Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-06-20
Štai ir jis - „Tesla“ pikapas jau piešia „saules“ žvyre, bet jį pagamino ne „Tesla“

Štai ir jis - „Tesla“ pikapas jau piešia „saules“ žvyre, bet jį pagamino ne „Tesla“
Sklando gandai, kad dar šią vasarą išvysime „Tesla“ pikapą. Apie jį Elonas Muskas kalba jau kurį laiką - jis bus pigus, bet geresnis už benzininius konkurentus. Tačiau vienas „Tesla“ pikapas jau važinėja, nors ir nėra parduodamas.
 
„Youtube“ kūrėja Simone Giertz yra žinoma dėl savo juokingų robotų, keistų mašinų ir įvairių projektų. Mergina domisi technika ir technologijomis. Kadaise ji pažadėjo, kad daugiau niekada nevairuos benzininio automobilio, tačiau šį pažadą sunku tęsėti. Jos projektams reikalingos įvairios medžiagos, kurias reikia kažkaip parsivežti į dirbtuves.
 
Ir čia į sceną žengia „Tesla“ pikapas. Elonas Muskas žada, kad jis rinkoje pasirodys jau visai greitai, tačiau pirmiausia sulauksime pristatymo, o tik po metų-dviejų mašiną bus galima nusipirkti. Giertz, žinoma, nelauks. Ji įsigijo „Tesla Model 3“ ir su draugų pagalba pasigamino savo pikapą. O tada dar nufilmavo jam reklamą.
 
com/embed/R35gWBtLCYg" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen="">
  
Reklaminis klipas, beje, buvo filmuojamas profesionaliai - prie jo prisidėjo rimta kompanija. „Tesla Model 3“ pikapas dar nėra visiškai užbaigtas - liko daug smulkių darbų. Kabina nėra sandari, reikia užbaigti elektros instaliaciją, kilstelėti važiuoklę. Tačiau tai jau yra važiuojantis automobilis.
 
Pagaminti pikapą iš paprasto salono nėra taip lengva. Kėbulo stogas yra konstrukcinis elementas. be jo daugelis automobilių tiesiog sulinksta kaip vakarykštė pica. Geriausiai tam tiktų automobilis su stipriu rėmu (koks senas visureigis) ar netgi koks senas „Renault Espace“, kurio kėbulas nėra konstrukcinis elementas. „Tesla Model 3“ taip pat nėra blogas pasirinkimas, nes šio automobilio platforma iš esmės yra plieninė, tačiau darbo jis reikalauja išties daug.
 
Reikėjo išardyti saloną, išsiaiškinti konstrukcijos subtilybes, paremti automobilį ir nupjauti nebereikalingas dalis. Tai - sunkus ir atsakingas darbas, todėl daugybė žmonių prisidėjo prie „Truckla“ atsiradimo. Konstrukcijos standumo ir tvirtumo praradimą pavyko kompensuoti papildomu rėmu naujame pikapo kėbule. Krovinių skyriaus grindys paimtos iš „Ford“, o kabinos galas - iš „GMC“ pikapų.
 
Tačiau pažiūrėkite filmuką patys:
 
 
Bus įdomu pamatyti, kaip „Truckla“ atrodys po kelių mėnesių. Kai kuriems žmonėms tai atrodys kaip kvaila idėja, tačiau automobilių entuziastai į visą tai žiūri su šiokiu tokiu pavydu. Daugybė žmonių nori unikalaus automobilio, tačiau tokioms drastiškoms modifikacijoms reikia ir drąsos, ir pinigų. Ir geros komandos.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt