Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-07-17
„Tesla“ turi rimtų problemų – duomenys rodo, kad moterys labiau mėgsta tradicinius automobilius


Paviešinti duomenys rodo, kad „Tesla“ kompanijai sunkiai sekasi įtikinti moteris rinktis jų gaminamus elektromobilius. Ir tai ypač gerai matosi, kai pasižiūrime į aukščiausios klasės segmentą. Remiantis „USA Today“ paviešintais duomenimis, per pirmąjį šių metų ketvirtį „Tesla“ elektromobilius savo vardu žymiai dažniau registravo vyrai.
 
69 % visų registracijų atiteko vyrams, o likusieji 31 % moterims.
 
Ir nors vyrai įprastai dažniau perka aukščiausios klasės automobilius, bet tokia „Tesla“ automobilių statistika atrodo visai prastai, palyginus su kitais premium ženklais.

  • „Lexus“ - 51 % vyrai, 49 % moterys.
  • „Acura“ - 54 % vyrai, 46 % moterys.
  • „Lincoln“ - 56 % vyrai, 44 % moterys.
  • „Mercedes-Benz“ - 57 % vyrai, 43 % moterys.
  • „Cadillac“ - 58 % vyrai, 42 % moterys.
  • „BMW“ - 60 % vyrai, 40 % moterys.
Visgi, situacija nėra jau tokia tragiška, kai pasižiūrime konkrečiai tik į elektromobilių segmentą. Tada procentai atrodo gana panašiai:

  • „Chevrolet Bolt EV“ - 69 % vyrai, 31 % moterys.
  • „Nissan Leaf“ - 66 % vyrai, 34 % moterys.
Iš šių duomenų galima įžvelgti gana aiškią tendenciją, kad vyrai gerokai dažniau renkasi elektromobilius, nei moterys. Ir ne tik „Tesla“, bet ir kitoms elektromobilius gaminančioms kompanijoms reikia pasitempti ir sugalvoti, kaip į savo pusę patraukti dailiosios lyties atstovių dėmesį.
 
Galbūt reikėtų sukurti specialiai į moteris orientuotų reklamų, daugiau reklamuotis socialiniuose tinkluose bei pabrėžti moterims aktualias elektromobilių savybes, kaip saugumą ir draugiškumą aplinkai?
 
Tikriausiai didžioji dalis technologijos.lt portalo skaitytojų yra vyriškos lyties, tačiau būtų įdomu sužinoti moterų nuomonę, kaip elektromobilių gamintojai galėtų jus sudominti.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Jaguar patiria milijardinius nuostolius, bet ruošia tokius elektromo  
Protingas ar kvailas sprendimas? Audi šalia Tesla įkrovimo stotelių   
„Koenigsegg“ įsižeidė dėl parduodamo diktatoriaus sūnaus „One:1“ kai  
Audi paviešino tokią elektromobilio reklamą, kad net konkurentai sus  
5 įprastų dalykų Bugatti Chiron savininkai negali daryti. Brangus au  
Neįprastas vaizdas elektromobiliuose - kodėl „Jaguar I-Pace“ turi to  
Naujasis „Porsche 911“ pats kovos su akvaplanavimu - kaip tai bus pa  
Superautomobiliai turi savų keistenybių - „Lamborghini Murciélago“ s  
„Bugatti Veyron“ detalės ir remontas kainuoja juokingai daug - palyg  
Kam iš tiesų skirtos „o, Dieve!“ rankenėlės automobiliuose? Daugelis  
Kodėl „Rolls-Royce“ gamina ir automobilius, ir lėktuvų variklius ir   
Technologijos automobilius daro išraiškingesnius ir leidžia išsiskir  
Ar žinote, kad pirmos kartos BMW Z4 turėjo paslėptą dizaino elementą  
Naujasis „Range Rover Evoque“ leidžia vairuotojui pažvelgti kiaurai   
Kodėl vieni automobiliai yra gražūs, o kiti – ne?  
Kodėl „Porsche“ užvedimo spynelė yra kairėje vairo pusėje? Juk daugu  
Aliuminis yra lengvesnis, saugesnis ir nerūdija - negi plieniniams k  
Turbūt taip negaminamas joks kitas automobilis, kaip gaminami „Bentl  
Automobilių ratlankiai didėja, tačiau komfortas – nemažėja   
„Rolls-Royce“ durelėse slepiasi skėtis, bet kaip su juo susijusi drė  
VIDEO