvesnių pora ar penketu kilogramų, susideda puiki viršsvorio dieta. „Volkswagen Golf“ kėbulas pagamintas naudojant gerokai daugiau tvirtojo plieno. Jei šeštos kartos modelio kėbulo konstrukcijoje jo buvo 66 proc., naujame modelyje šis skaičius didėja iki 80 proc. Na, o tuose 80 proc. įskaičiuota ir 28 proc. ypač tvirto plieno. Praėjusios kartos modelis turėjo 6 proc. Spaudos pranešime labai daug dėmesio varikliams neskirta. Kalbama tik apie 1,4 TSI benzininį variklį, kuris naudodamas cilindrų atjungimo funkciją vidutiniu ciklu suvartos 4,8 litrus benzino. O pagamins 140 AG. Tuo tarpu TDI variklis su 105 AG bus pasiutusiai ekonomiškas, naudos vos 3,8 l/100 km. Nors ir sutaupęs svorio, „Golfas“ gavo ilgio. Jis penketu centimetrų ilgesnis. Tiek pat ilgesnė ir jo ratų bazė. Laimi visi – automobilio ratai yra arčiau kampų, todėl „Golf“ atrodo sportiškiau, salone daugiau vietos, o ir saugumo lygis padidėjo. Apie saloną daug žinių neturime. Žinome, kad net ir pigiausiose komplektacijose bus penkių colių ekranas, kuriame ieškosime radijo stočių, savo „iPhone“ muzikos ar pastarosios savaitės kuro sąnaudų išklotinės. Ir nors šis modelis savo kėbulo linijomis primena šeštos kartos modelį (kuris savo ruožtu primena penktą kartą), tai yra visiškai naujas modelis. Po jo naujomis linijomis slepiasi visiškai nauja platforma. Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/gazas/naujoves/premjera-septintos-kartos-volkswagen-golf-219-246517#ixzz25Zwf1kMX |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas